Ylipainoiset yksinhuoltajat -ootteko löytäneet kumppania nettideitistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihava nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lihava nainen

Vieras
Toisaalta tekisi mieli tehdä profiili ja yrittää sitä kautta, mutta suomi24:n palstoja lukeneena tuntuu että ylipaino ja yksinhuoltajuus on suurin turnoff mitä maa päällään kantaa. Ei meillä ole edes ihmisarvoa, saati sitten että kukaan tahtoisi sellaista treffailla.

Onko kenelläkään kokemusta asiasta? Onko se niin, vai löytyykö vielä normaaleja ja fiksuja miehiä, joille ulkonäkö tai yksinhuoltajuus ei ole este?

Mun elämä on järjestyksessä, käyn töissä, hoidan lapset, tulen toimeen omillani joten en ole etsimässä lapsille isää tai meille elättäjää (niinkuin kaikki tuntuvat aina kuvittelevan, ainakin netissä). Olen mielestäni ihan fiksu ja mukava ja kaipaisin elämääni jo parisuhdetta, erosta on aikaa 10 vuotta. Tahtoisin löytää ihan tavallisen miehen, jolla on pehmeät arvot, joka osaa huolehtia itsestään ja elämästään ilman mitään elämänhallinta- tai mielenterveysongelmia. Onkohan mulla mitään mahiksia nettideiteissä, vai annanko suosiolla olla?

Ja ei, en tosiaan laihduta siksi, että saisin sitten jonkun miehen. Laihdutan itseäni varten, jos sen teen, en siksi että miellyttäisin jotakuta pinnallista miestä. Mitäs jos lihonkin takaisin parisuhteessa tai rupsahdan muuten? Lähteekö tää mies sitten kävelemään? Että ei, laihdutus ei ole nyt ratkaisu tähän ongelmaan tällä kertaa.

[QUOTE="vieras";29049872]Kelpaako sulle ylipainoinen mies, jolla lapsia tai on yksinhuoltaja?

Jos ulkonäkö ei ole sulle tärkeää miehessä, niin uskoisin että löydät miehen.[/QUOTE]

Meinaatko että ylipainoinen yh ei voi saada normaali painoista sinkkua?

Meinaatko että ylipainoinen yh ei voi saada normaali painoista sinkkua?

En todellakaan meinaa. Itsekin olin ylipainoinen yh ja ei minulla koskaan ollut ylipainoista miestä, jolla lapsia.

Nykyään olen laihduttanut normaalipainoiseksi.

Mutta jos ap:lle kelpaa myös ei niin komeat ja hyväkroppaiset miehet, niin en näe siinä mitään estettä ettei hän miestä itselleen löytäisi.

Mutta jos ap haluaa komean, hyväkroppaisen lapsettoman miehen, niin valitettavasti en olisi ihan niin varma asiasta.

[QUOTE="vieras";29049942]En todellakaan meinaa. Itsekin olin ylipainoinen yh ja ei minulla koskaan ollut ylipainoista miestä, jolla lapsia.

Nykyään olen laihduttanut normaalipainoiseksi.

Mutta jos ap:lle kelpaa myös ei niin komeat ja hyväkroppaiset miehet, niin en näe siinä mitään estettä ettei hän miestä itselleen löytäisi.

Mutta jos ap haluaa komean, hyväkroppaisen lapsettoman miehen, niin valitettavasti en olisi ihan niin varma asiasta.[/QUOTE]
Ajattelin vaan kun eipä mun ylipaino tai yksihuoltajuus ole miestä haitannut. On komea, hyväkroppainen ja lapseton.

En halua mitään mallitason miestä, mutta tietenkin ulkonäössä pitää olla jotain, joka kolahtaa. Mä kuitenkin tiedän ja ajattelen niin, että jos ja kun tunteet syttyy, niin se kumppanikin näyttää omiin silmiin maailman kauneimmalta/komeimmalta.

Mutta jotenkin tässäkin "huolitko itse lihavaa yh-miestä" kuvastuu se, että lihavat yht on jotain pohjasakkaa, jotka "huolii" vain toinen yhtä pohjalla oleva.. :(

Ei tarvi nettideittiä, menee vaan Turkkiin ja tuo sieltä ukon Suomeen. Aina onnistaa, ja makuukamarissakin on iloista sen viisi vuotta, kunnes o-lupa tulee ja mies lähtee. Sitten voi mennä takaisin hakemaan uuden ja vielä nuoremman sulhon.

Täällä ylipainoinen viiden lapsen yh joka sai lapsettoman himourheilija miehen ihan baarista, yhteinen lapsi tulossa ja sormukset vaihdettu :). Olen edelleen 20kg ylipainoinen ja mies juoksee maratooneja :D