Ylihän se sitten meni!

Nimittäin la! Maanantaina olis ollut, mutta eipä tää taida täältä tulla koskaan pihalle. |O
Tänään oli neuvola ja sf-mittakin oli 1cm lyhyempi kuin viime kerralla, kuulemma vauva laskeutunut niin alas.Normaalia?! Mun mielestä ollut jo pitkään laskeutunut ja ihan hirmu alhaalla. :)

Minkäslaisia vointeja muilla on? :wave:

Gluteus maximus
kahden tunnin kuluttua alkaa synnytys :LOL: näin kävi minulle kun tulin tuossa samassa tilassa tänne valittelemaan ja oli mennyt 3 päivää yli :whistle: Lapsivesi meni 2h päästä marmatuksesta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
kahden tunnin kuluttua alkaa synnytys :LOL: näin kävi minulle kun tulin tuossa samassa tilassa tänne valittelemaan ja oli mennyt 3 päivää yli :whistle: Lapsivesi meni 2h päästä marmatuksesta :whistle:
Apua!! Voiskohan mullekin käydä noin? :eek: :D
Mulla ei ole lainkaan sellaista tuntemusta että synnytys käynnistyisi.Ja toisaalta pelottaa miten se käy; osaanko tulkita supistukset oikein jne. :ashamed:

perhoinen84
kyllä ne sitten huomaa milloin on ne "oikeet"...turhaan pelkäät.
Muistaa vaan kuunnella omaa jaksamista jos supistukset ovat kivuliaita ettei kauheen kauan väkisin kitkuta kotona,vaan muistaa lähteä ajoissa sairaalaan että saa tarvittavat puudutukset/lääkkeet.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja VAIMO2004:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Apua!! Voiskohan mullekin käydä noin? :eek: :D
Mulla ei ole lainkaan sellaista tuntemusta että synnytys käynnistyisi.Ja toisaalta pelottaa miten se käy; osaanko tulkita supistukset oikein jne. :ashamed:
ei ollut minullakaan mitään tuntemuksia ennen kuin lapsivesi meni =) Olin katsos täysin varma, että käynnistetään, koska ensimmäinen käynnistettiin. sitten marmatin palstalle miten helteet (viime kesänä) ja raskaus alkoi hermostuttamaan niin hupsista vain ja vedet meni =) Osaat varmasti tulkita supistukset niitä ei voi olla huomaamatta :hug:

perhoinen84
Mulla meni esikoisesta vedet eka.En yhtään osannut odottaa niitä.Kävin illalla sänkyyn ja sit tuntu että pulpahtaa ja vedet alko lirisee.
kakkonen sitten alkoi ihan kunnon kivuliailla suppareilla.

Edellisestä synnytyksestä on jo 3 vuotta ja siltikin epäilen osaanko lähteä oikeaan aikaan synnärille.Esikoista en mennyt synnyttämään vaan yliaikaskontrolliin.Kalvotkin puhkastiin laitoksella joten vesien menosta ei ole minkäänlaista tietoa.

Yhteistyössä