YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Olen ilmeisesti tuolla huhuilijoittan joukossa.. Laittelin kyllä tuossa pari viikkoa sitten kuulumisia, että taustalla olen ollut kiireitten vuoksi..
Mutta nyt on tilanne että kp31 on menossa ja menkkoja ei kuulu.. Rinnat on räjähtämispisteessä olleet viikon ja menkkatuntemuksia oli to ja pe. Mutta alkaneet ei ole.. Tänään testailen, en malta enää oottaa.. Palailen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiskä3;28081402:
Olen ilmeisesti tuolla huhuilijoittan joukossa.. Laittelin kyllä tuossa pari viikkoa sitten kuulumisia, että taustalla olen ollut kiireitten vuoksi..
Mutta nyt on tilanne että kp31 on menossa ja menkkoja ei kuulu.. Rinnat on räjähtämispisteessä olleet viikon ja menkkatuntemuksia oli to ja pe. Mutta alkaneet ei ole.. Tänään testailen, en malta enää oottaa.. Palailen :)
Tietoa täällä odottelen! <3

ON:itsellä kp30 ja aamulla luulin ensin että oli nega, mutta hyviiin hyviiin himmeä viiva oli kun hiukan testiä käänsin ja olin maassa siitäkin niin mies saikin innostumaan (pienellä houkuttelulla) sekstailemaan kun lapset koulussa ja oli aika herkkää (useampi O tuli ) ja sitten kipu ja alkoi jomotus ja lopulta jonkin ajan päästä pyyhkiessä verta ja nyt limaista verta ihan pyttyyn asti, pientä jomotusta, arkuutta alhaalla ja kamala V***tus ja masentaa, kiukuttaa, itkettää ja oksettaa kaiken päälle vielä närästää....lämpöä 37.4 (vieläkin) ja haluaisin mennä nukkumaan mutta ei voi kun on haettava lapset ihan juuri... (anteeksi purkaus, mutta niin harmittaa nyt kaikki etten tiedä minne muualle purkaisin oloani nyt)

KESKIVIIKKO 20.2.2013

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

miltsu76...............36.............8/26-28..................5................2/1.yht.
Elena75................37.............. 10/28...................21................3
Kolibrinkukka........35.............13/28-30.................3.................2
Milk@...................37...............14/29...................4.................1
Pikkumartta..........35.............17/25-30.................5.................3
Syystuuli74...........38............17/28-30..............1v6kk..............2
Tiituliini................37............21/28-30.................4.................2
Ms. Moneypenny....35.............23/29.....................2.................2
tinttu76................37............24/?.......................3.................1
Sihkis...................38............27/26-30.................8.................1
Carolina30+..........35...............30/28.................3v................5/8/1.yht.
Äiskä3........................................31............

DPO

tinttu76.....dpo 7

:wave:TAUSTALLA:wave:

Hopsan
K
Sirpa75

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk)
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

:heart:SYNTYNEET:heart:

Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Viimeksi muokattu:
Heippa!

En tiedä menikö päivitykset iha oikein, kun tää palsta temppuilee nyt jotenki ja oli iha sekavasti kaikki noi tekstit : / Lisäsin äippä3 listoille, mutt muuta en sitt tiedäkään kuin noin kp:t :) Samalla myös peukut pystyssä sulle :)

Voiha harmitus carola30+ :hug: Eiköhä tänne kaikki pura tuntojaan, joten anna mennä vaan :)

Omaa napaa...Ovistestien viivat vaan vahvistuu. Voi olla, että se tulee tässä kierrossa aikasemmin kuin edellisessä, joka ei toki haittais minua ;) Eilen ois kyllä "saanut", mutta jotenkin väsytti ja kaikkee, joten jäi väliin. Jos tänään käyttäs pikku kakkosen hyödyks ja käväsis makkarissa. Kattoo takuulla niin hypnoosissa taas sitä, ettei edes tajua ettei me olla olkkarissa tai muuten paikan päällä ;) No katsellaan mitä ilta tuo tullessaan....

Onpa sekavasti kaikki, mutt nyt ei jaksa korjata : /

Viimeksi muokattu:
Heippa IhaNaiset!

Tässä puskajussi, uudella nickillä :)
Luurin päivitys loppusyksyllä poisti tallennetut salasanat ja pyynnöistä huolimatta en saanut salasanaa sähköpostiin.
Ajattelin sitten, että pieni tauko palstailusta tekisi ihan hyvää ja joulun jälkeen sitten palailin lukemaan kuulumisianne. Onnea plussanneille!

