Ylitin/yllätin itseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LowRider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LowRider

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
3 399
0
36
Huhhuh, minulle, äärimmäisen sisätutkimuskammoiselle (miten minulla voi olla kolme lasta?!) on tänään aamulla laitettu hormonikierukka :o ! Ihmettelin itsekin, miten pystyin olemaan siinä tutkimuspöydällä jalat "levällään" kun lääkäritäti touhusi jalkopäässäni. Yleensä ei kukaan lääkäri ole pystynyt minulle kunnolla tekemään sisätutkimusta ja niin minulta on kysytty moneen otteeseen tuo aiempi kysymys: "Miten sä olet voinut tulla raskaaksi?!" tai "Hankkiuduit sitten raskaaksi, vaikka tiesit, että joutuu sisätutkimuksia tekemään..." jne jne... Ehkä se on kuitenkin tuolla sänkykamaripuolella hieman eri juttu, siellä ei tungeta mitään muovista tai metallista alapäähän... :/

Mitenkäs teillä muilla, onko samankaltaisia kokemuksia, vai olenko ainoa näin kammoinen? Siis tiedänhän minä, ettei sisätutkimuksesta kukaan pidä... :p

eräs mieheni ystävän vaimoke on myös kuin sinä.. tosin pahempi. Hän odottaa toista. Hänelle ei ole tehty kummassakaan raskaudessa alapääultraa saatika yhtään sisätutkimusta, koska häntä pelottaa ja sattuu.. Lapset hänellä syntyvät sektiolla..

No täällä myös yksi, joka kyllä jännittää sitä ronkkimista joka kerta. Joka kerta saa lääkäri monta kertaa hokea että "koitapas rentoutua" ja "älä mene karkuun..." mutta hitto kun on vaikeaa siinä vaan hengittää syvään ja rentouttaa lihakset :/ sama juttu hammaslääkärillä, jota pelkään ihan kuollakseni.
Tää ronkkimispelko oli yksi syy siihen, miksi en halunnut kierukkaa synnytyksen jälkeen... :whistle: Tosin suurin syy oli kyllä se, että tiesin haluavani toisen lapsen suht. pian esikoisen jälkeen ja kierukka olis saanut kuitenkin aika pian kyytiä. Ja taas olis joutunut ronkittavaksi :xmas:

Minunkin lapset (kaikki kolme) ovat syntyneet sektiolla, mutta ihan siitä syystä, että kaksi ensimmäistä olivat perätilassa ja toinen vielä kaiken lisäksi keskonen, siksi sitten kolmaskin leikattiin... Mua auttoi tänään tosi paljon se, että lääkäri oli itsekin rauhallinen ja pystyi näin ollen muakin rauhoittelemaan, ei tehnyt väkisin. Mutta hitsi, kun se on vaikeeta olla siinä pöydällä niinkuin ei mitään, pyrkimättä karkuun ja jännittämättä. :/

Yhteistyössä