Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Yllätys
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Mimmuli83, post: 23999314, member: 19848"]</p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Istuskelen etuportaallamme sinua odottamassa. Tiedän sinun tulevan kotiin hetkenä minä hyvänsä. Olen järjestänyt sinulle yllätyksen, josta et ehkä tai toivottavasti ainakaan osaa edes haaveilla. Lapset ovat hoidossa mummun luona ja meillä on koko ilta, yö ja huominen aikaa. Hymyilen itsekseni ja tunnen pienen perhosparven lepattavan vatsassani ja hienoisen kuumotuksen jalkovälissäni. Uskon, että tulet pitämään yllätyksestäni.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Hipelöin silkkinauhaa sormissani ja kuvittelen miten ihmeissäsi mahdatkaan olla kotiin tullessasi. Hymyilen taas. Samassa kaarrat pihaan. Sydän hypähtää rinnassani ja kihelmöivä kuumuus kasvaa jalkovälissäni. Näytät kerrassaan upealta kuten aina. Vedän syvään henkeä, tungen silkkinauhan taskuuni sinun kävellessä minua kohti. Nousen suukottamaan ja halaamaan sinua.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Mitä nyt muru, ootko jääny oven taakse vai mitäs täällä istut?", kysyt vähän huolestuneena.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Naurahdan.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Ei mitään sellaista. Meillä on nyt vaan vähän erilainen päivä tiedossa." sanon arvoituksellisesti ja isken hymyillen silmää.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Ahaa, mitähän se sitten tarkoittaa?", kysyt ja katseesi hakeutuu varsin avaralle kesämekolleni ja kohotat kulmiasi ja huomaan, että pidät näkymästä. Kätesi hakeutuvat kuin itsestään hyväilemään täyteläisiä rintojani.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Mmmm..." Nautiskelen hetken lämpimien käsiesi kosketuksesta ennen kuin vastaan: "No se tarkoittaa sitä, että sidon sulta nyt silmät ja vien sinut johonkin kivaan paikkaan." </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Otan silkkinauhan taskustani, kierrän taaksesi ja sidon sen silmillesi.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"..mmitÄ? ... okei." </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Ja nyt autoon."</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Ohjaan sinut vänkärin paikalle ja kierrän itse kuskin paikalle. Ajelemme hetken hiljaisuuden vallitessa. Matka ei ole pitkä mutta ajan tahallani pitempää reittiä kääntyillen mahdollisimman usein, että suuntavaistosi pettää takuulla. </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Minne me oikein mennään?" kysyt ihmeissäsi.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Ootahan hetki, kohta ollaan perillä." sanon, enkä vahingossakaan paljasta mitään.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Vihdoin ajan hotellin pihaan. Pysäköin asiakasparkkiin, nappaan peräkontista matkalaukkuni ja lähden taluttamaan sinua hotellin etuovelle. Olen käynyt jo valmiiksi hakemassa huoneen avainkortit, joten vastaanotossa ei tarvitse erikseen pysähtyä, onneksi. </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Me ollaan jossain meren lähellä, eikö ollakin?" kysyt.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Joo mutta ootahan vielä hetki, äläkä sitten kurki ennen ku annan luvan."</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Okei"</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Opastan sinut hotellin ovesta sisään. Vastaanoton mies virnuilee tietäväisenä ja isken hänelle silmää. Olen kertonut hänelle tekeväni yllätystä miehelleni ettei hän ihmettelisi. Olen pyytänyt häneltä myös muutamaa pientä palvelusta, jotta yllätys olisi oikein onnistunut. </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Talutan sinut hissille, jolla nousemme pari kerrosta ylöspäin. Huoneemme on kolmannessa kerroksessa ja sieltä avautuu isot ikkunat merelle. </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Ei mene enää kauan", sanon ja talutan sinut huoneemme ovelle.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Okei, ... mulla on pieni aavistus missä me ollaan." </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Hyvin mahdollista." </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Avaan oven ja mykistyn hetkeksi itsekin. Huone on todellakin koristeltu, niinkuin olin pyytänytkin. Verhot ovat kiinni, jottei olisi liian valoisaa. Kynttilöitä on joka puolella, sänkyyn on laitettu musta satiininen päiväpeitto, jonka päällä on tumman punaisia ruusun terälehtiä. Taustalla soi hiljainen musiikki. Keskellä huonetta on tarjoiluvaunu, josta leijailee kannen alta uskomattoman herkullinen tuoksu. Vaunussa on myös shampanjapullo jääastiassa.