Ylipainoisen pukeutumisesta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RouvaXXL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RouvaXXL

Vieras
Tuli mieleen siitä minihameketjusta...

Mitä mieltä olette? "Saako" ylipainoinen pukeutua minihameeseen ja toppiin? Ja tarkoitan nyt ihan oikean kokoisia vaatteita, en montaa numeroa liian pieniä :) Minkälainen pukeutuminen on teidän mielestänne sopivaa ylipainoiselle?

No tottakai saa. Jos itse tykkää.
Minä ite en pukeutuisi koska en tuntisi oloani kovinkaan hyväksi, enkä usko että kukaan tahtoisi katsoa mua minihameessa :x . Mä nostan hattua niille jotka pystyy ja "kehtaa" vaikka kroppa ei olekaan tikku...

saa tietenki! ja osoittaa hyvää makua, kun valitsee oikean kokoiset vaatteet, eikä missään tapauksessa yritä ängetä liian pieniin! liian pienet vaatteet saa kauniinkin "pyöreän" tytön näyttään kamalalta..

se riippuu ijan miltä sieltä peilistä katsoen näyttää ja minkä itse kokee hyväksi.
itse käytän kesällä "hamosia", koska reidet peppu ei mulla olen niin paksut, mutta keskikohta pitää "peittyä"

Mikäs minä olen kieltämään? Ja jos ei tosiaan liian pienet vaatteet ole päällä, voin ihailla ylipainoisen rohkeutta ehkä. Ja sitten on tapauksia, että mietin, onko peili rikki. Usein sitä tulee kiinnitettyä huomiota siihen, että makkarat tai läski persvako näkyy. Eli tosiaan, läskilläkin saa olla pienempää vaatetta päällä, mutta persvaon vilauttelu tai lannemakkarat... EI. Tosin hoikillakin on rajansa.

No vaikka olisikin iso niin ei kai se sitä tarkoita että pitäisi itsensä t-paitoihin *puistatus* ja muutenkin muodottomiin vaatteisiin verhota.
Yleensä mun mielestä vaate kuin vaate ( muutamaa hirvitystä lukuunottamatta ) näyttää hyvältä kunhan se on oikean kokoinen ja istuu hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Saa, kunhan vaate on oikean kokoinen :D Pätee kaiken kokoisten pukeutumiseen.

Peesi. Viimeisin kammotus oli ne lantiohousut, jotka ei oikeesti sopineet kellekään! Tai no anorektikolle ehkä...

Ylipainoisillakin on niin erilaisia vartaloita. Esim. mä olen sellainen että pahimmat läskit on tuossa keskellä. Kontit taas on kohtalaisen hyvännäköiset vaikka reidet on kyllä jo läskisemmät.

Kyllä mulla on ollut hameita, en mä laittais miniä jos se on sama kuin roiskeläppä, mutta pikkuisen polven ylle ulottuva hame on ihan kiva. Ja topin ei tarvi olla mikään makkarankuori. Esim. minihameen kanssa laittaisin sellaisen kivan topin kun mulla on kaapissa. Se on ylhäältä vähän istuvampi ja levenee kellomaisesti alaspäin ja on pyllyn päälle pituus. Se on hihaton, mutta ei sellainen naruolkainviritys.

Eli vastaus on kyllä =)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaXXL:
Tuli mieleen siitä minihameketjusta...

Mitä mieltä olette? "Saako" ylipainoinen pukeutua minihameeseen ja toppiin? Ja tarkoitan nyt ihan oikean kokoisia vaatteita, en montaa numeroa liian pieniä :) Minkälainen pukeutuminen on teidän mielestänne sopivaa ylipainoiselle?

Jos on oikean kokoiset vaatteet ja tuntee olonsa mukavaksi niin miksei. Sitä en ymmärrä minkäänkokoisilla, että on joko liian pienet vaatteet (makkarat tursuaa) tai näytetään tissivakoa lähes napaan asti. On melko ikävää jossain virallisessa tilanteessa suunnilleen myötähävetä, kun joltain meinaa rinnat pursuta topista ulos... Mut jokainen vastaa pukeutumisestaan itse.
Sit vielä yksi vinkki, jos paljastaa säärtä, niin sitten peittää rintamusta tai jos paljastava yläosa, niin reidet piilossa. Sillain ei näytä niin "halvalta"...

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkivitonen:
tai näytetään tissivakoa lähes napaan asti.

OT. Mahtaa olla aikamoiset tissit, jos tissivako yltää napaan asti :laugh: :laugh:

Mutta alkuperäiseen peesailen edellisiä. Kun vaatteet on sopivan kokoiset, eikä makkarankuoret niin nättihän sitä voi isompikin ihminen niissä olla =) Jos on selluliittiä reisissä niin olis kiva laittaa vähän paksummat sukkikset, ettei näy kaikelle kansalle ;)

t. myöskin XXXXL :p

Yhteistyössä