ylireagointiako?

  • Viestiketjun aloittaja Mamtsuli
  • Ensimmäinen viesti
mamtsuli
^ KUINKAHAN NIIN?! tuo on jo törkeää.. kun kysyn mielipidettä MUN REAKTIOON. kun joku tuolsa sanoi että se on ihan ymmärrettävä.. mutta onko se oikeasti vai onko se ihan ylireagointia ja ei todellakaan tilanteeseen sopivaa? otanko liina vakavasti sen että hän huusi moneen kertaan todella vihaisena että turpa kiinni ja katsoi todella vihaisesti?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
kiva kun kukaan ei voi vastata oikeasti... kertoa miten rektioni nyt oikeasti on.
Mutta neuvoisitko nyt, miten jätän tyttöystäväni, kun en jaksa enää sitä, että hän jankuttaa vanhoista asioista vuosia ja natkuttaa ihan kaikesta. Neuvotko pliis.

 
mamtsuli
^ ööh okei..

no ehkä mä tosiaan ylireagoin sitten.. ja turhaan.. mutta mikä ratkaisuksi?
kun en oikein tiedä että saako tuollainen miehen teko aiheuttaa minussa moisen reaktion, että onko mun reagointi ihan normaali.. koen itteni jotenki epänormaaliks :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
^ ööh okei..

no ehkä mä tosiaan ylireagoin sitten.. ja turhaan.. mutta mikä ratkaisuksi?
kun en oikein tiedä että saako tuollainen miehen teko aiheuttaa minussa moisen reaktion, että onko mun reagointi ihan normaali.. koen itteni jotenki epänormaaliks :(
Mutta kun se vaan jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja mä en kestä enäöä. Niin miten jättäisin hänet. Voisitko neuvoa. Neuvoisitko nyt.

 
mamtsuli
voi.. ehkä minä tässä olen se joka toimii väärin ja ihmeellisesti.. :( mutta miksi ihmeessä reagoin noin.. voisinko esimerkiksi sanoa miehelle että minulle ei saa huutaa/kirota koska pelkään? pelkään jotenkin sellasta "vihaisuutta" vaikka tiedän että olen aina turvassa.
 
mamtsuli
^ niin hän siis pyysi tosiaan lopettamaan sen hänen syyllistyksensä ja sen "raivoamisen" kun hänen veljensä nukkui.Mutta hän siis tosiaan ksäki pitää turvan kiinni ja ärähti tosi vihaisesti ja katsoikin vihaisesti. Ahdistuin jotenki tosi pahasti.
Mietin vaa että tuleeko elämässä tilanteita jossa kumppani saattaa joskus oikeasti huutaa/ärähtää että turpakiinni.. vai oliko tämä ns "erikoistapaus" johon reaktio oli ihan normaali..
Kiitos casper viestistäsi.
 
mamtsuli
Wide ei tämä ole mikään vanha juttu vaan reagoin näin aina. Rupean tärisemään ja itkemään aivan kamalaa hysteriaitkua jos minulle huudetaan/kirotaan tai edes katsotaan vihaisesti. etenkin huutaessa ja kiroillessa..
 
mamtsuli
että onko mun reagoinnissa vikaa vai onko miehen käytös todella sellaista että saisi jokaiselle moisen reaktion/onko hänen käytöksensä todella väärää ja on ymmärrettävää että reagoin noin? tuohon haluan vastauksen.
 
mamtsuli
Wide: Mutta mitä jatkossa jos tulee tällänen tilanne, mies huutaa ja sanooo tuon turpakiinni?
eikai nyt tälläsen takia pidä erota? :( mun reagoinnin? kai tälle voi jotain tehdä? kun en vaan tiedä onko se mun reagointi jolle pitää tehä vai miehen käytös? sitä tässä pohdin.
 
