Ylimääräisiä clomeja tai lugeja?

Vielä viimeinen epätoivoinen yritys nelikymppisellä edessä, vaikka luulin sen olleen jo vuosi sitten...
Olisko kellään jäänyt kaappiin ylimääräisiä clomeja tai lugeja? Olen hoidoissa Väestöliitossa (clomit+menopur+pregnyl+luget), ja siis ihan lääkärin kontrollissa.

Jos edes hitusen verran apteekkihintaan alennusta saisi... :ashamed:

Ystävällisin terveisin,
elsakerttu@hotmail.com

Hei!

Tiedän tunteesi.. :/
Saan tehdä huomenna testin ja jos se vaikka sattuisi olemaan positiivinen niin multa saat Puregonia. Jos se on nega niin käytän ne itse. Jos tästä olisi edes toivoa sulle tai muutkin uskaltautuisivat tarjoamaan ylimääräisiään. :hug:

Clomeja ja Lugeja mulla ei ole. :/

Hei Raitapaitainen,

Kiitos viestistä ja tuesta. Olen seurannut sinun(kin) vaiheitasi, mutta oma pääni ei enää kestä aktiivista palstailua. Nyt jännitän entistä enemmän puolestasi, ja toivon sinulle onnea!

Kun kävin rankempia hoitoja läpi ja lopulta onnistuin (tosin päättyivät onnettomasti eli kemiallinen ja km) vein omia ylijäämälääkkeitäni (Gonal)hoitopaikkaan. Sieltä ne löysivät käyttäjän - monella lääkkeet loppuvat kesken niukin naukin, ja on turhauttavaa ostaa täysi paketti, josta loput sitten vanhenee. Useimmat hoitopaikat ottavat lääkkeitä vastaan.

Haaveiden täyttymistä meille kaikille toivoo,
elsakerttu

Yhteistyössä