Yllättäen tää meidän tilanne on kääntynyt siten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppurotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppurotta

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
1 132
0
36
että mä olen kaikkeen tähän p.askaan syypää. Kaiken kuulemma korjaa se, jos menisin töihin. Mies ei siis vieläkään suostu käsittämään sitä, että aloitan yrittäjän maalis-tai huhtikuussa ja mun on sitä ennen saatava järjestellä asioita, mainoksia, sun muut pakolliset aloitustoimet. En tosiaankaan tätä vähäistä aikaa, mikä mulla on vielä jäljellä pojan kanssa kotona, aio hukata siihen, että painun VUOROTÖIHIN, niin kuin mies vaatii.....

Kyllä tää tosiaan on kärjistynyt nyt niin pahasti, että ei oo kun se yks ulospääsy. Kävin eilen jo asuntoa katsomassa, mutta oli sellainen läävä, että en pojan kanssa sinne halua. Ens viikolla käyn pankissa, josko saisin sieltä apua noihin mahdollisiiin vuokravakuuksiin jne..... Voi perse tätä elämää.

Tuntuu monella olevan jonkinlainen käännekohta elämässä se kun on äitiyslomat sun muut pidetty. Sitten pitäisi olla taas valmis yhteiskunnan orjuuttamaksi, lisäksi vielä perheen...

Tää on niin surullista...
Kuinkakohan monta eroa on palstalaisillekkin viimeisen puolenvuoden aikana tullut?
Onko tämä todellkin näin yleistä, vai kärjistyykö täällä kaikki?

Sähän olet ihan kohta aloittamassa noita juttujas,joten en ymmärrä miehes painostusta??Oletko koittanu vaikka rautalangasta vääntäen kertoa mielipiteistäs?
Luulis miehen itekkin jo ymmärtävän ja kituuttavan nää muutamat kuukaudet sun hommien alkamiseen

meillä aivan sama..mies painosti koko ajan töihin!lapset 5v, 3v, 2v ja 1v
lähdin töihin kun nuorimmainen 10kk. kuljetamme lapsia kahteen tarhaan. minä kuljen polkupyörällä, teen kolmivuorotyötä.mies autolla.
nuoremmat lapset koko ajan tosi kipeitä, korvakierteet alkanut tarhan myötä, sekä infektio astma pahentunut. jatkuvasti soittavat tarhasta hakemaan lapsia pois. hoitomaksuja menee 460euroa kuukaudessa. ei olis paljon vara olla töistäkään pois.
nyt tilanne kärjistynyt, minä loppuun palanut. oon yrittänyt puhua miehelle et jäisin kotiin ja tekisin iltavuoro ja viikonloppu keikkaa, sen verran mitä rahatilanne vaatii. hyvin niilläkin tienaa.
sota syntyi tästä..kun pitäs olla rahaa, rahaa, rahaa...helkutti, ollaanhan me ennenkin pärjätty..

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
meillä aivan sama..mies painosti koko ajan töihin!lapset 5v, 3v, 2v ja 1v
lähdin töihin kun nuorimmainen 10kk. kuljetamme lapsia kahteen tarhaan. minä kuljen polkupyörällä, teen kolmivuorotyötä.mies autolla.
nuoremmat lapset koko ajan tosi kipeitä, korvakierteet alkanut tarhan myötä, sekä infektio astma pahentunut. jatkuvasti soittavat tarhasta hakemaan lapsia pois. hoitomaksuja menee 460euroa kuukaudessa. ei olis paljon vara olla töistäkään pois.
nyt tilanne kärjistynyt, minä loppuun palanut. oon yrittänyt puhua miehelle et jäisin kotiin ja tekisin iltavuoro ja viikonloppu keikkaa, sen verran mitä rahatilanne vaatii. hyvin niilläkin tienaa.
sota syntyi tästä..kun pitäs olla rahaa, rahaa, rahaa...helkutti, ollaanhan me ennenkin pärjätty..

Onkos se sinun miehesi jäänyt kotiin hoitamaan sairaita lapsia, vaiko vain sinä? Seuraavan kerran, kun tulee puhelu, että lapsi on sairas. Soitat miehellesi ja sanot, että nyt et voi jäädä pois töistä, on sellainen tilanne. Että miehesi on mentävä lapsia hoitamaan. Tämän teet muutaman kerran, ja sitten puhut miehellesi uudestaan tuosta kotiin jäämisestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sähän olet ihan kohta aloittamassa noita juttujas,joten en ymmärrä miehes painostusta??Oletko koittanu vaikka rautalangasta vääntäen kertoa mielipiteistäs?
Luulis miehen itekkin jo ymmärtävän ja kituuttavan nää muutamat kuukaudet sun hommien alkamiseen

Rautalangasta olen vääntänyt ja näyttänyt kaikki hemmetin laskelmat sun muut. Yrittäjäkurssin käynyt ja yrityspalvelun asiantuntijoiden ja kaikkien muiden mielestä on ehdottoman hyvät mahdollisuudet menestyä, paitsi miehen. Se on ainoa, joka tähän ei usko. Kaiken kukkuraksi menin töihin heti vanhempainvapaan päätyttyä, vuorotyötä, ja silloin ukko kiukutteli, kun olin viikonloppuja töissä.....eli sama miten teet, silmille tulee kumminkin.

Yhteistyössä