YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Tervetuloa Worf.

Täällä vaan odotellaan ja ravataan veskissä, kp 29 ja menkkoja ei kuulu, mutta jomottelee ja juilii vähän väliä. Eka kierto kkm:n voi tietty olla normaalia pidempi, mutta tää odottelu on vain niin tylsää ja turhauttavaa:( No, eihän se auta, kai ne menkat joskus tulee, mutta kun kaapissa polttelee vino pino o-testejä ja nyt tahtois oikeesti jo päästä yrittämään..
 
Kiitos ohjeistuksesta :) eli tänään olisi sitten menossa kp 17.

Nyt kun sai kiinni tuon ovispäivän ni tässähän alkaa jo jännittämään. En tuossa pahemmin kertonut meidän yrittämisistä niin jos nyt muutama sana siitä. Poika saatiin heti ekasta yrittämisestä mikä oli kyllä yllätys. Toista yritettiin tuossa jo aikasemmin vuoden verran, mutta ei tärpänny. Sitten tulikin työpaikan vaihdos ja työt vei mennessään. Vauvakuume ollu kyllä eri asteisena koko aika!
 
Maanantai 20.5.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

*Pinkku*..............37...........20/24-27............4.................1
Carolina30+..........36...........9/28.................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........37/30-34...........6................2
Selina76...............37...........17/24-26............4................2
Milk@...................37...........18/26-33...........7................1
Hymypallo............36...........??/28..................................3
miltsu76...............37...........19/26-28...........6................2
tinttu76................37...........16/32...............6................1
Syystuuli74...........38..........??/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........17/25-28.......... 3................1
Ollakovai...?..........38...........1/??................3................3
Pikkusukka............35............18/26-27..........6................3
Worf....................35.............18/28..............5...............1-2



Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76......dpo 2




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset listan päivittämisestä tinttu76! Listasta on jäänyt päivittämättä dpo-osuus, mulla on meneillään dpo2. Perjantaina päivällä sain sen ovisplussan ja hyödynnettiinkin se illalla, sitten tuli kiireinen viikonloppu ja ei keretty tehdä kyllä yhtään mitään tämän asian eteen. Joten saa nähdä riittääkö tuo ovisplussaillan hyödyntäminen, eikös sen pitäis riittää jos muuten kaikki kohdallaan? Oviksen ajankohta oli varmaankin lauantai eli ovisplussaa seuraava päivä.

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Worf :wave:
 
Selina76 Päivitin nuo dpo:t listalle.

ON: Ei taida tästäkään kierrosta tulla vauvaa. Viikonloppu meni migreenin merkeissä, joten ei paljon pupuilut kiinnostaneet. Nyt tuntemusten perusteella ovis taitaa olla ohi. (Ei kyllä taaskaan tullut selvää plussaa tikkuihin, mutta jotain väriä kuitenkin.) Ehkä sitten ensi kerralla, huoh :headwall:
 
Kestääkö teillä ovisoireet miten kauan plussan jälkeen? Mulla tuntuu että viikon verran saa "kärsiä"jonkinmoisista tuntemuksista,vielä dpo4 jomotteli.
Niin ajattelin sitä vaan että näin luomuna sitä on yhtenään jotain,kun oviksesta pääsee niin kohta alkaa (kunpa ei alkais) tädin kipuilut...

Kp20 menossa,mulla ei nyt mitään jännäiltävää ole..lähinnä tarkkailen pysyykö kierto miten ennallaan..hih,aina pitää olla jotain kytättävää :LOL:
 
Jee, kp 1, vihdoin, ihanaa, loistavaa! Kuukauden kuluttua kp 1 herättää varmasti ihan eri tuntemuksia, mutta nyt riemuitsen:)

Mulla oviskivut ei piinanneet jälkeenpäin, mutta koko edeltävän viikon etkoili ärsyttävästi, jatkuvaa jomotusta ja pakotusta ja muuta vaivaa. Mietin just, että miten tässä kierrossa jaksaa pitää yritystä yllä, jos tuntemukset on samat. No, vaikka hampaat irvessä sitten, tarkoitushan on hyvä:D
 
tinttu76: tikuttelitko kuinka usein? Itse tikuttelin satunnaisesti; pe-aamuna tuli lähes tasavahvat viivat, pe-päivänä tuli selkeä ovisplussa, mutta jo pe-iltana viivat olivat taas vain lähes tasavahvat ja siitä ne lähtivät haalenemaan. Minä kyllä tikuttelin nyt tuossa ovisplussapäivänä aika paljon, kun noit tikkuja tuolla laatikossa oli :whistle:. Mutta tosi helposti se ovisplussa menee huomioitta jos tikuttaa vaan kerran päivässä. Joillakuilla muuten migreeni/pääkipu on oire tulevasta oviksesta, ootko tinttu76 kiinnittänyt sellaiseen huomiota?

