Yliluonnollista kännykkäasiaa

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mun puhelin on nyt yhteydessä itse perkeleeseen, koska piinaa mua näin. Joka kerta kun saan tekstiviestin, niin se näyttää että "2viestiä vastaanotettu" (vaikka siis ihan yksi sieltä tulee)
Ja tämä toinen viesti on aina joku vanhan kaverini lähettämä viesti, ja kun avaan sen niin sitä ei muka olekaan :o
Joka kerta sama juttu.
Avaan sen vanhan viestin, ja sitä ei enää olekaan. Mutta aina toi näyttää että kaksi viestiä on tullut :o

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
mulla teki yhteen aikaan tota mut lopetti sit itekseen...joku nokian läppämalli mulla...!

Hämärää :o Ja se vanha viesti mikä tohon tulee, on joku Aatamin ajoilta oleva, yli vuoden takainen :snotty:

juu mullakin ne oli tosi vanhoi viestei mitä tuli aina...outo juttu
:o

Mulla teki kerran siskon lähettämän viestin jälkeen niin, että siihen ilmestyi noin 30 kertaa "1 viesti vastaanotettu" ja aina piti merkkiäänen, mutta ei siihen puhelimeen tullut mitään.. tai siis se aina heitti sen siskon viestin lukemattomaksi, mutta se ei tullut kuitenkaan moneen kertaan vaan se sama viesti aina uudelleen ja uudelleen lukemattomana.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mulla teki kerran siskon lähettämän viestin jälkeen niin, että siihen ilmestyi noin 30 kertaa "1 viesti vastaanotettu" ja aina piti merkkiäänen, mutta ei siihen puhelimeen tullut mitään.. tai siis se aina heitti sen siskon viestin lukemattomaksi, mutta se ei tullut kuitenkaan moneen kertaan vaan se sama viesti aina uudelleen ja uudelleen lukemattomana.

:o Vielä hämärämpää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Mullakin käynyt noin.

sit poistin kaikki sen saman ihmisen lähettämät viesit, niin niin ei enää käynyt. Nokia oli sekin phööni.

Mulle tulee viestejä sieltä sun täältä, mutta se avaa aina jonkun ihan muun, vanhan. Ei mitään järkeä edes että missä järjestyksessä :o

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla sama homma. puhelin on iskunkestävä nokia

Mulla on joku.. V.punainen Nokia, missä on jotain koristekiekuroita... En mä tiedä mikä se on :ashamed: :snotty:

mulla ilmeisiesti kuvailun perusteella sama puhelin ja tekee kans niin et sanotaan nyt et jos sanna lähettää viestin niin se ilmottaa vaikka et 9 viestiä tullu ja ilmoittaa siis kaikki tän sannan lähettämät viestit uusiks viesteiks.melko ärsyttävää mut harmitonta.

Yhteistyössä