Yllätys naiselle (auttakaa!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
Meillä on mennyt parisuhteessa huonosti ja olen tehnyt virheitä joista en voi syyttää kuin itseäni. Kumppanini ilmoitti, että minun täytyy ystävänpäiväksi järjestää jotain yhteistä aikaa, muuten hän jättää minut. Mutta ongelmana on se, että en tiedä mitä järjestäisin, rahaakaan meillä ei ole yhtään ylimääräistä ja kun mainitsin tästä niin hän sanoi, että ei sen tarvitse olla mitään mitä rahalla saa. Mitä se sitten voi olla? Kertokaa ideoitanne.

Romanttinen ilta jonka SINÄ OLET JÄRJESTÄNYT

Mun mies ei oo lainkaan romanttinen, olis aika ihana jos se keksis jotain tuollaista. Käskis mennä vaikka lenkille ja ois sillä aikaa tehnyt ruoan joka nautittais kynttilän valossa. Sitten siirryttäis makkarin puolelle

Maisema-ajelureissu lähikuntiin, jossa haette kyläkaupasta ja nakkikioskilta evästä ja syötte autossa ja ehkä käytte jossakin kahvilassa munkkipossuilla. Menette johonkin museoon tai muuhun nähtävyyteen, maisematorniin tai vastaavaan. Tarpeeksi lämmintä päälle. Vetoaisi minun romantiikantajuuni :heart:.

Onks tää jatkoa sille äskeselle ketjulle jossa kirjotit "vaimona" ton saman?

Siinä tapauksessa ehdotan että draaman seuraava käänne on se että meet vaimon ketjuun vannoon rakkauttas.

Alkuperäinen kirjoittaja Kgö;25661712:
Romanttinen ilta jonka SINÄ OLET JÄRJESTÄNYT

Mun mies ei oo lainkaan romanttinen, olis aika ihana jos se keksis jotain tuollaista. Käskis mennä vaikka lenkille ja ois sillä aikaa tehnyt ruoan joka nautittais kynttilän valossa. Sitten siirryttäis makkarin puolelle

On varmaa mielestäsi turhaa selittelyä, mutta en osaa laittaa ruokaa yhtään ja jääkaappikin ammottaa tyhjyyttä, kynttilöitä meillä ei ole ja tästä seuraavasta lauseesta tulee varmasti kuraa päälle; naiseni on raskaana ja en oikein tunne mitään halua häntä kohtaan. Tästäkin kerran todella pahasti loukkaantui, kun kerroin hänelle asiasta, kun ihmetteli miksi makuuhuoneessa on tullut yht'äkkia niin hiljaista.

[QUOTE="vieras";25661720]Maisema-ajelureissu lähikuntiin, jossa haette kyläkaupasta ja nakkikioskilta evästä ja syötte autossa ja ehkä käytte jossakin kahvilassa munkkipossuilla. Menette johonkin museoon tai muuhun nähtävyyteen, maisematorniin tai vastaavaan. Tarpeeksi lämmintä päälle. Vetoaisi minun romantiikantajuuni :heart:.[/QUOTE]

Olisi muuten hyvä idea, mutta ei sitä rahaa tosiaan ole ja tässä lähellä ei oikein ole mitään paikkoja missä ei olisi jo käyty.

[QUOTE="mies";25661738]Olisi muuten hyvä idea, mutta ei sitä rahaa tosiaan ole ja tässä lähellä ei oikein ole mitään paikkoja missä ei olisi jo käyty.[/QUOTE]
No sitten kävelyreissu kaupungilla. Aika monelle parille jopa se on harvinaista.

[QUOTE="mies";25661728]On varmaa mielestäsi turhaa selittelyä, mutta en osaa laittaa ruokaa yhtään ja jääkaappikin ammottaa tyhjyyttä, kynttilöitä meillä ei ole ja tästä seuraavasta lauseesta tulee varmasti kuraa päälle; naiseni on raskaana ja en oikein tunne mitään halua häntä kohtaan. Tästäkin kerran todella pahasti loukkaantui, kun kerroin hänelle asiasta, kun ihmetteli miksi makuuhuoneessa on tullut yht'äkkia niin hiljaista.[/QUOTE]

On turhaa selittelyä :) Kai sä nyt jotain leipiä osaat tehdä, tee niistä sydämen muotoisia tai väkerrä paprikasta sydän siihe leipään.
Yksinkertainen, omatekemä hökötys saa usein naisten sydämet lepattelemaan.
Piirrät nimittäin ihan itse, tällä kertaa, kortinkin :)

Unohda ne kynttilät, siivoa vaikka koko kämppä. Unohda se peti, älä ota edes puheeksi! Ehdit myöhemminkin.

Eli:
-askartele kortti, teillä on takuulla paperia + kynä (vähintäänkin)
-väkerrä vaikka naisesi lempileipiä niillä sydämmillä
-siivoa
-kehu naistasi

Mun mielestä ei voi olla liikaa vaadittu joku korttitekele ja siivous, leipien teko. Kai teillä nyt jtn ruokaa on ja jos ei ole niin yritä ostaa. Nää on kyllä aika perusjuttuja, ettei välttämättä riitä pahojen virheiden hyvittelyyn.
Mutta onpahan ainakin perusasiat kunnossa ja kyllähän nainen voi tykätä kovastikin vaikkapa siivouksesta jos viimeksi siivosit v. nakki ja muusi.

On tosiaan vierähtänyt ikuisuus siitä kun olen viimeksi siivonnut. Harmin paikka kun ollaan molemmat tällä hetkellä kipeitä niin ei voi lenkillekkään patistaa. Tämänkin varmaan käsittäisi väärin ja lähtis itku kurkussa ulos, kun pyytäisin lenkille lähtemään :D Mut olisi kyllä hyvä ylläri, kun tulee vihaiset sanat valmiiksi mietittynä takasin ja huomaakin, että olen siivoillut kotona.

[QUOTE="mies";25661791]On tosiaan vierähtänyt ikuisuus siitä kun olen viimeksi siivonnut. Harmin paikka kun ollaan molemmat tällä hetkellä kipeitä niin ei voi lenkillekkään patistaa. Tämänkin varmaan käsittäisi väärin ja lähtis itku kurkussa ulos, kun pyytäisin lenkille lähtemään :D Mut olisi kyllä hyvä ylläri, kun tulee vihaiset sanat valmiiksi mietittynä takasin ja huomaakin, että olen siivoillut kotona.[/QUOTE]

No sinä alfa-uros oikaiset inhimilliset väärinkäsitykset tai "väärinkäsitykset".
Jälkimmäinen on vähän vaikeampi juttu ja sitten joutuu hyvittelemään :)
Aika surullista, että siihen täytyy pakottaa, vai ymmärsitköhän naisesi väärin (:D).

No juu, toivottavasti saat keksittyä ja toteutettua kivat yllärit ja jätä ne ei-kivat vähemmälle :)

Yhteistyössä