yllätävän hyvää kalaa tuli, nam nam

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D Ei ni. Hyvät eläkkeet sulle tulossa :D Ei käy kateeksi. En suunnitelis elämää eteenpäin toisen rahoilla, mutta ethän sää mitään tajua :D

tottakai tulee hyvää eläke, kun perustaan oma yritys, sekä miehen kanssa meillä yks projekti jo melkein valmis, ehkä 2 vkoa vielä:), ai... niin ja onneks mulla sellainen mies, joka ajatelee mua, mun lapsia, omia lapsia ja tekee meijän varten kaikki. Eikä meillä ole niin että hänen rahaa ei saa koskea, päinvastoin, MÄ olen nyt pomo. Ja miten niin ,,toisen rahoilla,,? No ehkä sun mies on sulle joku vaan, mutta mulle mies on mun se läheinen henkilö

tottakai tulee hyvää eläke, kun perustaan oma yritys, sekä miehen kanssa meillä yks projekti jo melkein valmis, ehkä 2 vkoa vielä:), ai... niin ja onneks mulla sellainen mies, joka ajatelee mua, mun lapsia, omia lapsia ja tekee meijän varten kaikki. Eikä meillä ole niin että hänen rahaa ei saa koskea, päinvastoin, MÄ olen nyt pomo. Ja miten niin ,,toisen rahoilla,,? No ehkä sun mies on sulle joku vaan, mutta mulle mies on mun se läheinen henkilö

Voi kyynel :D

Eläke kertyy palkkatuloista sekä vapaaehtoisesta säästämisestä. Ei vaikuta mitään kertyvän aloittajan maneereilla.
Kuinkahan kauan tämä säie on ennen sulkemista? Helpointa olisi bannata aloittaja Modet halooo!

Eläke kertyy palkkatuloista sekä vapaaehtoisesta säästämisestä. Ei vaikuta mitään kertyvän aloittajan maneereilla.
Kuinkahan kauan tämä säie on ennen sulkemista? Helpointa olisi bannata aloittaja Modet halooo!

mua kyllä säälittä jo jonkin verran, teijän tylsää elämää, aina etsitte joku syy että saa kiusata.... miten teijän miehet teitä kestää:D

[QUOTE="vieras";25276746]Onko oikeasti vielä ihmisiä jotka kuvittelee että saavat tulevaisuudessa eläkkeet? :D[/QUOTE]

Niin ethän sä tiedä olenko jo 55 v vai 30 v tai 40 v, että eläkettä tulee takuulla.

No, jokaisella erilainen maku ja hyvä niin! :) Itse vaan olen edelleen sitä mieltä että se juusto on aivan turhaa hyvän lohen kanssa. :) Vaikka siis yleisesti ottaen tykkään sekä lohesta että juustosta, niin mieluiten erikseen. Oikeasti paras lohi tulee vaan hyvillä mausteilla, se on itsessään niin hyvä raaka-aine ettei sitä tarvi hukuttaa kermojen ja juustojen alle... vaikka kyllä minäkin toisinaan (etenkin näin talvisin) harrastan tuollaista kermatuotteilla läträttyä lohta... :D

Hyvältä kuulostaa. Mutta minusta ihan paras lohi on kesällä itse savustettu lohifile :) siihen uudet potut ja hyvä vihersalaatti kera kermaviilikastikkeen :) (tuli ihan nälkä...)

Yhteistyössä