Yliaikaisuudesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katie-

Aktiivinen jäsen
06.07.2007
3 161
0
36
Kuorevaara
Mulla oli 21pvä laskettuaika ja tiistaina olisi ultra ellei ole syntynyt sitä ennen.. Varaavatkohan jo ajan käynnistykseen vai pitääkö käydä muutaman päivän välein ultrassa..?

Vauvan painoarvio on suurinpiirtein 3kg tällä hetkellä, joten antaavatkohan miten pitkälle mennä yli?

Vauva on tliaikainen vasta kun viikoja on täynnä 42.
3kg on vielä aika pieni.
Mun on pitänyt käydä polilla loppuvaiheessa monet kerrat ja esikoinen on käynnistetty 42+3, toinen jo 41+4. Vaihtelee sairaalan ja sovittujen synnytysten mukaan.

42+2 on ainakin Kättärillä jolloin viimeistään käynnistetään. Kuopusta odottaessani minun toiveestani odotettiin sinne asti, jos vaikka olis itsekseen alkanut. Esikoisen kanssa samaisessa laitoksessa 17 vuotta sitten odotettiin 43+5 asti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
42+2 on ainakin Kättärillä jolloin viimeistään käynnistetään. Kuopusta odottaessani minun toiveestani odotettiin sinne asti, jos vaikka olis itsekseen alkanut. Esikoisen kanssa samaisessa laitoksessa 17 vuotta sitten odotettiin 43+5 asti. :whistle:

Oivoi :| Sellainen muistikuva on mullakin et joskus joku sanoi et saattaavat antaa mennä reippaastikkin sen yli 2vk lasketusta ajasta jos on vauva vielä pieni.. Saisihan tämä jo alkaa syntymään, alkaa olla jo aika kivan raskasta ja tahtois jo mukelon sylkkiin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:

Oivoi :| Sellainen muistikuva on mullakin et joskus joku sanoi et saattaavat antaa mennä reippaastikkin sen yli 2vk lasketusta ajasta jos on vauva vielä pieni.. Saisihan tämä jo alkaa syntymään, alkaa olla jo aika kivan raskasta ja tahtois jo mukelon sylkkiin :heart:

No jos yhtään lohduttaa, niin en tiedä ketään muuta jolla olis annettu noin paljon mennä yli :D Eiköhän se ole se 42 viikosta eteenpäin kun aletaan jotain tehdä jos ei muuten mitään tapahdu. Omalla kohdallani ainakin itsekseen alkaneet synnytykset on olleet paljon kivuttomampia kuin käynnistetyt, joten mielelläni oon odottanut ettei tarvii käynnistää.

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:

No jos yhtään lohduttaa, niin en tiedä ketään muuta jolla olis annettu noin paljon mennä yli :D Eiköhän se ole se 42 viikosta eteenpäin kun aletaan jotain tehdä jos ei muuten mitään tapahdu. Omalla kohdallani ainakin itsekseen alkaneet synnytykset on olleet paljon kivuttomampia kuin käynnistetyt, joten mielelläni oon odottanut ettei tarvii käynnistää.

Kyllähän se mukavampi olisi kun itsekseen alkaisi.. No ei auta kun odotella kyllä se vielä sieltä syntyy =)

Yhteistyössä