Yllätyttekö kun sanon...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Mulla aavistuksen viel lyhyempi :D
Joo mun puolesta tää ois saanu vieläkin lyhempi olla :D Mut voi olla et ystävä vielä kynii kun väriä tulee laittaa :D
Mulla ystävä hoitaa leikkauksen ja värjäyksen. JA helppo tehä ihan mitä vaan kun otan silmälasit pois. Mutta eipä oo kertaakaan tarvinnu valittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
joko sä oot niille treffeille päässy? :D
No en :kieh: Kyllä mä kovasti oon yrittäny, mutta... Jospa tässä joskus :D
no mut ilmoita meille sitten niin tullaan niitten poppiksien kanssa ikkunan taakse :D
:LOL:
Juu mä ilmotan.
hyvä hyvä :D ja nostelet sitte sitä avausta niin kauan että varmasti minäki nään sen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Mulla aavistuksen viel lyhyempi :D
Joo mun puolesta tää ois saanu vieläkin lyhempi olla :D Mut voi olla et ystävä vielä kynii kun väriä tulee laittaa :D
Mulla ystävä hoitaa leikkauksen ja värjäyksen. JA helppo tehä ihan mitä vaan kun otan silmälasit pois. Mutta eipä oo kertaakaan tarvinnu valittaa.
Miekin oon yleensä ystävälläni pääni laitattanu, mutta sillä ei just nyt ollu aikaa niin oli pakko mennä parturiin :D Kun rupes järki menee...

Hää kans just tasantarkkaan tietää mitä mä haluun, ei oikeestaan ees tartte sanoo kun se tekee sellasen passelin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Täällä se mua meloonin kanssa siis pettää!!! Tää on NIIN tätä juhannusta :'(

ihana tukka on! Mul on ollu suä ikävä :xmas:
Anteeks muru :ashamed: :hug:

Mullakin ollu ikävä sua.

Voidaanhan me kolmen kimppaa jos sä tahot :LOL: Mut sulla taitaa olla liian pitkät hiukset :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Täällä se mua meloonin kanssa siis pettää!!! Tää on NIIN tätä juhannusta :'(

ihana tukka on! Mul on ollu suä ikävä :xmas:
Anteeks muru :ashamed: :hug:

Mullakin ollu ikävä sua.

Voidaanhan me kolmen kimppaa jos sä tahot :LOL: Mut sulla taitaa olla liian pitkät hiukset :D
Mä voin laittaa ne sillai pikku-pikku ponnareille niskaan :whistle:
Kolmen kimppaa, kolmen kimppaa :p *taputtaa käsiään*
 
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
saat itse miettiä :)

no saahan se aina ponnarille :)

kesäterveisin pitkäpitkä hiuksinen
mulla on ainaki niin julmetun paksut (siis ihan oikeesti,paksut,paljon ja tiheet) hiukset että jos ois pokkaa niin leikkaisin ihan lyhyeksi. ne nimittäin hiostaa sieltä päänahasta,ei sieltä alaselästä missä ne roikkuu josta ne saa tarvittaessa ponnarille tai vaikka nutturalle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
saat itse miettiä :)

no saahan se aina ponnarille :)

kesäterveisin pitkäpitkä hiuksinen
mulla on ainaki niin julmetun paksut (siis ihan oikeesti,paksut,paljon ja tiheet) hiukset että jos ois pokkaa niin leikkaisin ihan lyhyeksi. ne nimittäin hiostaa sieltä päänahasta,ei sieltä alaselästä missä ne roikkuu josta ne saa tarvittaessa ponnarille tai vaikka nutturalle :whistle:
Sinäpä sen sanoit :)
 

Yhteistyössä