YLLÄPITO tai joku!!!!!!!!!!

kertokaa minulle, miten haen kerhon jäsenyyttä, ellen tiedä perustajaa?
tai salasanaa? (tämä asiahan ei kerholistasta selviä )

tästä asiasta olen ollut aikanaan yhteydessä "nettipetteriinkin"

kerhot toimivat muuten, mutta helpottakaa nyt hyvät ihmiset jotenkin sinne hakemista :attn: :attn: :attn: :attn:

ps. aion nostella tätä viestiä kunnes joku tekee tälle asialle jotain :kieh:
 
wolt
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:
se onkin ainoa vaihtoehto :headwall: millä todennäköisyydellä se kerhonperustaja sattuu palstalle samaan aikaan?
turhaa paukutat päätä seinään :)
Eipä varmaan taida olla muuta vaihtoehtoa kuin huhuilla aktiivisesti sitä kerhon perustajaa(jos kertta petteri mikä lie ei ole auttanut) tai jospa vaikka tässäkin ketjussa mainitsisit niin ehkä joku tietäisi.
 
wolt
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:
entä jos joku haluaisi päästä jäseneksi johonkin kerhoon, joka olisi jollain tapaa esim. arkaluontoinen? huhuileppa täällä sitten niin koko palsta tietää mikä sulla on hätänä :whistle:
Huhuilun voi tehdä harmaana eri nikillä ja sitten jos kerhon pitäjä vastaa niin laittaa yv:tä :whistle:
 
wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Mä en kanssa oikein ymmärrä, että miksi esim. kerhon nimen perässä ei voisi olla perustajan kirjekuoren merkkiä, jolloin sais siitä suoraan laitettua viestiä oikealle hepulle...
tää ois kyl kätevä homma ..kannatetaan muutosehdostusta
 
Olu-wa
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:
entä jos joku haluaisi päästä jäseneksi johonkin kerhoon, joka olisi jollain tapaa esim. arkaluontoinen? huhuileppa täällä sitten niin koko palsta tietää mikä sulla on hätänä :whistle:
Niinpä mut jos huhuilee harmaana? :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1293040

Tuossa pitäs olla osa kerhoista ainakin...
kuka tätä jaksaa nostella? kenen vastuulla päivittää?

nimim. yhtä kerholistaa kyllästymiseen asti nostellut

moniko uusi palstalainen keksii tämmöistä listaa edes haulla etsiä?
 

Yhteistyössä