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Wau!!" henkäisen. Mieleeni tulvii mielikuvia mitä kaikkea täällä teemmekään. Suljen nopeasti oven, lukitsen sen ja rutistan sinua takaa päin ja kurkotun suukottamaan niskaasi.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"No?" kysyt hiukan kärsimättömänä.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Ohjaan sinut istumaan lähimpään tuoliin.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Odotahan rakas vielä ihan pieni hetki, äläkä kurki vieläkään." sanon, tartun laukkuun ja pujahdan kylpyhuoneeseen. Pengon laukustani kengät ja meikkipussini. Riisun mekkoni, jonka alla on stayup sukat ja uusi seksikäs korsetti. Lisään tumman punaista huulipunaa huuliini, vedän mustat seksikkäät korkokengät jalkaani ja suihkautan aavistuksen hajuvettä ilmaan ja kävelen tuoksupilven läpi. Pörrötän hiukan hiuksiani ja vilkaisen hyväksyvästi peiliin, isken silmää ja tulen takaisin luoksesi.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"No niin, avaan nyt siteen. Nouse sitten ylös. Pidä kuitenkin silmäsi vielä hetken kiinni. Kerron kun saat avata ne." </span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Okei"</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Avaan nauhan. Ja ohjaan sinut sängyn viereen seisomaan. Kävelen tarjottimen luo ja nostan sen sängylle. Sitten asetun itse tarjottimen viereen kyljelleni.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Voit avata silmäsi."</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Henkäiset. "WWAU!!"</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Ilmeesi on näkemisen arvoinen. Nuolen huuliani tahallisen härnäävästi.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">"Saiskos herralle olla pää- vai jälkiruokaa ensin?" kysyn härnäten ja imaisen etusormeani hitaasti. Nostan tarjottimella olevan annoksen päältä kannen ja katson sinua kysyvästi.</span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">.... jatkoa seuraa</span></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Mimmuli83, post: 23999314, member: 19848"] [FONT="Georgia"]Istuskelen etuportaallamme sinua odottamassa. Tiedän sinun tulevan kotiin hetkenä minä hyvänsä. Olen järjestänyt sinulle yllätyksen, josta et ehkä tai toivottavasti ainakaan osaa edes haaveilla. Lapset ovat hoidossa mummun luona ja meillä on koko ilta, yö ja huominen aikaa. Hymyilen itsekseni ja tunnen pienen perhosparven lepattavan vatsassani ja hienoisen kuumotuksen jalkovälissäni. Uskon, että tulet pitämään yllätyksestäni. Hipelöin silkkinauhaa sormissani ja kuvittelen miten ihmeissäsi mahdatkaan olla kotiin tullessasi. Hymyilen taas. Samassa kaarrat pihaan. Sydän hypähtää rinnassani ja kihelmöivä kuumuus kasvaa jalkovälissäni. Näytät kerrassaan upealta kuten aina. Vedän syvään henkeä, tungen silkkinauhan taskuuni sinun kävellessä minua kohti. Nousen suukottamaan ja halaamaan sinua. "Mitä nyt muru, ootko jääny oven taakse vai mitäs täällä istut?", kysyt vähän huolestuneena. Naurahdan. "Ei mitään sellaista. Meillä on nyt vaan vähän erilainen päivä tiedossa." sanon arvoituksellisesti ja isken hymyillen silmää. "Ahaa, mitähän se sitten tarkoittaa?", kysyt ja katseesi hakeutuu varsin avaralle kesämekolleni ja kohotat kulmiasi ja huomaan, että pidät näkymästä. Kätesi hakeutuvat kuin itsestään hyväilemään täyteläisiä rintojani. "Mmmm..." Nautiskelen hetken lämpimien käsiesi kosketuksesta ennen kuin vastaan: "No se tarkoittaa sitä, että sidon sulta nyt silmät ja vien sinut johonkin kivaan paikkaan." Otan silkkinauhan taskustani, kierrän taaksesi ja sidon sen silmillesi. "..mmitÄ? ... okei." "Ja nyt autoon." Ohjaan sinut vänkärin paikalle ja kierrän itse kuskin paikalle. Ajelemme hetken hiljaisuuden vallitessa. Matka ei ole pitkä mutta ajan tahallani pitempää reittiä kääntyillen mahdollisimman usein, että suuntavaistosi pettää takuulla. "Minne me oikein mennään?" kysyt ihmeissäsi. "Ootahan hetki, kohta ollaan perillä." sanon, enkä vahingossakaan paljasta mitään. Vihdoin ajan hotellin pihaan. Pysäköin asiakasparkkiin, nappaan peräkontista matkalaukkuni ja lähden taluttamaan sinua hotellin etuovelle. Olen käynyt jo valmiiksi hakemassa huoneen avainkortit, joten vastaanotossa ei tarvitse erikseen pysähtyä, onneksi. "Me ollaan jossain meren lähellä, eikö ollakin?" kysyt. "Joo mutta ootahan vielä hetki, äläkä sitten kurki ennen ku annan luvan." "Okei" Opastan sinut hotellin ovesta sisään. Vastaanoton mies virnuilee tietäväisenä ja isken hänelle silmää. Olen kertonut hänelle tekeväni yllätystä miehelleni ettei hän ihmettelisi. Olen pyytänyt häneltä myös muutamaa pientä palvelusta, jotta yllätys olisi oikein onnistunut. Talutan sinut hissille, jolla nousemme pari kerrosta ylöspäin. Huoneemme on kolmannessa kerroksessa ja sieltä avautuu isot ikkunat merelle. "Ei mene enää kauan", sanon ja talutan