Wide
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
Wide: Mutta mitä jatkossa jos tulee tällänen tilanne, mies huutaa ja sanooo tuon turpakiinni?
eikai nyt tälläsen takia pidä erota? :( mun reagoinnin? kai tälle voi jotain tehdä? kun en vaan tiedä onko se mun reagointi jolle pitää tehä vai miehen käytös? sitä tässä pohdin.
No joskus tulee sanottua ja huudettua , se on inhimillistä.
Sinun pitää opetella hillitsemään tunteesi kuten myös miehesi.
Elämäsi tulee olemaan vaikeaa, miten esim. töissä jos saat negatiivistä palautetta vihaisesti?
Voittehan aina mennä parisuhdeterapiaan!
 
mamtsuli
edellinen: kysyinkin sitä että onko mun reagointi se jolle pitää tehä jotain vai miehen käytökselle. Nyt kaikki vastaa tähän niin saan tähän reilun ja oikean vastauksen ja pääni selkenee!
 
mamtsuli
olen maailman onnellisin jos mahdollisimman moni vastaa tähän:

: ONKO MUN REAGOINTI SE JOLLE PITÄÄ TEHDÄ JOTAKIN VAI MIEHEN KÄYTÖS?

kiitos hirveesti niille jotka vastaa, nii saan tän asian pois päiväjärjestyksestä. Joko siis keskustelen miehelle ja sanon että hänen käytökseen pitää tulla muutos kun hän saa minut reagoimaan noin tai sitten mun reagointiin pitää tulla muutos. en tiedä kummin se on, siksi kysynkin.
 
mamtsuli
^ ei oo mielenterveysongelmaa. Halusin vaan kysyä tuon kysymyksen.. harmi kun kukaan ei viitti tuohon vastata :S kaipa mun sit täytyy miehelle ruveta saarnaamaan että hän ei saa enään ikinä käyttäytyä noin koska saa minussa moisen reaktion. onko se hyvä ratkaisu?
 
ei näin
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
^ ei oo mielenterveysongelmaa. Halusin vaan kysyä tuon kysymyksen.. harmi kun kukaan ei viitti tuohon vastata :S kaipa mun sit täytyy miehelle ruveta saarnaamaan että hän ei saa enään ikinä käyttäytyä noin koska saa minussa moisen reaktion. onko se hyvä ratkaisu?
Jatka vaan samalla linjalla Neitihöpö niin hyvin menee. Joudun lainaamaan tästä edellisestä ketjustasi nyt kommenttia.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Säälin sun poikaystävää, ei tuollasen itsekeskeisen ja epäkypsän vänisijän kanssa eläminen voi olla helppoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
^ ei oo mielenterveysongelmaa. Halusin vaan kysyä tuon kysymyksen.. harmi kun kukaan ei viitti tuohon vastata :S kaipa mun sit täytyy miehelle ruveta saarnaamaan että hän ei saa enään ikinä käyttäytyä noin koska saa minussa moisen reaktion. onko se hyvä ratkaisu?
Ei ole, vaan vika on sinussa. Miehesi reaktio on normaali jankkaavan ämmän kanssa. Pidä joskus se turpasi kiinni. Täälläkin.
 
ei näin
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
mieskö saa huutaa moneen kertaan että turpakiinni sen takia että muut nukkuvat eikä jaksa kuunnella syyllistystä seksiaddektiosta? ehkä se tosiaan on niin?
Kyllä. Ja se on ADDIKTIO. Oot naurettava ja lapsellinen ja ihmettelen jos miehes jaksaa tollasta pitempään edes katella.
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
Mutta tosiaan mietin vain että olikohan se miehen teko sitten niin kamala että aiheuttaisi kaikissa naisissa moisen reaktion.. vai onkohan mun reaktio tosiaan aika yliammuttu ja ei lainkaan tilanteeseen sopiva.
Siis mikä miehen teko? se että huusi turpa kiinni? jos tollaisen takia erottaisiin niin tuskinpa tässä maassa olisi avio/avopareja ollenkaan. ylireagoit ja ylianalysoit ihan liikaa.
 
oot sairas
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja mamtsuli:
Mutta tosiaan mietin vain että olikohan se miehen teko sitten niin kamala että aiheuttaisi kaikissa naisissa moisen reaktion.. vai onkohan mun reaktio tosiaan aika yliammuttu ja ei lainkaan tilanteeseen sopiva.
Siis mikä miehen teko? se että huusi turpa kiinni? jos tollaisen takia erottaisiin niin tuskinpa tässä maassa olisi avio/avopareja ollenkaan. ylireagoit ja ylianalysoit ihan liikaa.
Ero vois olla miehen kannalta se parempi ratkasu, kun tämmösen ihmisen kanssa seurustelu.
 

Yhteistyössä