Ylipainoisen nurinaa vaatteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirahvi:
Björn,oletko kovin lyhytraajainen? Minulle ei käy pienempi kuin 44 vaikka olin ennen hoikka kun minulla on kamalan pitkät raajat. Silloin esim 42 koon housut olivat liian lyhyet mutta silti löysät. Olen siis 180 pitkä. Nykyisin käy koko 46 jos pituutta riittää. Yritän kovasti laihtua..

En ole björn vaikka vastaankin. Hanki extra long-mittaisia vaatteita, esim Your Face. Ei se leveys vaan se pituus. Itse olen vain 175cm ja minulle ei sovi tavalliset housut. Ainoastaan h&m:ltä olen jotain collareita ostanut oikeata kokoa, muuten vaatekaapista löytyy vain YourFacen ja Andiatan housuja. Niissä ovat mittasuhteet oikeat.

Kiitos vinkistä. Your Facen housuja olen joskus löytänyt kirpparilta. Täytyy googlata =)

Alkuperäinen kirjoittaja Makkara Maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Mistä te isot tytöt ootte ulkoilupuvun löytäneet??
Mä tarttisin tuulipuvun ( *HUOM laihat!!* jotta voisin siellä lenkillä kulkea ), mut mä en oo mitään miellyttävää pukua löytänyt. :(

Ainakin Raiskilla on isoja kokoja. D-mitoituksella 52 kokoon asti olen nähnyt, voi olla isompiakin. Ja jos asut pääkaupunkiseudulla, Lauttasaaressa on Haltin tehtaanmyymälä, jossa olen näitä nähnyt ja hinnat on kohtuulliset. Itellä D44 käytössä, muuten vaatekoko on 46 tai 48.

Pohjosessa kun ei tuota tarjontaa kauheesti ole :/
Kokoon 46 olen löytänyt ja koko pitäs olla 48 tai 50.
Saakohan noita Raiskin pukuja mistään tilattua??

Mä ostin oman pukuni Intersportista. Joten eiköhän niitä jostain löytyis sullekin tai sais ainakin tilattua. Nyt vaan selvittämään asiaa, sillä kyllä sauvakävelylle on paljon mukavampi lähteä sopivissa ja näteissä vaatteissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirahvi:
Björn,oletko kovin lyhytraajainen? Minulle ei käy pienempi kuin 44 vaikka olin ennen hoikka kun minulla on kamalan pitkät raajat. Silloin esim 42 koon housut olivat liian lyhyet mutta silti löysät. Olen siis 180 pitkä. Nykyisin käy koko 46 jos pituutta riittää. Yritän kovasti laihtua..

En tiedä, mutta on mulla paidan hihat lyhyet kuitenkin, joten mieluummin otan sitten sen sopivan kokoisen kuin liian löysän. Housuja en osaa ajatella muuten kuin tuumakoossa.

Alkuperäinen kirjoittaja pläski:
Mä tarttisin tuulipuvun ( *HUOM laihat!!* jotta voisin siellä lenkillä kulkea ), mut mä en oo mitään miellyttävää pukua löytänyt. :(

246098

Mä tilasin Hobby Hallista tällaisen, 79?. Housut on vähän liian väljät vaikka takki just soppari, mut oikein hyvä on tuo päällä lenkkeillä :)

Tää puku näyttää ihan kivalta :) Täytyy käydä katsomassa tarkemmin. Itelläkin olis tuollaiselle ulkoilupuvulle tilausta...

246098

Mä tilasin Hobby Hallista tällaisen, 79?. Housut on vähän liian väljät vaikka takki just soppari, mut oikein hyvä on tuo päällä lenkkeillä :)

Ei löytynyt näitä enää Hh:sta :(
Aika huono valikoima oli muutenkin.
Kertokaas, mistä voi netissä tilata ulkoilupuvun isolle tytölle :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmi..:

246098

Joo saman huomasin minäkin kun hh:n sivuille menin... Näistä anttiloista yms. nuo isot koot ulkoilupuvuissa tuppaa loppumaan heti jos sellaisia sieltä löytyy. Että jos joku vain tietää niin vinkkejä otetaan vastaan :)

Hei muuten mites erätukku? Eikös sieltä saa ns. mittojen mukaan? Ainakin on joskus saanut...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kokeilkaas nettikauppoja ulkomailta. Meillä on monia ketjuja esim. täällä Tanskassa, joilla on tosi kivoja isojen naisten vaatteita. Mä ostin niistä vaatteita aina raskauksien jälkeen, kun ei vielä normaalit mahtuneet päälle. Oli kiva, kun ei tarvinut käyttää mitään kaapuja, vaan sai hyvänäköistä päälle :)

linkkivinkkiä?????? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeilkaas nettikauppoja ulkomailta. Meillä on monia ketjuja esim. täällä Tanskassa, joilla on tosi kivoja isojen naisten vaatteita. Mä ostin niistä vaatteita aina raskauksien jälkeen, kun ei vielä normaalit mahtuneet päälle. Oli kiva, kun ei tarvinut käyttää mitään kaapuja, vaan sai hyvänäköistä päälle :)

Hei :) Mulla on nyt vähän kiire, joten laitan tutkittavaksi tään likkikokoelmasivun, jonka pikaisesti hain :) Mä en tiedä, kuinka moni noista toimittaa ulkomaille tai löytyykö muita kielivaihtoehtoja kuin tanska, mutta tutkailes ajan kanssa. Täällä on paljon noita isojen tyttöjen erikoisliikkeitä ja ihan edullisia ja kivannäköisiä vaatteita on mm. Zizzillä.

