Ylipainoisen nurinaa vaatteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hihii..:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Esim kengissä ei sama malli näytä 44 kokoisena kivalta, vaikka 36 se onkin hauska.
Että jalat laihikselle vaan vai?

Samalle asialle tässä naureskelin :D
Minkäs jalan koolle voi... Jalanpienennysvinkkejä vain kehiin :p

joo ei tälle kaviolle voi mitään. Onneksi ei ole sentään 44. Mutta kyllä sitä on pakko myös mallia katsoa, eikä vain harmitella että koot loppuu kesken. Moni muotikenkä ei näytä yli 40 koossa hyvältä. Esim aikoinaan läskipohjat. Mutta tämä siis oli kommentti sille, että miksi ei vaan tehdä samaa mallia aina isompia ja isompia kokoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
http://ulkoilu.eratukku.fi/marisa-kalvopuku-p-1083.html

Tässä yks ulkoilupuku, jossa on sentään hieman isompiakin kokoja..
Ja jos liittyy klubiin, niin hinta hieman halvempi :)

Nää Erätukun puvut vaan tuppaa olemaan aika hiostavia, kun ovat niin tehokkaasti kosteussuojattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja MM:
Alkuperäinen kirjoittaja laiha:
Alkuperäinen kirjoittaja Makkara Maisa:
Mistä te isot tytöt ootte ulkoilupuvun löytäneet??
Mä tarttisin tuulipuvun ( *HUOM laihat!!* jotta voisin siellä lenkillä kulkea ), mut mä en oo mitään miellyttävää pukua löytänyt. :(

Huom. Tekosyitä lihavilta tekosyiden perään...

Perk*** Mene itte lenkille jossai sellaisissa vaatteissa, joissa ei todellakaan oo mukava ulkoilla!!! Mrrr... Ryysyläisenä lenkille... lenkille lähtökin ois paljon mukavempaa kun ois mieluinen ulkoilupuku, NIIN..

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Makkara Maisa:
Mistä te isot tytöt ootte ulkoilupuvun löytäneet??
Mä tarttisin tuulipuvun ( *HUOM laihat!!* jotta voisin siellä lenkillä kulkea ), mut mä en oo mitään miellyttävää pukua löytänyt. :(

Tää on kyllä ongelma. Ei urheilu- ja ulkoiluvaatteita juuri 44 isompaa löydä...
Itse olen saanut ja myös anoppi yhden "kotitehtailijan" pukuja -olisko "ira-tuote" tms äetsä tai vammala.sopii isommallekin.
itse olen 160 cm ja painoa valitettavasti 106 kg, vesijumppa parasta nivelille, en suosittele lenkille, saa vaivoja aikaiseksi.
Ellokselta tilasin ison tuulipuvun takin ja oli vielä hieno!

Se firma, mistä kirjoitit, on Ira-muoti. Mun tietääkseni se on Raaseporissa. Vanha firma, olen jo 80-luvulla ostanut heidän tuotteita. Ja mikä parasta, niissä on Avainlippu ja kestävyystakuu. Tosi upeat värit on heillä.
Luin jostain, että ovat jäämässä eläkkeelle ensi keväänä. Kannattaa kysellä. Numeron saa tiedustelusta.

Yhteistyössä