Yllätin lastenhoitajan tupakalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hyvää päivää taas, ketjun otsikon perusteella jotenkin oletin että lastenhoitaja olisi ollut ap:n kotona ja jättänyt pienen lapsen yksin sisälle tupakkansa takia.

Aika monet työpaikat taitaa olla savuttomia (ainakin ne missä olen ollut) mutta silti työntekijöiden tupakointi ei ole asia mihin kannattaa puuttua. On niin paljon tärkeämpiäkin asioita kun aikuisten ihmisten tupakointi.

[QUOTE="Vieras";29006135]Eiköhän se omalla tauollaan saa tehä jst mitä tykkää. Kuhan ei sisällä polta.[/QUOTE]

Mitäköhän muita päihteitä sallisit käytettävän omalla tauolla?
Varmaan myös ihan ok käydä ottamassa kahvitauolla hörpyt hanskalokerossa olevasta taskumatista tai tuikkaamassa roskakatoksen takana heroiinit suoneen.

Aloittaja ajattelee varmasti lapsen parasta, miksi häntä siitä syyttämään? Kyllä itseänikin häiritsisi tuollainen. Nämä jotka naureskelevat asialle, ovat varmasti itse tupakoitsijoita ja nauru on suojamuuri suojaamaan siltä kuinka totuus sattuu ja osuu omalle kohdalle. Yleensä tupakoitsijat itse ovat niitä jotka eivät näe tupakoinnissa mitään väärää, koska sittenhän he myöntäisivät sen että itse tekevät siten pahaa lapsilleen.

[QUOTE="vieras";29009358]Voi hyvää päivää taas, ketjun otsikon perusteella jotenkin oletin että lastenhoitaja olisi ollut ap:n kotona ja jättänyt pienen lapsen yksin sisälle tupakkansa takia.[/QUOTE]

Haha, mäkin luulin että pph oli etupihalla röökillä kun menit hakemaan lastasi...(siihen aikaan? 12:45? Eiks ne oo unilla silloin????)

[QUOTE="Vieras";29006539]Tupakointi ON yököttävää!! :-( Itse olen kärsinyt siitä lapsuuskodissa eläessäni 20 v !! Isä poltti sisällä ja nyt äidillä on keuhkot pilalla, että näin!! Tupakoitsijat, olette itsekäimpiä olentoja, jotka tiedän. Tupakkihuume on niin tärkeää, että toisten ihmisten hyvinvointi unohdetaan ! YÖK!! Ostattehan nikotiinipurkkaa jatkossa, niin muiden KÄRSIMYS loppuu. Mielelläni en ole missään tekemisissä Röökimuijien ja -ukkojen kanssa. Se on sama kuin keskustelis humalaisen kans :-(( Oikeasti tartteeko myös LASTEN kärsiä tästä. Humalainen lastenhoitaja!! Yököttävämpää en tiedä!! Kiitos, kun jatkossa huomioitte meitä muita. Silloin myös teistä välitetään enemmän :-)[/QUOTE]

Ymmärrätköhän itse ettet ole ihan sieltä älykkäimmästä päästä?

[QUOTE="vieras";29009487]Mitäköhän muita päihteitä sallisit käytettävän omalla tauolla?
Varmaan myös ihan ok käydä ottamassa kahvitauolla hörpyt hanskalokerossa olevasta taskumatista tai tuikkaamassa roskakatoksen takana heroiinit suoneen.[/QUOTE]

Joo, nikotiinin vaikutuksethan tunnetusti ovat verrattavissa heroiinin vaikutuksiin.
V*ttu, oikeasti oletko tosissasi?

[QUOTE="vieras";29009511]Joo, nikotiinin vaikutuksethan tunnetusti ovat verrattavissa heroiinin vaikutuksiin.
V*ttu, oikeasti oletko tosissasi?[/QUOTE]

Miksi nikotiinin tulisi olla sallittu päihde työaikana?
Päihderiippuvaiset ihmiset tulisi ohjata vieroitushoitoon ennen työllistämistä, jos eivät kykene työaikana olemaan ilman riippuvuutta aiheuttavia päihteitään.
Terveitä ilman ihmisiä ilman päihderiippuvuuksia olisi kyllä työttömänä tekemään näiden ihmisten työt joiden täytyy työaikanakin päästä vieroitusoireitaan hoitamaan.

Samaa mieltä! ITSEKKÄÄT RÖÖKAAJAT toisten työpäivän tai hoitopäivän pilaajat menkää ns. Katkasu-hoitoon! Hei, nyt voisi joku ex-tupakoitsija kertoa elämän muuttumisesta .. ennen ja jälkeen Röökimuijittelun, -ukottelun :-)