Mä ostan yleensä ihan kaupasta, niin ei ole nää tanskalaiset nettiliikkeet niin tuttuja :)

http://www.e-damer.dk/shop/storpigetoj1.asp

Hei :) Mulla on nyt vähän kiire, joten laitan tutkittavaksi tään likkikokoelmasivun, jonka pikaisesti hain :) Mä en tiedä, kuinka moni noista toimittaa ulkomaille tai löytyykö muita kielivaihtoehtoja kuin tanska, mutta tutkailes ajan kanssa. Täällä on paljon noita isojen tyttöjen erikoisliikkeitä ja ihan edullisia ja kivannäköisiä vaatteita on mm. Zizzillä.

Mä ostan yleensä ihan kaupasta, niin ei ole nää tanskalaiset nettiliikkeet niin tuttuja :)

http://www.e-damer.dk/shop/storpigetoj1.asp

kiitos kiitos tuhannesti =) tutkailen ja tanska hoituu kyllä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmi..:

246098

Joo saman huomasin minäkin kun hh:n sivuille menin... Näistä anttiloista yms. nuo isot koot ulkoilupuvuissa tuppaa loppumaan heti jos sellaisia sieltä löytyy. Että jos joku vain tietää niin vinkkejä otetaan vastaan :)

Hei muuten mites erätukku? Eikös sieltä saa ns. mittojen mukaan? Ainakin on joskus saanut...

Samaa mietin kans tuosta erätukusta. Pitäs käydä ihan kattomassa.
Anttilassa ei edes ole kunnon ulkoiluvaatteita isona kokona. En älyttömästi tykkää vaaleenpunasesta takista esim. :/

Englannissa oli tosi paljon kivoja (ja trendikkäitä) vaatteita. Esim. ystäväni joka on 176cm ja ylipainoa löytyy, niin osti siellä asuessaan paljon vaatteita. Suomessa myydään pelkkiä rumia tanttamaisia telttoja. Kannattaa googlettaa jos löytyis hyviä nettikauppoja?

Alkuperäinen kirjoittaja hö..:
Alkuperäinen kirjoittaja alastiko jumppaamaan:
Mua pyysi just ystävä mukaansa jumppaan. Mut ei mulla ole vaatteita! Eikä kaupoista löydy tarpeeksi isoja... =(

Rönisch tekee isoja jumppavaatteita, mutta ne on aika kalliita.

Just tää, ne on sairaan kalliita sitten :(

Ja se ruoka ja herkut joilla on ittelle mittaa kerrytetty, ei ole kallista, vai?

Pizzan-kahden hinnalla saat jostain halpahallista ihan mukavat verkkarit!

Mua pyysi just ystävä mukaansa jumppaan. Mut ei mulla ole vaatteita! Eikä kaupoista löydy tarpeeksi isoja... =(

Ja se ruoka ja herkut joilla on ittelle mittaa kerrytetty, ei ole kallista, vai?

Maksaa toki se mitä suuhusi laita.
Mutta jos ja kun alat laihtua se vaatekaapin uusiminen tulee loppujen lopuksi aika kalliiksi.Vaikka miten vertaisit siihen pizzan hintaan.
Ei niitä suuriakaan vaatteita voi iänkaiken päällensä laittaa ja kaikkia retaleita ei pysty kauniisti pienentämään.
Että voisi kai niitä olla myynnissä kohtuullisen näköisiä ja hintaisia vaatteita vaikka isoja olisikin.

Kyl sie oot fiksu... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mutta jos ja kun alat laihtua se vaatekaapin uusiminen tulee loppujen lopuksi aika kalliiksi.Vaikka miten vertaisit siihen pizzan hintaan.
Ei niitä suuriakaan vaatteita voi iänkaiken päällensä laittaa ja kaikkia retaleita ei pysty kauniisti pienentämään.
Että voisi kai niitä olla myynnissä kohtuullisen näköisiä ja hintaisia vaatteita vaikka isoja olisikin.

Kallista on lihavan ostaa sopivat, kallista on kun laihtuu niin ostaa pienempiä...? en tajua logiikkaasi ollenkaan. Meinaatko että parempi olla laihtumatta ettei tartte uusia vaatevarastoa?

Eikä ne "normaalikokoiset" vaatteetkaan ilmaisia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja laiha:

No onhan tuo nyt naurettavaa valittaa ettei lenkille pääse kun lenkkeiykamppeita ei muka löydy isoissa kooissa kuin kauhean kalliilla. Niinkuin nyt ei lenkille vois mennä halvemmissakin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Kallista on lihavan ostaa sopivat, kallista on kun laihtuu niin ostaa pienempiä...? en tajua logiikkaasi ollenkaan. Meinaatko että parempi olla laihtumatta ettei tartte uusia vaatevarastoa?

Eikä ne "normaalikokoiset" vaatteetkaan ilmaisia ole.

Kaikkihan tässä mualimassa maksaa..
Mut tarkasteleppa uteliaisuuttasi joskus iso kokoisia vaatteita.. Huono valikoima ja kova hinta!!

Alkuperäinen kirjoittaja laiha:

No onhan tuo nyt naurettavaa valittaa ettei lenkille pääse kun lenkkeiykamppeita ei muka löydy isoissa kooissa kuin kauhean kalliilla. Niinkuin nyt ei lenkille vois mennä halvemmissakin :headwall:

Voih, mä heti ostan jos kerrot mistä niitä halpoja saa..
*jää odottelemaan*

halpoja lenkkelykamoja myös isoissa kokonumeroissa cellbes, ellos, halensista en ole varma ainakin tavisvaatteista on isojen kokoelma, sitten halpahallit ja muut vastaavat halppis-sekatavarakaupat ympäri maan. Otapa ja lähde kiertelemään, shoppailukin kuluttaa kaloreita!

Yhteistyössä