Ylläpito, eikö "mies1" -nimimerkkiä voi estää tunkemasta muiden ketjuihin puhumaan itsestään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eikö jo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies1, mä tässä mietinkin että paljonko Otavamedia maksaa sulle provosoivasta kirjoittelusta.
100€/ketju?

:D No joo kyl tästä sais jo maksaa.

Mä hallitsen kirjallisuutta ja kirjoittamiseen liittyvää jonkin verran ja ehkä tää on sellaista pientä ajanvietettä :) Joillekin tämä palsta on tosi tärkeä ja välillä tietenkin itsekin jumiutuu vääntämään, oon nimittäin luonteena aika sinnikäs. Mutta ehkä joidenkin niin tosikkomainen suhtautuminen on välillä hauskaakin. Pidän sinänsä tehokeinoista, jotka voivat provosoida.

En kyllä ole sama henkilö kuin Happygirl-91. Mukavaa että olette vähän paremmin kirjoitelleet hänelle viime aikoina ja kiitos Lispetille että kehuitkin häntä. Hän on oikeasti tosi kiva tyttö.

Mua kiehtoo aidosti äärettömän paljon tuo henkilö Häppigirlin ja miehen takana.

Milloin tunnustat provot ja kerrot kaiken? Voithan sä aina keksiä uuden provon, kun luoja tietää että sulla siihen mielikuvitusta riittää.
Oletko ammatiltasi kirjailija? Vaikuttaisi siltä.

Haluaisin aidosti tietää millainen ihminen on noin äärimmäisen hyvä provoilija.

Ainakin sitä viestitulvaa voisi vähän rajoittaa; poistamalla sellaisia kommentteja jotka on selvästi tehty vain ärsyttämään ja kiusaamaan muita, ja poikkeavat täysin ketjujen aiheen sisällöstä. Eihän tollasta tarvisi sietää täällä. Jos kaikki muutkin alkaisivat sabotoimaan jokaikistä ketjua täällä, niin mitäs siitä tulisi? Hullujenhuone?

Joten modet, miten olisi? Silmät vähän auki kiitos. Muuten täällä ei kyllä jaksa ketjuja enää valitettavasti lukea..

[QUOTE="mies1";29705305]:D No joo kyl tästä sais jo maksaa.

Mä hallitsen kirjallisuutta ja kirjoittamiseen liittyvää jonkin verran ja ehkä tää on sellaista pientä ajanvietettä :) Joillekin tämä palsta on tosi tärkeä ja välillä tietenkin itsekin jumiutuu vääntämään, oon nimittäin luonteena aika sinnikäs. Mutta ehkä joidenkin niin tosikkomainen suhtautuminen on välillä hauskaakin. Pidän sinänsä tehokeinoista, jotka voivat provosoida.

En kyllä ole sama henkilö kuin Happygirl-91. Mukavaa että olette vähän paremmin kirjoitelleet hänelle viime aikoina ja kiitos Lispetille että kehuitkin häntä. Hän on oikeasti tosi kiva tyttö.[/QUOTE]

Mä ihan oikeasti pyydän ettet enää mainitse mua, kiitos! =) Sä et tunne minua, enkä minä sinua enkä halua että meidät sekoitetaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mua kiehtoo aidosti äärettömän paljon tuo henkilö Häppigirlin ja miehen takana.

Milloin tunnustat provot ja kerrot kaiken? Voithan sä aina keksiä uuden provon, kun luoja tietää että sulla siihen mielikuvitusta riittää.
Oletko ammatiltasi kirjailija? Vaikuttaisi siltä.

Haluaisin aidosti tietää millainen ihminen on noin äärimmäisen hyvä provoilija.

:D Kiitos uteliaisuudesta ja kehuista :) Joudun kuitenkin pitää henkilöllisyyteni aika salassa lähinnä työsyistä. Kuin Zorro.

