Yllättävä apu turvotukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piika-äiti

Vieras
Aloin syödä voimakasta magnesiumia yöllisiin suonenvetoihin. Jotenkin magnesium vaikuttaa myös suolan käyttäytymiseen elimistöstä, ja neljän käyttöpäivän jälkeen koko raskauden ajan vaivannut turvotus on poissa.
Siis ihan uskomaton juttu! Miksi kukaan ei ole kertonut?

Suonenvedot eivät ole vielä hävinneet, ainoastaan helpottuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se varmaa ole, että apu on magnesiumissa. Keohossasi voi olla muutakin meneillään, joten älä riemastu vielä.

Mikä yllättävä muutos kehossani veisi 16 viikkoa kestäneen turvotuksen pois niin että hups? Turvotusta alkoi tulla 8. raskausviikolla, ja siitä asti olen ollut vaihtelevasti turvoksissa.

Kiva jos olet löytänyt avun, mäkin olisin tarvinnu!! olisit kertonu viime kuussa :D No, nyt on neiti jo pihalla ja turvotuksista päästy. Toivotaan että pysyy sullakin poissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se varmaa ole, että apu on magnesiumissa. Keohossasi voi olla muutakin meneillään, joten älä riemastu vielä.

Mikä yllättävä muutos kehossani veisi 16 viikkoa kestäneen turvotuksen pois niin että hups? Turvotusta alkoi tulla 8. raskausviikolla, ja siitä asti olen ollut vaihtelevasti turvoksissa.

Ei se mulla ole ainakaan turvotuksia poistanut, syön säännöllisesti magnesium plussaa.

Yhteistyössä