Yliluonnollinen juttu.. :O

Tämä ei ole nyt mikään vitsi.

Mutta eilen yöllä heräsin siihen kun astiat kuivauskaapissa pitivät meteliä. Siis semmosta tärinää/sirinää, vähän kuin jossain mökeissä pitävät jos jääkaappi käy vieressä, hiffaako kukaan?
Aikani kuuntelin ja lähin kattomaan että miks meidän astiat metelöi kaapissa.

No, ei ne kaikki, mutta yks ruokalautanen väpätti edestakaisin, ja piti tota sirittävää ääntä.
Otin tietysti sen yhden lautasen pois sieltä, ja ääni taukosi. Mutta mikä saa ruokalautasen tekemään tommosta yksinään kaapissa? Se oli vielä siellä muiden lautasten välissä, mutta vain yksi tärisi :xmas:
Eikä siellä ollut mitään elukoita tai muutakaan.

Mä en ihan usko mihinkään paranormaaleihin lautasia tärisyttäviin pikkumiehiin aluksissaan... :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Tämä ei ole nyt mikään vitsi.

Mutta eilen yöllä heräsin siihen kun astiat kuivauskaapissa pitivät meteliä. Siis semmosta tärinää/sirinää, vähän kuin jossain mökeissä pitävät jos jääkaappi käy vieressä, hiffaako kukaan?
Aikani kuuntelin ja lähin kattomaan että miks meidän astiat metelöi kaapissa.

No, ei ne kaikki, mutta yks ruokalautanen väpätti edestakaisin, ja piti tota sirittävää ääntä.
Otin tietysti sen yhden lautasen pois sieltä, ja ääni taukosi. Mutta mikä saa ruokalautasen tekemään tommosta yksinään kaapissa? Se oli vielä siellä muiden lautasten välissä, mutta vain yksi tärisi :xmas:
Eikä siellä ollut mitään elukoita tai muutakaan.

Mä en ihan usko mihinkään paranormaaleihin lautasia tärisyttäviin pikkumiehiin aluksissaan... :whistle: :whistle:

siinä oli vain pintajännitystä, menee kohta varman rikki
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Tämä ei ole nyt mikään vitsi.

Mutta eilen yöllä heräsin siihen kun astiat kuivauskaapissa pitivät meteliä. Siis semmosta tärinää/sirinää, vähän kuin jossain mökeissä pitävät jos jääkaappi käy vieressä, hiffaako kukaan?
Aikani kuuntelin ja lähin kattomaan että miks meidän astiat metelöi kaapissa.

No, ei ne kaikki, mutta yks ruokalautanen väpätti edestakaisin, ja piti tota sirittävää ääntä.
Otin tietysti sen yhden lautasen pois sieltä, ja ääni taukosi. Mutta mikä saa ruokalautasen tekemään tommosta yksinään kaapissa? Se oli vielä siellä muiden lautasten välissä, mutta vain yksi tärisi :xmas:
Eikä siellä ollut mitään elukoita tai muutakaan.

Mä en ihan usko mihinkään paranormaaleihin lautasia tärisyttäviin pikkumiehiin aluksissaan... :whistle: :whistle:

siinä oli vain pintajännitystä, menee kohta varman rikki
Meillä on muutkin astiat täristelleet välillä, onko ne kaikki hajoamassa? :'( |O
 
tyttöjen äiti
Myö nähtiin kerran miehen kanssa ihan omituinen valoilmiö. Oltiin sorsametsällä ja oli jo melko hämärää. Siinä kun kaislikossa seisoskeltiin ja kateltiin järven yli vastakkaiselle rannalle, niin siellä kävi metsän yllä taivaalla sellainen soikionmuotoinen vaaleansininen valo, siis ihan iso valopallo. Molemmat oltiin hiljaa tovi ja minä sitten uskaltauduin kysymään että mahtoiko mies nähdä saman kuin minä vai vilisikö minulla silmissä. Oli nähnyt saman. Ei vieläkään käsitetä mikä se oli.

Mutta minun äiti on ihan tosissaan sellainen että se näkee enneunia ja on nähnyt kuvajaisia valveilla ollessansakin. Se ei enää edes uskalla kertoa meille kaikkia uniaan kun niin monet sen unista on toteutuneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Tämä ei ole nyt mikään vitsi.

