ylipainoinen, paljonko painat ja mikä on pituus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tanju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28441151]161cm ja 57kg. Malli päärynä. Pudotettavaa 5-7kg.[/QUOTE]

Kyllä mä oon sitä mieltä, että sulla on pudotettavaa pään painon verran... Ei taida siis tuo 5-7kg riittää...

163cm ja 72kg. Olen vähän tasapaksu, mutta vyötäröllä pallo, eli kai sitten omena? Terveemmillä elämäntavoilla muutama kilo pudonnut ja samaa jatkan, välillä repsahdellen (olen armottoman koukussa sokeriin..) ja kohtalaisen paljon liikkuen.

[QUOTE="vieras";28441175]Kyllä mä oon sitä mieltä, että sulla on pudotettavaa pään painon verran... Ei taida siis tuo 5-7kg riittää...[/QUOTE]

Se on sun mielipide,
Voi olla että 3-4kiloakin riittäs. Mulla ihan kivasti lihasta joten sehän painaa.
Yläkroppa kuosissa. Ylimmät vatsapalat näkyy. Peppukin on mukavan pyöreä, mutta lantiosta joutas pois ka reisistä. Ja uskon että niistä se 3-4kg lähtiskin.
Mitä pahaa on jos ihminen haluaa olla kunnossa?

175 ja nyt 109 kg. Pahimmillani olin (viime keväänä) 123.

Omenavartalo ja vaikea on minullakin löytää farkkuja. Reisistä menee melkein "mitkä vain" farkut ja sitten mahan kohdalta jää 10-15 senttiä auki.. :D Jalat suhteellisen hoikat verrattuna painoon. Lihasta ei missään, allit roikkuu.´

Muutama vuosi sitten painoin 86, se olis nytkin tavoite. Alle 91 olis myös hyvä, se olis jo lievä ylipaino. Jos tätä menoa jatkuu, pääsen pian vaikeasta ylipainosta merkittävään. :)

[QUOTE="Vieras";28441151]161cm ja 57kg. Malli päärynä. Pudotettavaa 5-7kg.[/QUOTE]

Eikös tässä kysytty YLIPAINOISTEN pituutta ja painoa...? Vaikka eipä sillä, kai tähän voi muutkin vastata :D

169cm ja 96kg. Mikähän mun vartalon malli sitten on... Löytyy takapuolta ja rintavarustusta sekä vyötärö selvästi erotettavissa eli en taida olla päärynä enkä omena.

165cm ja 72kg. Ärsyttävä omena. Vihaan mahaläskiä, mutta en voi olla ahmimatta suklaata jokaikinen päivä. Melkein joka päivä käyn kahdella jumppatunnilla (piloxingia, zumbaa, pilatesta jne), mutta eipä niistä apua ole, jos ei lopeta ahmimista. Kurjaa.

Viime punnituksessa olin jotain 87 kiloa, pituutta 168. Vartalon malli omena/iso ylävartalo. Iso maha ja jonkin verran läskiä muualla ylävartalossa, reidet ja lantio suhteessa muuhun kroppaan hyvin kapeat, lihaksikkaatkin. Ylavartalo ja alavartalo on ihan eri paria, ja housuja tosiaan on vaikea sen takia ostaa :D On omasta mielestäni todella ruman mallinen vartalo, näyttää hyvältä vain hyvin hoikkana...

Pahimmillaan olen painanut 10kg enemmän, nyt paino vakiintunut jojoilemaan 83-88 kiloon, ja pudottaa aion koko ajan pikkuhiljaa.

[QUOTE="Vieras";28441216]Se on sun mielipide,
Voi olla että 3-4kiloakin riittäs. Mulla ihan kivasti lihasta joten sehän painaa.
Yläkroppa kuosissa. Ylimmät vatsapalat näkyy. Peppukin on mukavan pyöreä, mutta lantiosta joutas pois ka reisistä. Ja uskon että niistä se 3-4kg lähtiskin.
Mitä pahaa on jos ihminen haluaa olla kunnossa?[/QUOTE]

Sitä minä vaan, että miksi vastaat kysymykseen, jota ei ole esitetty sinulle?

Ehkä kannattaisi harjoitella luetun ymmärtämistä?

[QUOTE="vieras";28441378]Sitä minä vaan, että miksi vastaat kysymykseen, jota ei ole esitetty sinulle?

Ehkä kannattaisi harjoitella luetun ymmärtämistä?[/QUOTE]

Kyllä minä ymmärrän. Mutta ymmärrätkö sinä.
Kysymys kuului ylipainoiset, ei ollut mitään mittaria kuka kuuluu ja ei. Ja minulla on milestäni ylimääräistä joten luen sen ylimääräiseksi painoksi.