yllätävän hyvää kalaa tuli, nam nam

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
eli kirjolohi

paljon creme bonjour

sieni ranskakerma

melko paljon rastettua valkosipulia

melko paljon sipulia

ja lopuksi paljon juustoa

ja grillissa, ei kauan, nam on hyvää

t. oma resepti

Etkö sää jo tajua että ketään ei kiinnosta sun alotukset enään, eikä pahemmin kommentointia tuu. Sun alotukset ei liity kun rahaan, materiaaliin, ja oho, jopa ruokaan välillä. Oot niin nähty ettei tosikaan.

• Tykkää
Reactions: Katylina
No mua ainakin kiinnostaa, ruokajutut on kivoja jos saa hyviä reseptejä tai muuten inspiraatiota kokkailuun. :) Oli varmasti hyvää! Toimis varmaan ilman tuota juustoakin vai mitä luulet? En itse hirveesti tykkää yhdistää loheen juustoa, mutta muuten kuulostaa ihanalta! Onko sulla joku sisägrilli?

Mä olen tehnyt samantapaista kalaa, vaaleaa kalaa eli kuhaa tai ahventa. Päälle paljon kermaa ja valkosipulia, jotakin yrttiä ja juustoraastetta, ehkä valkkaria lorauksen.

Mitä kalaa sä laitoit?

Etkö sää jo tajua että ketään ei kiinnosta sun alotukset enään, eikä pahemmin kommentointia tuu. Sun alotukset ei liity kun rahaan, materiaaliin, ja oho, jopa ruokaan välillä. Oot niin nähty ettei tosikaan.

Täytyy myöntää, että olen itsekin välillä Milannaa arvostellut, mutta minusta viime aikoina hän on hieman rauhoittunut, eikä tässä näy mitenkään raha tai muutenkaan kehuskelu. Asiallinen aloitus.

[QUOTE="vieras";25276328]No mua ainakin kiinnostaa, ruokajutut on kivoja jos saa hyviä reseptejä tai muuten inspiraatiota kokkailuun. :) Oli varmasti hyvää! Toimis varmaan ilman tuota juustoakin vai mitä luulet? En itse hirveesti tykkää yhdistää loheen juustoa, mutta muuten kuulostaa ihanalta! Onko sulla joku sisägrilli?[/QUOTE]

ulkona:D

[QUOTE="Herkkusuu";25276363]Mä olen tehnyt samantapaista kalaa, vaaleaa kalaa eli kuhaa tai ahventa. Päälle paljon kermaa ja valkosipulia, jotakin yrttiä ja juustoraastetta, ehkä valkkaria lorauksen.

Mitä kalaa sä laitoit?[/QUOTE]

lohi

[QUOTE="Herkkusuu";25276374]Täytyy myöntää, että olen itsekin välillä Milannaa arvostellut, mutta minusta viime aikoina hän on hieman rauhoittunut, eikä tässä näy mitenkään raha tai muutenkaan kehuskelu. Asiallinen aloitus.[/QUOTE]

Empä ole huomannut. Hankkis ystäviä joille puhua päivän juttunsa ym.. Mut en ihmettele miksi niitä ei ole :D

eli kirjolohi

paljon creme bonjour

sieni ranskakerma

melko paljon rastettua valkosipulia

melko paljon sipulia

ja lopuksi paljon juustoa

ja grillissa, ei kauan, nam on hyvää

t. oma resepti

Kiitos aloituksesta, jota lukiessa ei alkanut savu nousta korvista. Kuulostaa hyvältä reseptiltä, itse en olisi tuota juustoa laittanut kun jäi koulusta juustokalaan kauhea kammo. Mutta pääasia että teille maistui :)

Yhteistyössä