Mutta eilen yöllä heräsin siihen kun astiat kuivauskaapissa pitivät meteliä. Siis semmosta tärinää/sirinää, vähän kuin jossain mökeissä pitävät jos jääkaappi käy vieressä, hiffaako kukaan?
Aikani kuuntelin ja lähin kattomaan että miks meidän astiat metelöi kaapissa.

No, ei ne kaikki, mutta yks ruokalautanen väpätti edestakaisin, ja piti tota sirittävää ääntä.
Otin tietysti sen yhden lautasen pois sieltä, ja ääni taukosi. Mutta mikä saa ruokalautasen tekemään tommosta yksinään kaapissa? Se oli vielä siellä muiden lautasten välissä, mutta vain yksi tärisi :xmas:
Eikä siellä ollut mitään elukoita tai muutakaan.

Mä en ihan usko mihinkään paranormaaleihin lautasia tärisyttäviin pikkumiehiin aluksissaan... :whistle: :whistle:

siinä oli vain pintajännitystä, menee kohta varman rikki

tää mullakin tuli mieleen ekana..meillä on joskus lautanen oikeesti menny rikki ihan kaapissa vaikkei kukaan ole koskenu
 
vieras
Mä luulin että meillä vuotaa vesiputki tiskialtaan takana seinän sisässä, kun kuulin sellaista pientä suhinaa. sit toisella kerralla kun se ääni kuulu, päätin ottaa selvää ja ääni tuli siitä kun olin laittanut astiakaappiin tiskikoneesta kuuman lasin viileän lasin päälle ja kosteuden ja lämpötilan yhteisvaikutuksesta ne piti sellaista sirinää.
Mä olen niin hätänen, että tyhjennän yleensä koneen heti kun se lakkaa pesemästä ja se ääni ei alkanut heti vaan vasta jonkin ajan päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Veikkaan ennemmmin, että seinä kaapin takana on elänyt ja koko kaapissa on jännitteitä.
Mutta miten toi yksi lautanen sitten vaan tärrää?

...en muuten koita tässä nyt keksiä mitään yliluonnollista selitystä tälle, vaikka voi siltä tuntuakin :xmas:
Mua vaan kiinnostaa tommoset. Tai kaipaan aina selitystä moisille kummallisuuksille.

Joku kirjoitti niistä kuumista laseista. Olin kahvilassa töissä joskus, ja aina vannotettiin että ei saa laittaa kuumaa lasia kylmän päälle (eli siis pesusta tulleita ei saa laittaa kaappiin ennen kuin ovat jäähtyneet, tai saa, mutta ei kylmien lasien päälle) kun ne räjähtää. Ja kyllä siellä muutamat työntekijät pamautteli laseja pirstaleiksi silti :D
 
Joskus entisessä työpaikassa kuivasin laseja (siis juomalaseja) ja laskin pöydälle sitä mukaa. Siinä niitä oli varmaan pari-kolmekymmentä kuivattuna kun läksin käymään tupakalla ja tulin takas ja kävin pesemäs kädet ja satuin juuri sopivasti paikalle kun yks niistä laseista poksahti kappaileiks.
 
Ei kuulu astioihin mitenkään, mutta kerran pikkutyttönä (ehkä jotain 12-14) olin yksin kotona. Sellainen aika vanha omakotitalo (nykyään pelkään paikkaa mutten silloin osannut pelätä) jossa mummoni asui toisella puolen taloa eli oli tavallaan oma huoneisto johon pääsi omasta ovesta jne.

Noh, porukat oli jossakin ja itselläni oli huone yläkerrasta ja yhtäkkiä aloin kuuntelemaan et kuka on suihkussa. Ihan selvästi kuulu sellainen ääni et joku on suihkussa ja ajattelin et no mummu on mennyt pesulle kun muitahan ei ollutkaan ees kotona (harvinaista kun kävi vaan saunailtoina yleensä). Menin sitten katsomaan ja siellä ei ollut ketään ja menin kysymään vielä mummultakin et kävitkö pesulla ja sanoi et en. Hyi kun vieläkin menee kylmät väreet kun olin niin varma et joku siellä oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Joskus entisessä työpaikassa kuivasin laseja (siis juomalaseja) ja laskin pöydälle sitä mukaa. Siinä niitä oli varmaan pari-kolmekymmentä kuivattuna kun läksin käymään tupakalla ja tulin takas ja kävin pesemäs kädet ja satuin juuri sopivasti paikalle kun yks niistä laseista poksahti kappaileiks.
Tuli tosta mieleen, että anoppi jutteli että n. kk sitten kun he miehensä kanssa tuijottivat illalla telkkaria, niin yhtäkkiä semmosesta seinälampetista räjähti lamppu, kuului saamarinmoinen pamahdus ja lampusta lensi sirpaleita ympäriinsä :eek: Eikä se ollut edes päällä, eikä hetkeen ollut päällä ollutkaan.