No, välillä pitää tehdä muutakin joten palaillaan! *viuh*

[QUOTE="mies1";29705305]En kyllä ole sama henkilö kuin Happygirl-91. Mukavaa että olette vähän paremmin kirjoitelleet hänelle viime aikoina ja kiitos Lispetille että kehuitkin häntä. Hän on oikeasti tosi kiva tyttö.[/QUOTE]

Ei kukaan kuvittele että olet HG. Tiedämme että olet tytsi-89

Jaksatteko muuten keskittyä lukemaan hänen jokaisen kommenttinsa ihan alusta loppuun?

Mä en. :ashamed: Niin hidastempoista ja painavaa tekstiä että mun temperamentilla en jaksa keskittyä siihen sanahelinän välissä (ehkä) olevan punaisen langan löytämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29705379:
ilmankos tuo ei vastaa mulle vaikka mitä sanoo. tytsi kun on luvannut ettei kirjota sanaakaan mulle. :D

Vältteleekö palstan muita miehiä? Se kertoo sitten siitä että ei halua lähteä teidän kanssa väittelemään koska pelkää jäävänsä toiseksi. Haastaa mielummin yksinkertaisempia naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29705379:
ilmankos tuo ei vastaa mulle vaikka mitä sanoo. tytsi kun on luvannut ettei kirjota sanaakaan mulle. :D
No oonhan mä nyt nyt sulle vastannu. Mut sultakin tulee vaan aika terävää vastaväitettä pääosin niin siitä en jaksa lähteä vänkäämään. Peyote on toinen ja Scarlett kolmas tällainen.

[QUOTE="mies1";29705397]No oonhan mä nyt nyt sulle vastannu. Mut sultakin tulee vaan aika terävää vastaväitettä pääosin niin siitä en jaksa lähteä vänkäämään. Peyote on toinen ja Scarlett kolmas tällainen.[/QUOTE]

Katos, myönsi itsekin! :)

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="mies1";29705397]No oonhan mä nyt nyt sulle vastannu. Mut sultakin tulee vaan aika terävää vastaväitettä pääosin niin siitä en jaksa lähteä vänkäämään. Peyote on toinen ja Scarlett kolmas tällainen.[/QUOTE]

jaa oot vai. no ei ole sen vertaa kiinnostanu että olisin katellu mahdollisia vastauksia.
nyt huomasin kun satuin avaamaan ketjun uudestaan.

Vältteleekö palstan muita miehiä? Se kertoo sitten siitä että ei halua lähteä teidän kanssa väittelemään koska pelkää jäävänsä toiseksi. Haastaa mielummin yksinkertaisempia naisia.

en tiedä että vältteleekö, mutta melkosena itkijä-ämmänä kaikki tuota pitää.

Viimeksi muokattu:

Krhm, tästä voisi naisena vetäistä feministiset kilarit. :rolleyes:

Katos, myönsi itsekin! :)

:p No mä tarkoitin sitä että kovin asiapitoisia eivät vastineet yleensä ole.

Mut nyt mun pitäis irrottautua tästä ;) Nää terveiset huusin vielä kallionkielekkeeltä
ninja-sabre-421.gif

nyt vislaan Tornado-ratsulleni ja lähden kotiluolaani relaamaan:

Dodo-rrr-26.gif

[QUOTE="hmh";29705451]Muita miehiä???

Usko nyt, ei se ole ollenkaan mies vaan vähän häiriintynyt neurootikko nainen.[/QUOTE]

En näe mitään tarvetta alkaa arvailemaan hänen sukupuoltaan. Ei sillä ole edes väliä. Menen sillä mitä on itse tuonut ilmi koska se on täysin irrelevantti yksityiskohta.

[QUOTE="mies1";29705454]:p No mä tarkoitin sitä että kovin asiapitoisia eivät vastineet yleensä ole.

Mut nyt mun pitäis irrottautua tästä ;) Nää terveiset huusin vielä kallionkielekkeeltä
ninja-sabre-421.gif

nyt vislaan Tornado-ratsulleni ja lähden kotiluolaani relaamaan:

Dodo-rrr-26.gif
[/QUOTE]

No mä en. Selkeästi huomaa että välttelet niitä jotka pystyvät antamaan takaisin eivätkä jähmety sanahelinän edessä.

Yhteistyössä