Yli vuoden yrittäneet

Dreamer-88 olen niin surullinen puolestasi, luin tuolta toiselta palstalta... :hug: :hug: :hug: paljon paljon halauksia ja jaksamista, toivottavasti syy selviää miks on kiinni. älä ajattele mitään negatiivistä, toivotaan ettei ole ole mistään syövästä kyse.


Karpalo67 korjaatko mun kp:n? tänään se on 20/28(-30), helppo laskee kp:t kun kulkee päivämäärän kanssa yhtä matkaa.
 
Kuinka aikaisin uskaltaa tolla aconin kasetilla testattua :| Minulla viime yön kipristeli mahaa :/ Saas nähdä... Testi polttelis kaapissa :) Minulla on kans se nipukka kova ja todella ylhäällä hyvä et yltää kokeileen...
 
Sanovat, ett' kolme päivää aikasemmin...minulla oli tänään kp 25, kun testasin, ja menkkojen alkamispäivä olisi sunnuntaina. Eli testasin just sen kolme päivää ennen. Kait se on aika yksilöllistä. Onnea testaukseen, BitchBunis.

Valkkaria tulee aika lailla, pakko käydä aina välillä tarkistamassa, että se todella on valkkaria eikä punasta...uh, alko uusi jännittäminen. En todellakaan uskalla vielä riemuita, enne kuin saan edes sen kunnon plussan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Sanovat, ett' kolme päivää aikasemmin...minulla oli tänään kp 25, kun testasin, ja menkkojen alkamispäivä olisi sunnuntaina. Eli testasin just sen kolme päivää ennen. Kait se on aika yksilöllistä. Onnea testaukseen, BitchBunis.

Valkkaria tulee aika lailla, pakko käydä aina välillä tarkistamassa, että se todella on valkkaria eikä punasta...uh, alko uusi jännittäminen. En todellakaan uskalla vielä riemuita, enne kuin saan edes sen kunnon plussan.


Hihi pitää katsoa josko sitä malttaa odottaa vai pitääkö kohta juosta vessaan testin kanssa :LOL:
 
Voi Karpalo miten ihana uutinen :hug: :heart: Tulin tänne jouluja toitovottelemaan ja mitä sainkaan nähdä, ihan tässä liikuttuu onnesta. Aivan mahtava uutinen! Pikkuiselle paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Lääkärineuvolassa kävin ja siellä todettiin kohdun olevan liian suuri viikkoihin nähden. Sydänääniä ei bongattu, mutta lääkäri tulkitsi istukkakohinaksi minun sykettä tiheämmän suhinan. Sitä tosin kuului kahdelta puolelta. Sain lähetteen äitipolille ja siihen tuli " tarkistetaan viikot ja sikiöiden lukumäärä". Katotaan nyt, mitä tuleman pitää.

Rauhallista ja plussarikasta joulua kaikille.
Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 8+5
 
Onnea Karpalolle :flower: Aivan mahtava uutinen. Kyllä pitkä odotus palkitaan... odotamme sinua tuolla odotuspuolella!

BB, :hug: , nauti joulusta silti, kyllä se vielä tärppää!

Rauhallista joulua kaikille jännääjille :heart:
 
Tuntuu aika hassulta olla täällä... yritystä takana siis 13 vuotta, kymmenen vuotta sitten sain hormoonihoitoa, ei muita hoitoja. Nyt lopetin ibuprofeenin(!) ja kuukauden sisällä tärppäsi. Uskomatonta mutta totta. Apteekkarille kiitos neuvosta. Se burana on oikea ehkäisypilleri.
 
Tulin vain kertomaan kuulumiseni:
Aatonaattoaamuna tuli tumma plussa, mutta vuoto alko sitten iltapäivällä. Ja neljä päivää vuotikin niin, että meinasi lähteä taju kankaalle. Nyt ei sitten näytä plussaa enää...