Tein sitten uuden tunnuksen, mutta tää on kyllä tuntunut vähän vieraalle, mutta muuten on viehättävyydessään puskajussin luokkaa :LOL:

Yritys on ollut kova palstatauosta huolimatta. ff on ollut ahkerassa käytössä ja pitkästä aikaa otin taas ovistikut käyttöön.
Kävin helmikuun puolella kontrollikolposkopiassa (vuosi sitten oli häikkää) ja olin satavarma, että tulee täyshutikierto.. Lisäksi vielä tuli aiemmin varattua matka lokakuun lopulle ja liekö tämä ollut syöttinä sille toiselle viivalle :heart:

Viime viikolla lämpökäyrä dippasi ja samalle päivälle osui alavatsalle tuntemuksia ja parin päivän päästä,dpo12, tuli pikkareihin ruskeaa tuhrua.. Päivän pohdittuani rohkenin illalla testaamaan ovistestillä, joka oli hyvin vahvasti positiivinen

Seuraavan aamun r-testi varmisti asian ja yk 12, vuoden ja kahden kuukauden odotuksen jälkeen meille on tulossa lokavauva!!

Mä toivon että loput teistä liittyisitte tähän plussa-aaltoon!

Varatkaa vaikka se matka, ihan paras vaihtokauppa :heart:

Heippa kaikille!

Täällä mennään talvilomalla ja kp23, minkäänlaisia oloja ei ole suuntaan eikä toiseen, nyt kyllä touhuttu mielestäni paremmin oletetun oviksen aikoihin mutta täytyy myöntää että hiljaista on silti.. Siis noi sekstaillut kaiken kaikkiaan :/ On aika valaisevaa merkata näitä juttuja ylös, latasin iPadille sellaisen sovelluksen kuin Ladytimer, sinne saa kaikki merkattua ja laskee oletetun oviksen, menkat jne. Siitä sitten voi katsella ja tosiaan niitä sex-symboleja on aikas harvassa.

Tuo työ on sellainen mikä imee mehut, ja mieskin on aika paljon töissä, iltaisinkin, ei sit vaan jaksa. Eikä aina huvita. Tää on nyt vähän tällainen valivali, ja kun mainitsin ettei oo oloja raskaudesta tai raskaudettomuudesta, niin onhan yks, nimittäin olen ihan pirun pahalla tuulella. Ihme juttu vaikka on lomakin? Tiedä sitten kumman puolesta tuo "oire" liputtaa, varmaan ihan perus-PMS :(

Carolina30+, tiedän niin ton fiiliksen, täällä on kiva kun voi purkaa ketutuksia, kaikkea kun ei viitsi aina kotonakaan ääneen sanoa. Meillä ainakaan ei välttämättä ymmärretä miten koville voi ottaa kun toivoo ja odottaa ja sitten.. Kyllä se siitä, tsemppiä ja parempaa onnea uuteen kiertoon!

PottuSäkki, sulla on ollut mainio taktiikka, pitäis varmaan koittaa itsekin :) Etelänreissun kun varaisi niin takuulla olisin raskaana heti, me kun nimittäin ei ikinä käydä missään reissussa kun on tuota eläinlaumaa sen verran ettei tästä niin vaan lähdetä. Yks reissu mulla on varattuna kavereiden kesken elokuulle, mutta onnetar ei taida laskea etukäteen varattuja :D

Mä tässä ole karppaillut ja painoa koittanut hilata alaspäin, vaihtelevin tuloksin. Tänään kun käytiin isolla kirkolla niin käytiin karkkikaupassa pojan kanssa, ostin melkein kilon (oi, kyllä!) irtsareita. Niitä tässä nyt mässytän, eikä oo yhtään hiilihydraattia, eipä!

