Yli 35veet, mikä sulla/teillä ehkäisynä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tällä hetkellä pillerit, cerazette, mutta sterilisaatio mietinnässä.
Toisaalta kun gynen kanssa juttelin asiasta niin sanoi että myöhemmin ehkä joutuu kuitenkin "käyttään" jotain hormonijuttuja.
Vaihdevuosissa.

halipupu harmaana
[QUOTE="Kaarina";28808852]Mirena-merkkinen kierukka, eli hormonikierukka, voi suositella. Ei onegelmia ja ei myöskään kuukautisia.[/QUOTE]

Mulla sama ja ihanaa kun ei tartte selitellä lapselle, että nyt ei voi mennä uimaan jne...

[QUOTE="Vieras";28808985]Kysyä miksi poistettiin kohtu...?[/QUOTE]

Saa kysyä...ei se mikään salaisuus ole.Ihan niin yksinkertainen syy kuin runsaat vuodot.Leikkaava lääkäri totesi että oli oikea ratkaisu kohdallani ja jos olisi aiemmin jo poistettu niin paljolta olisin säästynyt.Ei olisi tarvinnut kuollutta vauvaa synnyttää(ei täysiaikainen )

"Vieras"
Saa kysyä...ei se mikään salaisuus ole.Ihan niin yksinkertainen syy kuin runsaat vuodot.Leikkaava lääkäri totesi että oli oikea ratkaisu kohdallani ja jos olisi aiemmin jo poistettu niin paljolta olisin säästynyt.Ei olisi tarvinnut kuollutta vauvaa synnyttää(ei täysiaikainen )
Olen pahoillani, varmasti aivan kamala kokemus. Kysyin kun itse haluaisin myös poiston mutten taida saada...

[QUOTE="Vieras";28809277]Olen pahoillani, varmasti aivan kamala kokemus. Kysyin kun itse haluaisin myös poiston mutten taida saada...[/QUOTE]

Olihan se isku vasten kasvoja ja purskahdin silloin lääkärin huoneessa itkuun kun kuulin sanat ei sykettä.Tuosta on nyt jokunen vuosi. Kovin helposti poistoon ei varmasti ryhdytä ja minäkin kokeilin myös lääkehoitoa ennen poistoa.
Toivottavasti saat avun mikäli sulla on kovinkin hankalia oireita, mitkä rajoittavat arkea.Lääkärin juttusille vaan rohkeasti.

"Vieras"
Olihan se isku vasten kasvoja ja purskahdin silloin lääkärin huoneessa itkuun kun kuulin sanat ei sykettä.Tuosta on nyt jokunen vuosi. Kovin helposti poistoon ei varmasti ryhdytä ja minäkin kokeilin myös lääkehoitoa ennen poistoa.
Toivottavasti saat avun mikäli sulla on kovinkin hankalia oireita, mitkä rajoittavat arkea.Lääkärin juttusille vaan rohkeasti.
Oon käyny, syynä valtava vuoto ja kivut mihin ei auta mikään...mutta en saa kun vasta 31v ja 2 lasta.

[QUOTE="Vieras";28809326]Oon käyny, syynä valtava vuoto ja kivut mihin ei auta mikään...mutta en saa kun vasta 31v ja 2 lasta.[/QUOTE]

Voi kurjuus...ei ole kyllä sekään kivaa kun joutuu kipujen ja runsaan vuodon kera kärvistelemään siksi että ikää ei ole tarpeeksi.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28809326]Oon käyny, syynä valtava vuoto ja kivut mihin ei auta mikään...mutta en saa kun vasta 31v ja 2 lasta.[/QUOTE]

Oletko mirenaa kokeillut tai jotain pillereitä?
Nehän saattaa vähentää vuotoa.

Yhteistyössä