Ylipainoisella ei oikeutta arvostella tupakoivia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oli mitä oli ja olen sitten itse mitä vaan mutta minua ei häiritse jos samaan pöytään istuu ylipainoinen, mutta jos joku tulee siihen viereen tupakansavulta lemuten (vaikka ei sillä hetkellä poltakaan) niin minun on vaihdettava pikaiseen paikkaa. en nimittäin kestä yhtään tupakansavua enkä sen hajua edes.
Meille saa tulla kotiinkin kuka vaan ilman painorajoitusta mutta meillä kotona ei saa kukaan polttaa ei edes pihalla ja tämä sopii vallan hyvin niille piireille joissa minä liikun!

En tiedä mistä mokomat prosentit on tempaistu. Mitään tilastotieteelistä pohjaa niillä ei ole. Tosiasia on kuitenkin se, että sekä tupakoitsijat että ylipainoiset elävät sen verran lyhyemmän aikaa että vaikka huomioidaan kaikki hoitokustannukset, he tulevat selvästi halvemmaksi yhteiskunnalle. Eli Sinä Raitis Hoikka Terve Yhteiskunnan Älyvalo tervehdi kunnioittavasti jokaista tupakoivaa juoppoa - hän maksaa suuren osan eläkkeestäsi. Sitä eläkkeelläoloaikaa (esim 65-95 eli 30 vuotta) voitkin sitten käyttää ympärillä olevien ihmisten sättimiseen, ennakkoluulojen kylvämiseen ja yleiseen negatiivisuutteen - siihen asti kun nuppisi pelaa, eli et joudu Alzheimerin taudin takia hullujenhuoneeseen 25 vuodeksi (se teissä ryhti-ihmisissä on vikana, että vaikka kroppa kestää, niin nuppi brakaa - eli kulut on itse asiassa ihan samat). Voit sitten 105-vuotiaana kuolinvuoteellasi kaiken haukkumisen jälkeen todeta hyvillä mielin, että etpä elänyt turhaan. Tuli monta ihmistä haukuttua. Eli mitäpä sitä muuta tarkoitusta elämään tarvitaan... (Lue vaikka bipliasta lisää terveisiä tähän asiaan, nuija)

Jokainen kantakoon itte omat läskinsä ja polttakoon kehonsa mustaksi, mutta mitä lapsiin tulee niin muutama asia ärsyttää, kun nään ylisyötetyn lapsen vaikkapas kassalla maksamassa vanhemman kaanssa ostoksia ja kauppakassit pursuaa herkkuja ja valmisruokia ja vihanneksia ja hedelmiä ei ole nimeksikään niin se kiehuttaa ja vanhemman pisteet laskee miun silmissä täysin , turha sitä on kylillä puhuu meidän "pekasta tai maijasta" kun hällä on vaan niin hirvee ruokahalu ja kiloja kertyy, toinen mikä kiehuttaa on tupakoitseva äiti , raskaana jos vielä on niin oma persuus menee lapsen edelle ja laps parka joutuu väkisin hengittämään savua (kokemaan hengityskatkoksia) tai sitten lapsi istuu rattaissa tai autossa ja hengittää passiivisena savua keuhkoihinsa :'(

Tässä asiassa kyl ylipainoinen voittaa tupakoitsian 5-0 ja eipäs unohdeta

Täytyy muistaa myös että lihavuus ei ole pelkästään välttämättä sitä syömistä , herkuttelua vaan syömishäiriöitä ja ylensyöntikin on saanut oman paikkansa syömishäiriön kirjoissa binge eating-oireyhtymänä ja itse sen käynneenä voin sanoa että samaa helvettiä en sois pahimmalle vihamiehellenikään . Ihminen on ihminen oli hää sitten paksu,laiha,tupakoiva tai tupakoitsia ja aina voi tehdä päätöksen luopua vanhasta ja aloittaa terveellisemmän elämän.

Yhteistyössä