Kaikille kanssasisarille kirpsakkaa ja aurinkoista loppuviikkoa, ja tietysti ++++ sitten kun on se hetki että saapi testailla! Sitä itsekin odotellessa ;)

Onnea vaan PottuSäkki :) Ai ku auttaski tollanen, mutta en tässä oo pahemmin ressaillu raskautumista, mutt silti ei oo onnannu. Nyt aattelin ainaki muutaman kierron "ressata" eli tikuttaa ja kytätä jos ei tärppää nii on kumma :LOL:

Voiha väsy ja poikaki känkkis nukkumisen suhteen just sillon ku ei tarttis. Taitaa se pikkusisko jäädä tällä menolla haaveeks ;)

No niin...testailtu on.. Ja siinä kaikessä hässäkässä sähläsin niin että "osumaa" tuli tikkuun aivan onnettoman vähän, mutta silti sieltä tuli "ei ihan kiljuvan punainen viiva" mutta toinen viiva kuitenkin <3
Nyt mennään tämän tiedon kanssa todella varovasti. Yksi km takana niin uskallan juhlia vasta muutaman viikon päästä..
Mutta kaikenkaikkiaan ihan uskomatonta, että tärppi kävi kun jätin kalenterin kyttäämisen. Mutta nyt on kaikki hyvin =)

Moikka kaikki. Onnea pottusäkki ja äiskä! :)
Mulla kans käytössä womanlog ihan hyvä kalenteri. Tein tänään ovistestin liuskalla vaikka kp9 ei viivaa, ajattelin et huomisesta alken otan tuon digitestin käyttöön, ei tuntemuksia minkäänlaista mutta voishan sitä peittoa heiluttaa harjottelun vuoksi illalla kun ollaan kahdestaan kotona ku viedään tuo mun teini möksälle mun siskon perheen kanssa:)

Kauhee sepostus:LOL:

• Tykkää
Reactions: Äiskä3
PERJANTAI 22.2.2013

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

miltsu76...............36............10/26-28..................5................2/1.yht.
Elena75................37.............. 12/28...................21................3
Kolibrinkukka........35.............15/28-30.................3.................2
Milk@...................37...............16/29...................4.................1
Pikkumartta..........35.............19/25-30.................5.................3
Syystuuli74...........38............19/28-30..............1v6kk..............2
Tiituliini................37............23/28-30.................4.................2
Ms. Moneypenny....35...............25/29...................2.................2
tinttu76................37............26/?.......................3.................1
Sihkis...................38............29/26-30.................8.................1
Carolina30+..........35..............32/28.................3v................5/8/1.yht.

DPO

tinttu76.....dpo 9

Hopsan
K
Sirpa75

2013
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3

2012
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
huhtikuu......ei plussia
tammikuu... ei plussia

Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

dpo 0 on ovispäivä

Viimeksi muokattu:
Onnea Äiskä3 :)

Plääh. Tää mun kroppani ei taida tietää itekkään mitä tässä kierros tekee. Ovistestit näytti haaleaa viivaa, joka ehkä vähän vahvistu, mutta nyt se on taas minusta haalenemaan päin. Voiha se olla, ett se ovis tuleeki taas parin päivän päästä, mutta ärsyttävää tällanen. No tarttee tikutella nyt sinnikkäästi ja toivoa, että tässä kierrossa tapahtus jotain, muuten saapi sanoo hyvästit tärpille tässä kuussa : /

Onnea Puskajussi ja Äiskä3!!! Toivottavasti nuo plussat on tarttuvaa laatua :).

Dpo 9 menossa ja kärvistelen turvonneen etumustan ja vihlovan mahan kanssa. Vaikka nuo täsmälleen samat oireet on olleet molemmissa negakierroissakin, niin silti sitä vaan toivoo, että jos kuitenkin...

Heissan!
Olen uusi keskustelussa ja vähän epävarma mihin ja minkä otsikon alle asiani kirjoittaisin...vai pitäisikö olla kirjoittamatta vallan Päädyin sitten tänne ikäni ja vauvantoiveeni kanssa :)
Tässä hieman tietoa minusta; olen 37 vuotias, naimisissa ja minulla on kolme lasta. Nuorin lapsi on 11 ja vanhin 15 vuotias.

Viimeisen vuoden (ja ylikin) olen kovasti potenut vauvakuumetta. Ongelma vain on se, että mies ei halua enää vauvaa :( Mies väittää minun haluavan vauvaa vain haluamisen vuoksi ja se loukkaa minua. Olen yrittänyt itselleni takoa päähän niitä miehen kertomia järkisyitä miksi hän ei enää halua. Eli muut lapset on jo isoja, kaikki jouduttaisiin aloittamaan alusta ym ym. En vaan pysty itseäni pakottamaan luopumaan vauva-ajatuksesta! Pitäisikö minun luopua? Asia on muodostunut itselleni vähän niinkuin pakkomielteiseksi ja mielessä on käynyt jopa vauvan hankkiminen yksin. Meidän parisuhde ei kai ole tällä hetkellä mitenkään vahvalla pohjalla! Jokatapauksessa tuntuu kuin olisin yksin tämän asian kanssa. Miehen kanssa ei voi asiasta keskustella kun aina tulee vain riitaa. Hän ei pysty edes yrittämään katsoa asiaa minun kantiltani ja toteaa vain että ei vauva sinua onnelliseksi tee! Olen surullinen tosi usein asian takia.