sinut huoneemme ovelle. "Okei, ... mulla on pieni aavistus missä me ollaan." "Hyvin mahdollista." Avaan oven ja mykistyn hetkeksi itsekin. Huone on todellakin koristeltu, niinkuin olin pyytänytkin. Verhot ovat kiinni, jottei olisi liian valoisaa. Kynttilöitä on joka puolella, sänkyyn on laitettu musta satiininen päiväpeitto, jonka päällä on tumman punaisia ruusun terälehtiä. Taustalla soi hiljainen musiikki. Keskellä huonetta on tarjoiluvaunu, josta leijailee kannen alta uskomattoman herkullinen tuoksu. Vaunussa on myös shampanjapullo jääastiassa. "Wau!!" henkäisen. Mieleeni tulvii mielikuvia mitä kaikkea täällä teemmekään. Suljen nopeasti oven, lukitsen sen ja rutistan sinua takaa päin ja kurkotun suukottamaan niskaasi. "No?" kysyt hiukan kärsimättömänä. Ohjaan sinut istumaan lähimpään tuoliin. "Odotahan rakas vielä ihan pieni hetki, äläkä kurki vieläkään." sanon, tartun laukkuun ja pujahdan kylpyhuoneeseen. Pengon laukustani kengät ja meikkipussini. Riisun mekkoni, jonka alla on stayup sukat ja uusi seksikäs korsetti. Lisään tumman punaista huulipunaa huuliini, vedän mustat seksikkäät korkokengät jalkaani ja suihkautan aavistuksen hajuvettä ilmaan ja kävelen tuoksupilven läpi. Pörrötän hiukan hiuksiani ja vilkaisen hyväksyvästi peiliin, isken silmää ja tulen takaisin luoksesi. "No niin, avaan nyt siteen. Nouse sitten ylös. Pidä kuitenkin silmäsi vielä hetken kiinni. Kerron kun saat avata ne." "Okei" Avaan nauhan. Ja ohjaan sinut sängyn viereen seisomaan. Kävelen tarjottimen luo ja nostan sen sängylle. Sitten asetun itse tarjottimen viereen kyljelleni. "Voit avata silmäsi." Henkäiset. "WWAU!!" Ilmeesi on näkemisen arvoinen. Nuolen huuliani tahallisen härnäävästi. "Saiskos herralle olla pää- vai jälkiruokaa ensin?" kysyn härnäten ja imaisen etusormeani hitaasti. Nostan tarjottimella olevan annoksen päältä kannen ja katson sinua kysyvästi. .... jatkoa seuraa[/FONT] [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ÄITI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Ja niin jatkuu valehtelu: -Trump väitti Meksikon luvanneen sulkea rajansa – presidentti kiiruhti kiistämään tuon valheen. On se DT sekopää 😤
12 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
”Rahvas rakastaa äidinkieltään, esivalta ja eliitti näyttävät pirullista esimerkkiä kielenvaihdossa”
14 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
"Ter.roristijärjestö HAMASilla on ollut salaisia asevarastoja ympäri Eurooppaa – neljä epäiltyä pidätetty Saksassa ja Hollannissa"
15 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Vasemmisto uhkaa mellakoilla itsenäisyyspäivänä, voidaanko sukupuolivähemmistöjen ja juutalaisten turvallisuus taata?
30 min sitten
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1070
57 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Banaania kurkkuun ja porkkanaa peppuun – Miksi koulu tyrkyttää tällaista saastaa 12-vuotiaille?
Tänään 09:53
vierailija
9 Viestiä
Aihe vapaa
7.
ompa surullista, monesta ovat selvinneet, mutta nyt on sitten tullut stoppi eteen
Tänään 09:34
viisikymppinen isoäiti
7 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Barack Obama karkotti neljässä vuodessa USAsta 3 miljoonaa laitonta ma.mua
Tänään 09:02
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Maanantai klo 15:28
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 767
Aihe vapaa
3.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 647
Aihe vapaa
4.
Relaatio 1071
Started by vierailija
Tiistai klo 12:45
Luettu: 619
Aihe vapaa
5.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Maanantai klo 11:57
Luettu: 558
Aihe vapaa
6.
Ärsyttää naapurien välinpitämättömyys
Started by viisikymppinen isoäiti
Maanantai klo 09:55
Luettu: 480
Aihe vapaa
7.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 478
Aihe vapaa
8.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 478
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
ompa surullista, monesta ovat selvinneet, mutta nyt on sitten tullut stoppi eteen
Latest: viisikymppinen isoäiti
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Tyttöjen pää ei kestä opiskelua yliopistossa
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Banaania kurkkuun ja porkkanaa peppuun – Miksi koulu tyrkyttää tällaista saastaa 12-vuotiaille?
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
Keski-ikäistyminen on perseestä.
1 min sitten
Aihe vapaa
5.
muurinpohjalettuja ternimaidosta?
2 min sitten
Aihe vapaa
6.
Helsingin seurakunnan joulukalenteri
4 min sitten
Aihe vapaa
7.
nyt nolottaa
Latest: viisikymppinen isoäiti
5 min sitten
Aihe vapaa
8.
Olen niin onnellinen (valittajat ja kateelliset älkää avatko) :)
5 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Yllätys
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu