YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Moikkis! ;)
Tervetuloa mukaan yli 40-vuotiaiden kerhoon!!!!!!

Sain esikoisen 36 vuotiaana ja kuopusta yritetään vieläkin, vaikka täytän huhtikuussa 41 ja mies kesällä 46. Löytyykö muita sinnikkäitä ja uskaliaita vielä näissä ijissä? :wave:
Olisi kiva sinnitellä ja jännittää yhdessä ajatuksia vaihtaen......


Karpalo67..............kp8/28.............yk yli 4 v...........toinen toiveissa
 
Minäkin tulen mukaan! "vanhana tuttuna" jo :D

Tosin miulle ei noita kppäiviä vielä voi laittaa, kun keskenmenosta vielä toivun ja odotan innolla ensimmäisiä menkkojani sen jälkeen! :saint:

Mutta laita Karpalo vaikka näin

Rva Pikkumyy 4.s haaveissa/1. yhteinen/ km 02/08

Ja annan heti kiertopäiväni kun ekat menkat tulevat, menee varmaan ainakin 2-3 vkoa niihin! Mutta innolla mukaan tulen/tulemme! :heart:

Eli menkkoja odotellessa!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Vielä nostan tätä....eikö meitä "mummo"ikäisiä ole muita kuin me Pikkumyyn kanssa???
Tosin minä ainakin tunnen itseni enemmän kolmekymppiseksi, en edes muista aina olevani jo viidennellä kymmenellä, huh :D

 
Luettuna se näyttää aivan kauhealta! :LOL: :LOL: olo on kyllä nuorekas ja ilm myös ihan Ok näköinenkin ikäisekseni olen! :D

positiivinen mieli auttaa monessa asiassa!

Lääkäri soitti verikoe vastaukset olivat hyvät verrattuna ajankohtaan milloin otettiin eli menkkoja odotellessa! :D


 
Hei!
Ilmottaudun yli nelikymppisiin mukaan. Viime kevät - syyskesällä olin tuolla ivf-puolella ja sitten olinkin pitkään tänne kirjoittelematta. Nyt on alkamassa uusi hoitokuuri, kun nuo kelan rajoitukset muuttuivat.

elina
 
Hei,

Kyllä 40 täyttäneitä löytyy! Ilmoittaudun innokkaana mukaan.
Mussukka67........... kp 3/29............yk 8............ensimmäinen yhteinen, minulle toinen toiveissa

Ihan perusgynellä olen käynyt ja kaikki näyttää olevan ja toimivan ok. Ei vaan millään riittäis kärsivällisyyttä odotella ja yritellä - kun rakkaus roihuaa ja yhteistä lasta toivomme.

Iloa päiväänne!
 
Torstai 28.2.2008

Mussukka67.........kp 3/29..........yk 8..........2. toiveissa, 1. yhteinen
Karpalo67.............kp15/28........yk yli 4 v.........toinen toiveissa
Rva Pikkumyy 4.s haaveissa/1. yhteinen/ km 02/08
Elina67..........

Se se just onkin niin kummallista. Kun yritettiin esikkoa se yhdeksän vuotta, meitä tutkittiin ja hutkittiin, mutta kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa....Tuntu ku muut saa ekasta yrityksestä ja meille ei tule lasta millään. Nyt tämän kuopuksen neljäs yritysvuosi tuntuu jo tuskalle, kun kummankin pitäis olla kunnossa.
 
Tänään jälkitarkastus ja kohdun ultraus! :heart: Jospa ne menkat alkais pian jo tulla, tämän yhden kerran mielellään, mutta sen jälkeen ei ole väliä , vaikkeivat tulisikaan , vaan saisin vauvamasua alkaa kasvattamaan! :saint:



Mitä muille kuuluu?

T Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Heippa!
Täällä kanssa yksi höperö, kohta 42, kaksi alle 3v. lasta jo, vaan nyt vielä kolmas olisi haaveissa.
Kierrot vaan on pidentyny niin että epäilen josko mummotauti pukkaa kohta. Nytkin kp36, negan olen testannu. Gynelle meno parin viikon päästä josko jotain selvyyttä tulisi. Kiva kun meitä varttuneempiakin kuumeisia vielä löytyy :)
 
Minä vedän varmaan kuumeilupohjat, kun olen syksyllä täyttänyt 46 ja tunnen itseni 35 vuotiaaksi =) mies täytti juuri 39 ja eikä omia lapsia.

Meillä ongelmana ollut nuo alkuraskauden km /kemiaaliset raskaudet. Tapahtumia löytyy mutta eivät jaksa loppuun saakka. Kuusi vuotta yritystä takana ja kummassakaan ei vikaa...... Muu kun minun ikäni :) ja km altius tässä iässä 99,6 %.

3 lasta siis ennestään ja 6 virallista keskenmenoa (kaavinnan kautta) ikä km aikana 28-32... eli varmaan kohottaa tuota normi prosenttia 100 %

Edellen toivoa löytyy, koska hormoonitoiminta vireätä ja fsh tosi alhainen. Pelkäsin jo mummokuumeen tuloa, kun yöhikoiluja viikon verran ollut, kunnes tajusin että "hikoilu" johtui flunssan jälkitaudista ja kuumeesta sekä sen "sahailusta".

Poskiontelotulehdukseen hain sitten maanantaina kuurin ja nyt kaksi yötä ilman hikoilukohtauksia (niska, yöpaidankaulus ja hiukset märät, nyt kuivat) Toivotaan että lääkkeet olisivat ihan oikeasti purreet, tuohon pöpöön ja yöhikoilut siirtyisivät hamaan tulevaisuuteen.

Rva pikku-myy on vanha tuttu :) 35 + ryhmästä. Mielellään lueskelen teidänkin juttuja jos iänpuolesta mahdun mukaan kuumeilemaan. Tai perustanko yksin 45 + ryhmän :)

mimmimamma....................8/26-27



:flower: mimmimamma
 
Saanhan minäkin hypätä joukkoon? Olen ollut aikaisemmin tuolla 35+kuumeilijat-puolella, mutta en nyt viime aikoina. Vauvakuume ei vaan ota laantuakseen. Järki sanoo, että ei enää, kun ennestään on kolme, nuorin 1,5 v. Mutta sydän sanoo/toivoo vielä yhtä.
Hellu: Enpä usko, että sinulla vielä vaihtarit yllättäis. Kävis itse gynellä n. kuukausi sitten, kun epäilin samaa. Onneksi kuitenkin kaikki kaikki ok. Kierrot minulla ovat lyhentyneet, mutta gynen mukaan minun iässäni noita heittoja tuleekin.
Gyne antoi avuksi clomit ja terot. Terolutit aloitin vasta, mutta clomeja en vielä. Ensi kierrossa sitten.
Kiva, kun Pikkumyykin on joukossa mukana.
 
pyrstötähti
Minä taidan olla nyt vanhin porukasta 47 joulukuussa :eek: ihan kummalliselta näyttää kirjoitettuna. Olen tuolla 40 + pinossa mukana mutta kurkistin tänne ja näin että huhuilitte vanhoja kuumeilijoita, minulla on 3 lasta nuorin on 12 vee mutta klassinen tarina, sterilisaatio 6 vuotta sitten, avioero ja uusi lapseton aviomies perheessä. Miehellä tosin ei ole vauvakuumetta mutta se taitaakin iskeä vaan meihin naisiin. No puolentoista viikon kuluttua ultraus ja lääkäri teksii purun kun kaikki on vielä toiminnassa FSH 11 ja ovikset toimii,tosin nyt kävi ekan kerran eläissäni että kk alko viikkoo liian aikaisin ja ajattelinkin että tämä on merkki siitä että alkaa lähestyä vaihkarit eikä suinkaan uusi vauva että olenkohan yhtään enää normaali kun edes asiaa mietinkään. Mutta te tiedätte mistä siinä on kyse kun yöt näkee yötä vauvoista ja pikkuvauvat sylissä saavat melkein maidon herumaan itseltäkin. Hirveän ihanaa ja menee takuulla ohi mutta vieläkö uskaltaisi yrittää, niin rankkojakin tarinoita saa lukea mutta myös ihania onnistumisia ja näiden palstojen naiset ovat aivan ihanan kannustajia, pikku-myy ainakin on tuttu tuolta toiselta palstalta. Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita koko porukalle =)
 
Tullut monta uutta yli 40v mukaan , tervetuloa vain ihanaan kuumeiluun! :heart:
Nuusku ja mimmimamma onkin tuttuja tosiaan yli 35v kuumeiljoiden puolelta! :flower: Ja pyrstötähti myös tuolta toisesta 40+ puolelta! :flower:

Kiva , pianhan meitä on monta! Kuumeillaan yhdessä! :heart:

Vielä menkkoja odottelen, josko tällä viikolla jo tulisivat! :saint: Harjoittelemaan olemme päässeet jo ilman kortsuja kun perjantaina oli jälkitarkastus ja gyne siihen antoi luvan!

Ihanaa sunnuntai iltaa kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Maanantai 3.3.2008

Mussukka67.........kp 7/29..........yk 8..........2.toiveissa, 1.yhteinen
Minni-07...............kp9/29...........yk2...........2.toiveissa, 1.yhteinen
Karpalo67.............kp19/28........yk yli 4 v.........toinen toiveissa
Rva Pikkumyy 4.s haaveissa/1. yhteinen/ km 02/08
Elina67..........
Hellu1..................kp38/?......3. haaveissa
mimmimamma.....kp8/27-27..........yk 6 v.
Nuusku......
pyrstötähti...........


Hei vaan kaikille ja tervetuloa mukaan uudet yli nelikymppiset! Kiva, kun joukkomme on kasvanut. Kiva jännätä yhdessä. Tuosta mummotaudista: minulla alkoi menkat 10- vuotiaana, joten vaihtari-ikäkin saatta tulla aikaisemmin. Mutta ainakin vuosi sitten gynellä kuvatessa munarakkuloita näkyi vielä runsaasti.
Toivottavasti me kaikki vielä saadaan se nyytti kainaloon....
:heart:
 
Maanantai 3.3.2008

Mussukka67.........kp 7/29..........yk 8..........2.toiveissa, 1.yhteinen
Minni-07...............kp9/29...........yk2...........2.toiveissa, 1.yhteinen
Karpalo67.............kp19/28........yk yli 4 v.........toinen toiveissa
Rva Pikkumyy 4.s haaveissa/1. yhteinen/ km 02/08
Elina67..........
Hellu1..................kp38/?......3. haaveissa
mimmimamma.....kp8/27-27..........yk 6 v.
Nuusku......
pyrstötähti...........
ruujakengu.........
annastiina..........
 
Tiistai 4.3.2008

Mussukka67.........kp 8/29..........yk 8..........2.toiveissa, 1.yhteinen
Minni-07...............kp10/29...........yk2...........2.toiveissa, 1.yhteinen
Karpalo67.............kp20/28........yk yli 4 v.........toinen toiveissa
Rva Pikkumyy 4.s haaveissa/1. yhteinen/ km 02/08
Elina67..........
Hellu1..................kp39/?......3. haaveissa
mimmimamma.....kp9/27-27..........yk 6 v.
Nuusku......
pyrstötähti...........
ruujakengu.........
annastiina..........


Ruujakengu ja annastiina: Pahoitteluni keskenmenosta ja lämmin halaus :hug: :hug: Tervetuloa jännäilemään meidän kanssamme, kiva saada lisää tähän pinoon porukkaa.
 
Ja pahoittelut juuri keskenmenon kokeneille, täällä meitä on monta! :hug:
Odottelen vielä menkkoja, ja sitten tulen varsinaisesti tänne kuumeilemaan! :heart:
Lämmöt jo kolmatta aamua olivat 35,8, eli tulossa ovat! :D Jee, ihanaa saada kerrankin menkat, tosin ne yhdet vain riittäisivät hyvin minulle! :heart: Ja sitten plussaa saadessa olisi ihanaa! :D

Paljon plussatuulia ihanaa´n uuteen pinoon! :heart: +++++++++++++++++ :wave:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Tulin ihan nostelemaan, jottei aivan alas pudota. Mitäs teille kuuluu? kelit on ainakin aivan ihanat. Tosin aurinko paljastaa pölypallot ja likaiset ikkunat. Miksei meillä kukaan siivoa ;)
Minulla muuten kp 20/26 joten sen voipi liittää listaan ja neljättä yritetään ja ikää 42v
.
Tässä kierrossa terolutit käytössä ja olo on senmukainen. Clomit aloitan ensi kierrossa, jos uskallan. Pelottaa nuo sivuvaikutukset. Vaikka mitäpä sitä ei kestäisi. että saisi toivovansa tuloksen.
 
Keskiviikko 5.3.2008

Mussukka67.........kp 9/29..........yk 8..........2.toiveissa, 1.yhteinen
Minni-07...............kp11/29...........yk2...........2.toiveissa, 1.yhteinen
Karpalo67.............kp21/28........yk yli 4 v.........toinen toiveissa
Rva Pikkumyy 4.s haaveissa/1. yhteinen/ km 02/08
Elina67..........
Hellu1..................kp40/?......3. haaveissa
mimmimamma.....kp10/27-27..........yk 6 v.
Nuusku...... ........kp20/26.....4.toiveissa
pyrstötähti...........
ruujakengu.........
annastiina..........


 

Yhteistyössä