En tiedä mitä tehdä? Onko minun asenteeni kuitenkin se väärä? Pitäisikö minun vaan ns. "laittaa itseni ja tunteeni syrjään" ja yrittää luopua haaveestani vai mitä?
Tämä on erilainen kirjoitus kun muut tällä palstalla, anteeksi jos tämä on väärässä paikassa...

MenniTuuliinaEi täällä ole kieltoa ettei saisi purkaa tuntojaan tänne <3 Kaikilla meillä on omat "ongelmamme" ja itsekin olin tuossa tilanteessa joskus aiemmin ja minä todellakin tulin vahingossa raskaaksi ja minulla oli jo 3 lasta. Tämä lapsen isä ei koskaan ollut edes vakavassa suhteessa kenenkään kanssa ja oli vanhoillisesta perheestä eli joutui naimisiin kun tulin raskaaksi. Minulla ei niinkään ollut vauvakuumetta ja söin pillereitä ja seksiä meillä oli vain kerran kk kun emme tavanneet kuin kerran kuussa. Olin unohtanut juurikin sen yhden ainoan pillerin sinä aamuna ottaa ja se unohdus on jo 6.v ja olen ollut tämän nykyisen mieheni kanssa siitä asti kun tyttö oli 9kk ikäinen ja hänen isänsä heitin pihalle kun en hyväksynyt hänen tyyliään "yrittää" olla isä lapselle jota ei olisi edes halunnut (toiset naiset ja pelaaminen ja välinpitämättömyys tyttöä kohtaan)
Jos sinulla on "pakkomielteinen" vauvakuume niin kukaan ei sitä pysty "parantamaan" kun itselläni ollut nyt vauvakuumetta jo yli 3 vuotta ja aika monta mutkaa matkaani mahtuu, nykyinen mieheni kyllä potee nykyään samaa kuumetta, mutta ensimmäisen positiivisen testin jälkeen ei ihan heti käsittänyt asiaa, mutta km:n jälkeen alkoi sitten puhua ja nyt meillä takana se km ja tm ja ika monta kem.raskautta.

LAUANTAI 23.2.2013

KUUMEILIJAT

miltsu76...............36............11/26-28..................5................2/1.yht.
Elena75................37.............. 13/28...................21................3
Kolibrinkukka........35.............16/28-30.................3.................2
Milk@...................37...............17/29...................4.................1
Pikkumartta..........35.............20/25-30.................5.................3
Syystuuli74...........38............20/28-30..............1v6kk..............2
Tiituliini................37............24/28-30.................4.................2
Ms. Moneypenny....35...............26/29...................2.................2
tinttu76................37............27/?.......................3.................1
Sihkis...................38............30/26-30.................8.................1
Carolina30+..........35..............33/28.................3v................5/8/1.yht.

DPO

tinttu76.....dpo 10

Hopsan
K
Sirpa75

2013
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3

2012
huhtikuu......ei plussia
tammikuu... ei plussia

dpo 0 on ovispäivä

[/QUOTE]

Iltaa!

Meneepä mielenkiintoseks. Muutaman päivän hailakan viivan ja eilisen negan jälkeen tänään oli taas melko vahva viiva...ovulaatiotestissä siis :) Äsken huomasin jopa, että taitaa ne limatki olla jo tuloillaan, ollu aika rutikuivaa tähän asti, ja jotai tuntemuksia tuolla alamahallaki alkaa olla. Eli kyllä se ovis sieltä taitaa tulla suurinpiirtein samoille kp:lle kuin edellisessäkn kierrossa. Tarttee kyllä huomen aamuna vielä iltapäivän sijasta tikutella ja nalkittaa ukkeli ennen sen iltavuoroa jos on vähänkin vahvistunu. Meinaa sitten kyllä menee äkkiä ohi, kun meidän työvuorot menee taas iha mite sattuu ja hyvä kun nähdään : / Tänäänkään ei onnistu olleskaa, kun ukkeli lähtee suoraan iltavuorosta lietsuun, joten huomenna sen on turha rutista mitää ;)

Moi kaikki, pitkästä aikaa :) Mulla on ollu kiirettä ja säpinää, me muutettiin toissapäivänä ja sitä ennen tehtiin pintaremonttia uuteen kotiin. Että kiirettä on riittäny.

