Ylimainostettu Reima tec

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oppirahat maksettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oppirahat maksettu

Vieras
Otin syksyllä taaperolle Reima tec hanskat sillä ajatuksella että ainakin pysyy kuivina. No ei pysyneet nyt kun otettiin käyttöön ja märkää lunta vähän pihassa pyöriteltiin. Otin yhteyttä Reimalle ja minulle kerrottiin ettei kaikki Reima tec vaatteet olekaan vedenpitäviä. Niin oikeasti siis REIMA TEC. Ihan paska olo. Ja merkki vaihtuu...

Totesin tuon saman kun ostin lapselle haalariksi tuon ah, niin ylistetyn ja ihanan reimatec-haalarin. Silloin kun lapsi oli haalari-iässä ja itse ekan kanssa vietävissä... Haalari kesti alle viikona (!) ollen toisena käytössä olevana haalarina. Tehtaan mukaan se oli normaalia kulumista, eikä voida olettaa kankaan kestävän hankausta jos lunta on vähän (loskakeliä). Totesin, ettei minun voida olettaa ostavan toiste moista schaissea.

Ne käsineet oli ihan läpimärät. Oltiin puoli tuntia pihalla ja mitä nyt tuollainen reilu 1,5 vuotias vielä leikkii...Suojalunta taputteli ja pariin otteeseen oli hangessa mahallaan. Syksyllä Reima tecin vk hanskoilla sai hämmentää vettä ämpärissä ja läpi ei mennyt.

Ne käsineet oli ihan läpimärät. Oltiin puoli tuntia pihalla ja mitä nyt tuollainen reilu 1,5 vuotias vielä leikkii...Suojalunta taputteli ja pariin otteeseen oli hangessa mahallaan. Syksyllä Reima tecin vk hanskoilla sai hämmentää vettä ämpärissä ja läpi ei mennyt.

Tais olla kurahanskat, ei meillä ainakaan pidä vettä mitkään hanskat joissa on kalvokäsittelyt. Ei reimatec+ ei rasavil, ei lassietec, ei lenne....en ole vielä kurakintaiden lisäksi vettäpitäviä saanut.

Samaan hintaan eli n. 30 eurolla saa oikeasti vedenpitäviä talvihanskoja esim. PO. P (näitä meillä jo useana vuotena välikausi- ja talviversioina ja ovat ihan loistavia), Molokids ja T2H. Ja sama pätee kyllä haalareihinkin. Viime talvena kunnon lumikeleillä 2kk käytetyt Reimatecin toppahousut olivat ihan kuluneet polvista ja pepusta. Samalla käyttäjällä Ticketin haalari oli koko talven ja jo edellisenkin käytössä ja jää hyväkuntoisena pikkuveljelle.

Paras hansikas on sellainen, kuivuu nopeasti. Kätevintä on yhdistää pari kerrosta: lapaset hanskan alle pakkaskelillä, sohjoon ja vesikeliin hyvä hansikas ja kurahanskat. Hanskikas kuivuu helposti, kun sen voi kääntää helposti nurinpäin tai vuoren irrottaa kuivumaan (kuten vuorelliset Rukka-kurahanskat).

No kyllä sitä syksyllä mentiin reima tecin vk hanskoilla joita oli vielä kahdet samanlaiset. Ei siinä kurahanskoja tarvittu edes päiväkodissa.Siksi otin talveksi samaa merkkiä, onneksi en kaksia! Ajattelin että näissä talvikäsineissä on joku vika, käsittely pielessä tms. Mutta ei taida maksaa vaivaa lähettää niitä Reimalle jos tosiaan yrityksen omien sivujen mainostama vettä pitävä Reima tec ei olekaan vettä pitävä. No kokeilenpa niitä lassie tecin hanskoja jos löydän sellaiset. Ja P.O.P vois kanssa kokeilla, kiitos siitäkin vinkistä. :)

tähti Jonathan hanskoissa on muotoonprässätty muovitus, eli ei saumoja lainkaan! Meillä tykätään niistäl. Toisaalta niin niistä kuin kaikista muistakin kyllä tihkuu läpi kun tarpeeksi kauan plutaa lätäkössä.

se on jännä juttu. Meillä pienemmällä on hanskat aina sisältä märät ja isommalla ei, vaikka yhtä paljon touhuavat lumessa hanskoineen ja samaa merkkiä ovat hanskat. Olen todennut että pienemmän hanskat kastuu sisältä, koska kädet hikoaa hanskoissa. Yhteen aikaan tuskailin ja ostin erilaisia hanskoja ja aina märät hanskat sisältä.

meillä reimatec+ hanskat ja hyvin toiminut. reimatec vk haalari toimi hyvin, ei kulumia, kesti osan syksyä, kevään ja nyt tämän syksyn. enää ei mahdu :)
talvihaalarina reimatec, joka on täysin uudenveroinen edelleen, ei yhtään kulumaa.
joten minä kyllä reimatecistä pidän :)
ainakin nyt 2,5 vuotiaalle ollut täydellinen. kertaakaan allaolevat vaatteet olleet märkiä.

Yhteistyössä