Ylipainoisista naisista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo, tuokin on taas niin tapauskohtaista. Meillä miestä inhottaa langanlaihat naiset (jo ennen kun alettiin seurustelemaan), tykkää että naisella on jotain mistä ottaa kiinni. Mielummin pyöreä kuin laiha :)

en jaksa ees lukea, mut jotain vissiin siitä että työttömät lihavat huonostkoulutetut miehet pitää lihavista naisista? meillä mies korkeakoulutettu, hoikka ja työssä arvostetussa työpaikassa ja minä lihava, joten damnit, ei ihan pidä paikkansa :D ja myös minä akateeminen...

Ja lopussa naisia kehoitettiin laihduttamaan, ei miehiä, vaikka miehiä on edelleen enemmän ylipainoisina. Mulla ei ole paino-ongelmaa. Kavereissa paljon lihava-hoikka-pareja. (Molemmin päin)

Tuli vielä sellainen juttu mieleen, että tiimalasivartalossa ylimääräiset kilot näyttää lähinnä hyvälle. Omenavartaloa vastaavat kilot ei pue yhtä hyvin.

mä oon läski isotissinen ja -peräinen naaras, jonka korkeakoulutettu sopusuhtainen mies bylsii intohimoisesti perää sekä kourii rintoja

muillakin miehillä samoja viboja katseista päätellen? mulle on tultu huohottaa korvan juureen vaikkapa päivällä kaupassa

Mmmm. Eli siis perusta oli se, että monilla lihavilla on itsetunto-ongelmia, ja ne saattavat aiheuttaa vaikeuksia parisuhteessa. No olipa suorastaan mullistavaa informaatiota taas :p

En usko että pelkkä rääkkidieetti kaikkia ongelmia poistaa, mutta onhan tuommoinen höpötys toki melko raflaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon läski isotissinen ja -peräinen naaras, jonka korkeakoulutettu sopusuhtainen mies bylsii intohimoisesti perää sekä kourii rintoja

muillakin miehillä samoja viboja katseista päätellen? mulle on tultu huohottaa korvan juureen vaikkapa päivällä kaupassa

Joo on samoja viboja. Tosin en varmaan ole sua nähnyt. Ei ne läskit tässä suhteessä ole kamalia toisin kuin monesti toitotetaan, että pitää olla laiha. Kun mietin tuttuja pareja, niin monet on niin, että mies on supusuhtainen/hoikka ja nainen pulleampi. Yhtään päinvastaista tilannetta ei tosin ole. Ainakin nämä parit ovat pariutuneet naisen jo ollessa pullea, eikä pulleus näytä menoa haittaavan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tähän voi heittää taas sen, että mites sitten jos nainen on jo valmiiksi ylipainoinen. Onko suhde heti alusta asti tuhoon tuomittu ja ihan perseestä.

Noin yleisesti, musta tuntuu, että toimii paremmin, jos nainen on jo valmiiksi pullea. Silloinhan sitä on ihastunut ja himoitsee juuri tuota pulleaa naista. Luulisi että silloin myös naisen itsetunto on parempi ja jos laihduttaa niin laihduttaa ilman paineita liikunnan ilosta.

Alkuperäinen kirjoittaja yks mies:
Tähän voi heittää taas sen, että mites sitten jos nainen on jo valmiiksi ylipainoinen. Onko suhde heti alusta asti tuhoon tuomittu ja ihan perseestä.

Noin yleisesti, musta tuntuu, että toimii paremmin, jos nainen on jo valmiiksi pullea. Silloinhan sitä on ihastunut ja himoitsee juuri tuota pulleaa naista. Luulisi että silloin myös naisen itsetunto on parempi ja jos laihduttaa niin laihduttaa ilman paineita liikunnan ilosta.

Asiaa kirjoitat. Mä olen sitä mieltä, että kannattaa laihduttaa ihan oman ittensä takia ei kenenkään muun. Mullekin täällä joskus kommentoitiin, että kannattas laihduttaa, että olis parempi tsäkä miesmarkkinoilla. Mun mielestä tuo on todella huono syy laihduttaa.

Aikamoista potaskaa. Mies rakastaa naistaan riippumatta siitä, painaako tämä 50 vai 90 kiloa. Naiset ovat enemmän ulkonäkökeskeisiä ja kilpailevat keskenään dieettivouhkaamisineen.

No voi haloo. Ei tietenkään päde tulos jokaiseen :headwall: tutkimuksissa nyt yleensä on otos ja sen mukaan lasketaan vaikkapa montako % ajattelee niin tai näin, ja jos valtaosa on sitä mieltä niin tietysti jää se loppuosa joka on taas tät mieltä :headwall:

luin ton miehelleni. Häntä nauratti koko artikkeli. Mieheni mukaan nämä parisuhteet ovatkin onnettomia, joissa mies on pinnallinen idiootti.
Meillä molemmat töissä ja koulutettuja. MIes sopusuhtainen, minä valtava.

Alkuperäinen kirjoittaja yks mies:

Meillä oli just näin, että olin jo valmiiksi pyöreä, jopa 15 kiloa ylipainoinenkin silloin, kun mieheni minuun ihastui. Eikä ihastus muuttunut, vaikka nuo ylimääräiset kilot laihdutinkin sitten vuosien päästä. Sopivasti pyöreä olin edelleen. :)

Nyt kun taas pitäisi oman itseni takia laihduttaa, mies pitää siitä vain siksi, että MINÄ saan mielenrauhan ja sen myötä olen myös iloisempi ja tyytyväisempi. Ja ku se tietää, että ei multa muodot lähde :D Minusta ei tule laihaa väkisinkään ja totta puhuen en edes haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Mutta on se kumma kun niitä ylipainosia naisia on paljon sinkkuina. Miksei ne kelpaa kenellekkään, ihmettelen vaan?????????

Tämäkin on niin totta... :|

Mutta mistä tietää, että ne on ylipainon takia sinkkuja? Onhan laihojakin sinkkuina. Ylipainoinen sinkkua vs normaalipainoinen sinkku. Ylipainoisella syyksi mietitään heti painoa, mutta syyt voi olla aivan samat kuin normaalipainoisella sinkulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:D :whistle:

Yhteistyössä