 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Tämä ei ole nyt mikään vitsi.

Mutta eilen yöllä heräsin siihen kun astiat kuivauskaapissa pitivät meteliä. Siis semmosta tärinää/sirinää, vähän kuin jossain mökeissä pitävät jos jääkaappi käy vieressä, hiffaako kukaan?
Aikani kuuntelin ja lähin kattomaan että miks meidän astiat metelöi kaapissa.

No, ei ne kaikki, mutta yks ruokalautanen väpätti edestakaisin, ja piti tota sirittävää ääntä.
Otin tietysti sen yhden lautasen pois sieltä, ja ääni taukosi. Mutta mikä saa ruokalautasen tekemään tommosta yksinään kaapissa? Se oli vielä siellä muiden lautasten välissä, mutta vain yksi tärisi :xmas:
Eikä siellä ollut mitään elukoita tai muutakaan.

Mä en ihan usko mihinkään paranormaaleihin lautasia tärisyttäviin pikkumiehiin aluksissaan... :whistle: :whistle:

Ei tuossa ole varmaan mitään yliluonnollista. Meillä on väpättänyt monet kerrat paljon isommatkin esineet, kuin lautanen. Jotain jännitystä se vain on.
 
vieras
Itse olen kaksi kertaa nähnyt miehen kanssa taivaalla valoja joita emme ole itse osanneet selittää,että mistä ovat tuleet. Kerran olen myös kuullut mieheni puhuvan mulle vaikka hän ei edes ollut kotona.
 
Pakko pistää nyt kerran vielä, että mä en siis kuvittele että tossa lautashommassa on mukana yliluonnollisia juttuja, kunhan höpöttelen hölmöjä...

Mutta silti mua kiinnostaisi tietää että mistä toi jännitys syntyy, miksi vain yhteen lautaseen, jne?


edit. mä vielä alleviivaan tämän viestini, että menee jokaiseen tajuntaan :xmas:
 
Ainniin ja meillä tippu eilen katosta sohvalle mun viereen joku puun pala, ei oo mikää katon palanen kun oli silleen hienosti ja tarkasti veistetty. :D Mä oon niin herkkä näille jutuille.. Yks yö näin unta et kylpyhuoneessa joku ukko pelotteli jotain naista lakanoiden kans niin ku ois kummitus ja samassa herättiin miehen kans molemmat ku kuulu kamala rysähdys ja kylpyhuoneesta oli ikkuna ihan sepposen selällään kun oli jääny ihan vähä raolleen ja tuli läpiveto olkkariin jossa myös ikkuna auki, mut kun tuo kylppärin ovi oli vielä ihan kunnolla kiinni et miten se on voinut niin aueta vaik ois mikä veto :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Ainniin ja meillä tippu eilen katosta sohvalle mun viereen joku puun pala, ei oo mikää katon palanen kun oli silleen hienosti ja tarkasti veistetty. :D Mä oon niin herkkä näille jutuille.. Yks yö näin unta et kylpyhuoneessa joku ukko pelotteli jotain naista lakanoiden kans niin ku ois kummitus ja samassa herättiin miehen kans molemmat ku kuulu kamala rysähdys ja kylpyhuoneesta oli ikkuna ihan sepposen selällään kun oli jääny ihan vähä raolleen ja tuli läpiveto olkkariin jossa myös ikkuna auki, mut kun tuo kylppärin ovi oli vielä ihan kunnolla kiinni et miten se on voinut niin aueta vaik ois mikä veto :eek:
:D

Mä olen paristi säikähtänyt ihan tosissani, kun yöllä on joku ovi auennut itekseen. Ja kerran rämähti makkarin ikkuna myrskyssä auki, vaikka oltiin kyllä suljettu se, mutta salpa ei ollut ihan pohjassa asti.
En mä mitään yliluonnollisia noissakaan mieti, mutta kyllä ne pissat housuun meinaa lirahtaa kun ihan vieressä rämähtää ikkuna rytinällä auki, kesken parhaimman unen :xmas:
 

Yhteistyössä