Mulla on tänään dpo 2, ja mun kp on 20, se tais olla väärin tossa listassa. :) Ovulaatio tuli myöhässä, koska söin selkäkipuun buranaa, mutta kun lopetin buranat, ovistestiin lävähti hymynaama muutaman päivän sisällä. :) katsotaan nyt miten käy, ollaan oltu niin kiireisiä ja väsyneitä, ettei oo ehtiny paljon sänkyjumppia harrastelemaan.. Mut tietysti kertakin riittää, jos on hyvä tuuri.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

SUNNUNTAI 24.2.2013

KUUMEILIJAT

miltsu76...............36............12/26-28..................5................2/1.yht.
Elena75................37.............. 14/28...................21................3
Kolibrinkukka........35.............17/28-30.................3.................2
Milk@...................37...............20/29...................4.................1
Pikkumartta..........35.............21/25-30.................5.................3
Syystuuli74...........38............21/28-30..............1v6kk..............2
Tiituliini................37............25/28-30.................4.................2
Ms. Moneypenny....35...............27/29...................2.................2
tinttu76................37..............28/?.....................3.................1
Sihkis...................38............31/26-30.................8.................1
Carolina30+..........35..............34/28.................3v................5/8/1.yht.

DPO

tinttu76.....dpo 11
Milk@ ......dpo 2

Hopsan
K
Sirpa75

2013

2012
huhtikuu......ei plussia
tammikuu... ei plussia

dpo 0 on ovispäivä

[/QUOTE]

Viimeksi muokattu:
Aamupäiviä :wave:

Milk@ Kp:t korjattu. Toi lista tosiaan pari kertaa sekoillu ja sit meni jo iteki siinä vaiheessa sekaisin. Toivottavasti nyt on kutakuinkin kaikkien tiedot oikein :)

(.) Ja TAAS oman navan kans äänessä :) Aamullinen tikuttelu ei kyllä tuottanu tulosta, viiva tuli kyllä, mutta hailakampi eilisestä, joten teen kyllä vielä tänään siihen normiaikaan iltapäivästä testin. Tosin kyllähän toi ukkeli tuli tänään kellistettyä vai meniköhä se ny toisin päin :LOL: Haastetta vaan tuo tosiaan toi poika, että pysys poissa makkarista. Ei oo helppoo tääkään, kun poika pyörii jaloissa :LOL:

Mukavaa sunnuntaita myös täältä itsekullekkin! :flower:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Ehtoota vaan! Nopsaan on mennyt tämäkin kuukausi, kohta olis täällä taas totuuden hetki kun kp on jo 27, kohta pitäis joko tulla menkat tai uskaltaa testata. Vielä en testaile, vasta ke-to jos ei ole siihen mennessä mitään kuulunut.

Enpä jaksa uskoa että tässäkään kierrossa on tärppiä tullut, jotenkin olo on nyt niin olematon :D Ei piukota rinnat, ei tihku maitoa, ei ällötä, massu on ihan normi, ei turvokkia tai mitään. Kiva tietty niin, helpompi olla, viime kierrossa kuvittelin itselleni sellaiset megaoireet että huh! Nyt onneksi laantunut tuo valeraskautuminen :D Vähän alkanut massua jomottelemaan, eri tavalla kuitenkin mielestäni kuin normi menkkakivuissa, on vaan sellaisia vihlaisuja jossain tuolla "syvällä".. Saas nähdä kuin käy...

Mitäs muille kuuluu, ainakin tinttu76 ja Sihkis, jännät hetket käsillä?

Kolibrinkukka, toivotaan että oviksen bongaukset osui kohdilleen :) Tsempit!

Kaikille oikein mukavaa alkavaa viikkoa, loman tai työn merkeissä, kuinka vaan!

Dpo 13/kp 30 eli teoriassa jännät päivät menossa. Käytännössä ei, kun se typerä työmatka sotki ajoitukset. Kierto on toistaiseksi ollut 32-38 päivää, joten eiköhän se täti loppuviikolla kurvaa paikalle. Uusi kuukuppikin on hankittu, joten tervetuloa :).

Yhteistyössä