Ylläpito, eikö "mies1" -nimimerkkiä voi estää tunkemasta muiden ketjuihin puhumaan itsestään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eikö jo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eikö jo?

Vieras
Järjestään jonkun raasun ketju menee pilalle, kun mies1 puskee kertomaan omia mieltymyksiään. Ketjusta toiseen.

Alkuperäisen aloittajan asia jää usein ihan sivuseikaksi, kun mies1 pääsee paasaamaan nuorista ja taipuisista naisista ja siitä samasta mistä aina.

En tunne tapausta mutta jos jonkun viestit ei miellytä tai tuntuvat tyhmiltä niin varmaan olis fiksuinta jättää ne omaan arvoonsa ja olla vastaamatta. Keskustelussa on aina useampi kuinnyksi osapuoli. Todennäköisesti yksinpuhelu ei jatku kovinkaan pitkään. En lähtisi tälle palstapoliisilinjalle ellei viesteissä ole jotain selvästi hyvän tavan ja sääntöjen vastaista. Jos sensuroidaan yhtä niin kohta ylläpito ei muuta ehdi tekemäänkään.

[QUOTE="idea";29705020]En tunne tapausta mutta jos jonkun viestit ei miellytä tai tuntuvat tyhmiltä niin varmaan olis fiksuinta jättää ne omaan arvoonsa ja olla vastaamatta. Keskustelussa on aina useampi kuinnyksi osapuoli. Todennäköisesti yksinpuhelu ei jatku kovinkaan pitkään. En lähtisi tälle palstapoliisilinjalle ellei viesteissä ole jotain selvästi hyvän tavan ja sääntöjen vastaista. Jos sensuroidaan yhtä niin kohta ylläpito ei muuta ehdi tekemäänkään.[/QUOTE]

kyse on kumminkin rekiteröimättömästä henkilöstä, ja vaikka itse en esim. ikinä ole kiinnostunut osallistumaan hänen perseilyynsä niin palsta on jatkuvasti täynnä ihmisiä jotka jankkaavat hänen kanssaan joko ärsytyksestä tai siitä etteivät tiedä millainen henkilö kyseessä on. jos asia korjaantuisi vain nämä viestit ingooraamalla olisi kiva, mutta useat ketjut kuolevat tai muuttuvat täysin mies1:n omiksi seksiketjuiksi kun hän alkaa niihin floodaamaan, ja se on vähintäänkin rasittavaa kun niitä ketjuja on useita.

[QUOTE="noh";29705023]mies1 -hahmon huomiosta kilpailevat mustat mammat pitäisi bannata, tämä rauhoittaisi ketjut.[/QUOTE]

Eihän sen pellen huomiota kaipaa kuin Happygirl. Muita se ällöttävä itserakas ääliö vain ärsyttää. Menee keskustelut pilalle aina siinä vaiheessa kun "mies" tulee keskusteluun mukaan.

[QUOTE="Maaria";29705034]Eihän sen pellen huomiota kaipaa kuin Happygirl. Muita se ällöttävä itserakas ääliö vain ärsyttää. Menee keskustelut pilalle aina siinä vaiheessa kun "mies" tulee keskusteluun mukaan.[/QUOTE]

Pahimmat yllyttäjät ovat Echo, Lispetti, Ken guru, Peyote, Happygirl-91, Rea Listi ja krut. Ilman heitä mies1 olisi täysin näkymätön.

[QUOTE="noh";29705148]Pahimmat yllyttäjät ovat Echo, Lispetti, Ken guru, Peyote, Happygirl-91, Rea Listi ja krut. Ilman heitä mies1 olisi täysin näkymätön.[/QUOTE]

Kiellän voimakkaasti että yllytän :rolleyes:. Olen vastannut vaan pari kolme kertaa hänelle. Vierasmiehelle kai vähän useammin. Vai onko kyseessä jopa sama tyyppi?

En jaksa ottaa mies1:tä vakavasti, eikä hän ärsytä. Tai ehkä sitten en vaan muista kommentoineni hänelle juurikin siksi ettei hänellä ole minulle mitään merkitystä. Peesaan kyllä Peyoten kommetteja koska ne on niin hulvattomia välillä.

Itse uskon ettei kyseessä ole edes mies, vaan nainen.

[QUOTE="noh";29705148]Pahimmat yllyttäjät ovat Echo, Lispetti, Ken guru, Peyote, Happygirl-91, Rea Listi ja krut. Ilman heitä mies1 olisi täysin näkymätön.[/QUOTE]

t1819.gif

Olen imarreltu huomiosta :) Täällä näkemysten vaihto on välillä hauskaakin, tosin menee aika äkkiä henkilöhtaisuuksiin, vaikka aihe, johon ottaa kantaa, olisi yleinen kuten palstan viestintäkulttuuri, masennus tai feminismi. Toisaalta tutkitusti naiset ovat herkemmin tällaisia keskustelijoina että ottavat henkilökohtaisesti asiat. Aivoperäistä ehkä. Ei taida kliiniaesti terve nainen päästä herkkyydestään koskaan täysin, eikä tarvitsekaan: sehän sopiikin hänelle ja toivoisin sellaista lisääkin tänne.

Jos keskustelu ei kanssani kiinnosta, ei viesteihini kannata pahemmin reagoida. Eli pientä itsehillinnän harjoittelua - naisille tosin vaikeampi laji tämäkin kuin miehille noin perinteisesti.

Horace Epistles i. x. 24: naturam expelles furca, tamen usque recurret.

Välillä kyllä tunnen olevani koko palstan eniten klikattu kirjoittaja. Kiitos siitä kaikille :) Uskon että tää lehti voi saada jokusen uuden lukijan myös ketjujeni ansiosta :D

Ja kyllä välillä mielestäni tulee ihan hyvääkin settiä noissa väännöissä. Tietenkin jotkut tuntuvat olevan paatuneesti minua vastaan.

[QUOTE="mies1";29705265]Horace Epistles i. x. 24: naturam expelles furca, tamen usque recurret.

Välillä kyllä tunnen olevani koko palstan eniten klikattu kirjoittaja. Kiitos siitä kaikille :) Uskon että tää lehti voi saada jokusen uuden lukijan myös ketjujeni ansiosta :D

Ja kyllä välillä mielestäni tulee ihan hyvääkin settiä noissa väännöissä. Tietenkin jotkut tuntuvat olevan paatuneesti minua vastaan.[/QUOTE]

Ärsyttämällä saa kyllä lukijoita. Se jos nauttii mistä vaan huomiosta voi viitata narsismiin.

[QUOTE="mies1";29705265]Horace Epistles i. x. 24: naturam expelles furca, tamen usque recurret.

Ja kyllä välillä mielestäni tulee ihan hyvääkin settiä noissa väännöissä. Tietenkin jotkut tuntuvat olevan paatuneesti minua vastaan.[/QUOTE]

1176279_380484698740184_1915862961_n.jpg

Mies1, mä tässä mietinkin että paljonko Otavamedia maksaa sulle provosoivasta kirjoittelusta.
100€/ketju?

Mä en jotenkin osaa provosoitua tuon kirjoituksista. Kerran yritti jäpättää vastaan mulle mutta melko pian tultiin siihen tulokseen että minä olen oikeassa. Ehkä mun pitäisi taas enemmän viihtyä täällä niin tulisi varmaan törmäyksiäkin enemmän.

Yhteistyössä