Olen ihastunut....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o

Vieras
...itseäni 7 vuotta nuorempaan mieheen, vaikka elän parisuhteessa ja lapsiakin on..*avaa sateenvarjon*.
Monta kertaa päivän aikana hän tulee ajatuksiini ja kun näen hänet, sydän heittää volttia!
Kauhee tunne....
oma suhteeni on suoraan sanoen kuivunut kokoon, meillä ei ole juuri mitään kanssakäymistä. Lapsista puhutaan mutta ei paljon muusta. Jotenkin tuntuu että olisin onnellisempi ilman miestäni. Jos itse ehdottaisin että jotain pitäis tehdä, hän ottaisi heti asenteen, että sitten erotaan ja kämppä myyntiin ja lapset puoliksi ja ja ja......Ja tiedän senkin, että se ero ei olisi kaunista katseltavaa.
Voi mitä mä teen?!

no jos et ole onnellinen miehes kans,niin mitä menetät siinä että puhutte ja vaikka sitten eroatte jos kumpikaan ei halua suhteen eteen mitään tehdä?

mutta silmiin pisti tuo "lapset puoleksi",mitä sillä tarkotat?erottaisitte sisarukset?vai onko teillä uusperhe?

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
No kun mies vaatimalla vaatii toista lasta itselleen ja mä en todellakaan anna periks! Tyhmää erottaa sisarukset...

niin minustakin,ellei lapset sitten ole niin isoja että haluavat toinen toiselle ja toinen toiselle...
mutta muista että lapset ei ole syy olla yhdessä,jos muuten ei ole onnellinen.
lasten asuminen kyllä järjestyy,niinkuin kaikki muukin,jos eroon päädytte.puhukaa,ei tilanteeseen muu auta :hug: voimia.

Yhteistyössä