ylijäämänbonus

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Irene
Keski-Suomessa maksetaan 2,5 % edellisvuoden ostoksista ja esim Pirkanmaalla vaan 0,7%. Muutin itse kesimaalta pirkanmaalle ja kyllä nyt ottaa pannuun. Keskimaa jakaa rahat asiakkailleen, mutta muut vaan pihtailee.

Alkuperäinen kirjoittaja Irene:
Keski-Suomessa maksetaan 2,5 % edellisvuoden ostoksista ja esim Pirkanmaalla vaan 0,7%. Muutin itse kesimaalta pirkanmaalle ja kyllä nyt ottaa pannuun. Keskimaa jakaa rahat asiakkailleen, mutta muut vaan pihtailee.
Onko hinnat samat kaupoissa? Jos toisessa on isot palautukset ja korkeammat hinnat, niin se on sama kuin alhaisemmat hinnat ja alhaisemmat palautukset.

2% hinnoissa ei ole niin paljon että sitä heti edes huomaa. 1e ja 1.02e vaikkapa kuvitteellisen maidon hinnassa

Huvitutti harmailee
Vaihdoitko samalla itsesi Pirkanmaan osuuskuntaan. Myös Pirkanmaalta, mutta kuulutaan edelleen Oulun osuuskuntaan.

Irene
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Vaihdoitko samalla itsesi Pirkanmaan osuuskuntaan. Myös Pirkanmaalta, mutta kuulutaan edelleen Oulun osuuskuntaan.
Juu, vaihdoin pirkanmaan osuuskuntaan ja palvelut huonontu! Ylijäämänpalautusta ei maksettaisi kuitenkaan keskimaan asiakkaille, kuin keskimaan alueen ostoksista, joten ei ole hyötyä siitäkään, kun ostokset kuitenkin hoidetaan pirkanmaalla.

mie
PKO:sta saatiin vähän yli 300 euroa.
tuo maksuhan on niin,että jos se oman alueen s-ryhmä tekee hyvää tulosta, silloin sitä ylijäämää maksetaan. Ja tuohon lasketaan ostot ainoastaan siitä s-ryhmän alueesta, johon kortin käyttäjä kuuluu, eli ne, jotka asuu ihan jossain muualla, kuin mihin ryhmä'än kuuluvat, tuskin koskaan saavat mitään palautuksia, koska tekevät ostokset "väärästä" alueesta.

laahkana
Maksaako arina noita ylijäämäpalautuksia?

Ennen olin PeeÄssän asiakas ja sain yksin elävänä sinkkuna (+ 2 koiraa) jopa parisataa euroa noita palautuksia.
Nyt en viime vuonna huomannut, että olisi tullut palautuksia. Osuuskauppa nykyään Arina ja talouteen kuuluu 2 aikuista + 2 koiraa. Ihan persiistä.

Tälle vuodelle ei kyllä olla ostetukaan niin paljon S-ryhmästä, kun muutettiin asumaan 50 metriä Cittarista. Jännä muuten tuo bonuskertymä. Meille tuli S-ryhmästä aina bonusta yli 50 euroa kuussa (viime vuonna) ja tänä vuonna tulee Cittarista alle 5 euroa kuussa plussaa. Mä oon aina ollu sitä mieltä että plussa-systeemi on perseestä, mutta en viiitti lähteä lähimään s-kauppaan, kun sinne on matkaa melkein 10 km ja Cittari tosiaan tuossa 50 m päässä.

tre
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
Millos tamperelaisille tulee onko tietoa.Taitaa mennä ens kuulle jos tulee.
Kiinnostaa kans. Viime vuonna Pirkanmaa ainakin maksoi, mutta muistaakseni tuli vasta kesäkuun lopulla.
eikös viime kk:n siinä tiliotteessa vai mikä onkaan, niin lukenut että maksavat taas sen 0,7% ja että lisää tietoo tulee seuraavassa tiliotteessa eli nyt kesäkk alussa sitten...maksavat varmaankin sitten kesäkk lopussa tai heinäkk alussa..

Yhteistyössä