Mies ei tiennyt raskauden alusta, enkä kertonut sitten ollenkaan keskenmenostakaan... Oli aika hankala näytellä iloista joulunviettäjää, mutta onneksi esikoinen nautti joulusta niin kuin mieskin, joten se auttoi selviämään. No, joulu on ohi, mies onnellisen tietämätön minun jännäilystäni ja eteenpäin jatketaan..... Tosin olen päättänyt jättää vauvahaaveet ja keskittyä muuhun elämään!!!!!!!!!!!!

Käyn kyllä ilmoittamassa, jos joskus tulen vielä raskaaksi!
Hyvää jatkoa tytöt ja pitäkää lippu korkealla. :wave:
 
Karpalo :'( paljon jaksamista ja voimia. Todella surullinen uutinen :hug:

eccu ja tinii, ihania uutisia. Paljon onnea ja tarrasukkia pikkuisille.

eccu, aivan uskomattoman hieno tuo teidän plussa. lapsettomuudesta kärsivä veljeni perhe sai saman ohjeen apteekista ja he saivat eilen plussan useiden vuosien yritykse jälkeen. Nähtävästi tuossa asiassa on selkeä yhteys. Heilläkin yritystä suurin piisrtein yhtä kauan kuin teillä ja vaikka mitä hoitoja kans.

Ultrakuulumisia. Pikkuinen Helmi-Onni voi mitä parhaiten ja pikkuruiset kädet ja jalatkin jo heilui vinhaa vauhtia. Skanneri kehtas hajota, joten kuvaa en vielä tänne saa, mut kaikki aikanaan. Kohtu on isohko ja vettä paljon. Kaikki kuitenkin normaalin rajoissa. Kohtu on tosi ylhäällä ja edessä ja tätä seikaa ei toinen lääkäri ottanut huomioon. Kaikki siis pienellä kullan murulla hyvin ja nyt ovi rauhallisin mielin jatkaa odotusta :heart: Tuo uutinen oli parasta mitä tämän joulun aika saattoi meille antaa.

Istkukkakohinaksi toisen kutsuma ääni kuului edelleen kahdelta laidalta, joten istukka on nähtävästi niin keskellä edessä tai takana, että johtuu siitä. Vielä ei istukkaa kunnolla erottanut, joten lääkäri ei lähtenyt arvioimaan sen tarkkaa sijaintia.

Ilointa uutta vuotta ja plussarikasta vuotta 2008 :wave:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni 9+4
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vuosi alkoikin tädin kyläilyllä eli siis tänään kp1. Tästä masentuneena päätinkin, että nyt tämä piinailu saa loppua. Eli minut saa poistaa listalta. Alkaa tämä jatkuva kierron mukaan eläminen käymään voimille. Alan pikkuhiljaa asennoitumaan siihen, että meille ei vauvaa enää tule.Jätän homman nuoremmille.

Toivon Teille kaikille sydämestäni onnea vauvahaaveilussa ja paljon toteutuneita unelmia.
 
TÄnne ei oikeastaan mitään uutta, nyt yk 13 ja kp 17. Kävin muutama aika sitten siellä aukiolotutkimuksessa ja röörit oli auki. Nyt pitäis aloittaa clomit jos ei tässä muutaman kierron sisällä tärppää, taidan vaan vielä mennä muutaman ekstra kierron lisää, kun aloitin vuoden alusta painon pudotus operaation, josko se auttais raskautumaan.
Onko teille muille tullut pitkässä kuumeilussa lisää kiloja? Mulle on 15kg ja nyt niistä on päästävä eroon, sitä on niin helppo suruunsa syödä, vaikka järki sanoo, ettei ole kuumeilulle (eikä muutenkaan)hyväksi.
Kun lääkärin kanssa oli puhetta että katsellaan kaksi kiertoa ja sitten clomit kehiin, niin mitä luulette, jos mä päätänkin aloittaa ne vasta keväämmällä, niin käydä vielä ennen sitä tutkimuksissa tai ilomoittaa asiasta etukäåteen lääkärille? Ei kai?
TOIVOTAAN ERITTÄIN PLUSSARIKASTA VUOTTA 2008 KAIKILLE MEILLE!!
 

Yhteistyössä