Yllättääkö vauvat/lapset teidät koskaan taidoillaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis todellakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis todellakin

Vieras
Mä olen ilmeisesti pitänyt tuota vauvaa liian vauvana :) Tähän asti olen aina juottanut tuttipullosta maidot vauvalle, ikää 9,5kk. Tänään kuitenkin tuttipullo jäi syötön jälkeen pöydälle (pulloon jäi maitoa jonkin verran). Vauva sitten hetken päästä konttasi pöydän luokse, nousi seisomaan sitä vasten, laitto tuttipullon suuhunsa (piti hampaillaan siis tuttiosasta), laskeutui istumaan, konttasi vähän matkaa tuttipullo suussa, heittäytyi selälleen ja kaksin käsin joi loput maidot tuttipullosta :) Ihan kuin vanha tekijä :) Taidankin tästä lähtien antaa vauvan ihan itse juoda enkä enää juota ;)

Mua yllättää joka päivä se, miten nopeasti tuo poika oppii asioita. Ihan äsken se eiosannut muuta kuin köllötellä, ja nyt viikonloppuna hän alkoi jo harjoittelemaan konttaamista. :heart: Mua myös välillä itkettää ihan kun oon niin ylpeä mun vauvasta, se kasvaa ja kehittyy koko ajan ja mä saan tukea ja auttaa sitä tässä elämässä.

pätevä vauva! :)
tyttö oli jotain 6-7kk kun oltiin alkamassa syömään ja hetkeksi käänsin selkäni,niin hän oli jo laittanut ruokalapun valmiiksi kaulaansa,en meinannut uskoa silmiäni! siis ei tietenkään nauhoja ollut solminut ja vinossakin oli... :)

Yhteistyössä