vieras
onko s-ympyrä tänään maksan ne? Mä en pääs kattoo verkkopankista kun en löydä tunnuksia mistään =)
niin niin kaikki s-ryhmät eivät sitä bonusta maksa =)Alkuperäinen kirjoittaja Tyhymä:niin siis tarkoitin kaikki s-ryhmäläiset? mulla on se kortti, mut käytän harvakseltaan..
mua kiinnostais tuon s-ympyrän maksutAlkuperäinen kirjoittaja oho:juu on tullu, eikä niin vähä ookaan. jei. DDD
paljonko tuli?Alkuperäinen kirjoittaja oho:juu on tullu, eikä niin vähä ookaan. jei. DDD
se on ihan eriasia =) Eli saat bonukset myöhemmin..Viimevuonna meille tosin tuli vasta 25.6Alkuperäinen kirjoittaja Tyhymä:osuuspääoman korko oli maksettu, ei muuta.. ehkä en käytä tarpeeks..
Sepä mukavaa, mitäs tehdään sillä rahalla.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jej... Mie saanu pikkasen päälle 80?... Luulin saavani vähemmän, kun ei ole enää sitä autoa että tankata tarttis...
Ei helvata...Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Sepä mukavaa, mitäs tehdään sillä rahalla.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jej... Mie saanu pikkasen päälle 80?... Luulin saavani vähemmän, kun ei ole enää sitä autoa että tankata tarttis...