Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Riippuisi siitä, mitä se "suunnilleen samaa" tarkoittaa, mitä eroa niillä on, ja mitä olen ajatellut tulevaisuudelta (eli minne haluan työllistyä ).
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Peesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Riippuisi siitä, mitä se "suunnilleen samaa" tarkoittaa, mitä eroa niillä on, ja mitä olen ajatellut tulevaisuudelta (eli minne haluan työllistyä ).![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Riippuisi siitä, mitä se "suunnilleen samaa" tarkoittaa, mitä eroa niillä on, ja mitä olen ajatellut tulevaisuudelta (eli minne haluan työllistyä ).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yliopistoon tietenkin, ammattikorkeakoulun tutkinnot eivät vastaa työelämän vaatimuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Laskentatoimi olis kyseessä. Eihän se täsmälleen samaa ole mutta lähellä kuitenkin. Ku mä en jaksais sitä pääsykoetta... |O
Alkuperäinen kirjoittaja vueras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yliopistoon tietenkin, ammattikorkeakoulun tutkinnot eivät vastaa työelämän vaatimuksia.
![]()