*Pinkku* mulla kans nippailee muutaman päivän oviksen jälkeen. Se on ihanaa tosiaan tää naisen elämä, on menkkakipuja, PMS:ää, oviskipuja ja kaikkee muuta kivaa :)
 
Ollakovai...?,niinpä,milloin riemuitaan mistäkin,hassusti se vaihtelee :D

Ja sit jos yrittää miehelle valottaa näitä tuntemuksia ja sitä mikä milloinkin pistää vihaksi ja milloin taas kyseinen asia on hyvä,niin voi tsiisus..miesraukka :whistle:

Tuo on kyllä totta että ovisplussa saattaa livahtaa huomaamatta ohi...siitäkin koituu murhetta ja päänvaivaa..ja selityksenä voi olla just se et tikutat muutaman tunnin liian aikasin tai liian myöhään.Arpapeliä.
 
Selina76 Kerran päivässä tikuttelen (aamupäivällä), koska olen huomannut, että se on ainoa aika päivästä, kun saan tikkuun väriä. Migreenikin on ollut osa oviksia jo aiemmin, mutta aina ennen muutama päivä ennen ovista. Tämän kun yhdistää viikonlopun haaleisiin tikkuihin, niin kuvittelin oviksen olevan vasta tulossa, mutta tosiaan tänään puristaa mahaa kyllä siihen malliin, että meni jo (ja tikkukin oli vitivalkoinen). Ehkä täytyy varmuuden vuoksi kellistää se mies tänään, jos vielä vaikka ehtisi :p.

*Pinkku* Mulla oli suunnitelmana ottaa käyttöön "joka toinen päivä oviksen aikaan" tekniikka juuri tuon oviksen ohi livahtamisen takia, mutta migreeni nyt tällä kertaa torppasi sen. Toivottavasti ensi kierrossa se on taas entisellä paikallaan, eli jo pari päivää ennen ovista, jotta tekisi mieli halailla jotain muutakin kuin vessanpönttöä tärppipäivinä...
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Tervetuloa Worf :wave:

Ollakkovai...?: Onnittelut tädistä, toivottavasti tämä on viimoinen vierailu pitkään aikaan...

tinttu76: Toivottavasti migreeni ei ensi kierrossa yllätä ikävästi ja pääset toteuttamaan suunnitelmaasi miehen kellistämisessä :).

*Pinkku*: Mulla ovisoireet kestää sellasen pari päivää. Nyt en ole ihan varma kun en ole tikutellut, että onko oireet ennen ovista vai sen aikana. Mutta paripäivää nippailee muniksissa ja haluttaa niin pentellesti :p.

miltsu76: Nyt huolet syrjään ja kesä rennolla mielellä... jospa sitten ei tutkimuksia kesän lopulla tarvitakaan. Toivon todella :).

ON: Täällä piinaillaan... ovis vaikutti olevan kp 12 tietämillä (tuntemuksista päätellen). Vielä en ole mitään oireita kehittänyt itselleni :). Nyt toki mietityttää, kun olen perjantaina lähdössä risteilylle, uskaltaako siellä mitään vettä väkevämpää maistella...hmm. Jos merkkejä tädistä ei tunnu ensi tiistaina, niin silloin saatan testata vähän ajoissa. Olisihan se hieno antaa miehelle sinä aamuna mukava synntärilahja kertomalla plussasta tai haamulaisesta... Mutta vähän skeptinen olo on että tärppiä tässä kierrossa tulee... Mutta piinaillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Kyllä päivät matelee kun jotakin oikein odottaa..enpä olisi uskonut tätiä näin innolla kylään kaipaavan..tosin mielellään vasta vkonloppuna niin säilyy joku tolkku tässä :D

miltsu76,toivottelen mukavata kesää ja relausta...valoisat kesäyöt voivat saada (pieniä) ihmeitä aikaan..

Leppoisaa mieltä piinailijoille ja isosti plussaa kaikille =)

Ja enhän minä malta olla tälläkään kertaa tenttaamatta eli mitenkäs te suhtaudutte noihin särkylääkkeisiin näin vauvaa yrittäessä? Onko ibuprofeeni täysin pannassa?
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Pinkku, itse vältän ibuprofeenia, käytän panadolia näin yritysaikana silloin jos tarvii (harvoin kyllä tarviikaan). Mutta ei kai siitä haittaa taida yritysaikana olla? :confused:

Tuosta tulikin mieleeni, että mitäs olette mieltä allergialääkkeistä yritysaikana ja jos olisikin raskaana? Mulla on käytössä päivittäin reseptiläkkeet, resepti kirjoitettu melkein vuosi sitten ja silloin en tajunnut lääkäriltä asiaa kysellä.
 
*Pinkku*, satutin selkäni tammikuussa, ja jouduin syömään ibuprofeenia 600mg kolme kertaa päivässä. Lueskelin aiheesta, ja huomasin, että se voi estää ovulaation. Testasin asiaa, ja tein ovulaatiotestejä. Ovulaatio tuli neljä päivää myöhässä, vasta n. viikon kuluttua siitä, kun olin ottanut viimeisen tabletin. Joten ibuprofeenia voi ottaa, mutta pieninä annoksina ja ovulaation tienoilla sitä kannattaa välttää.

Pikkusukka, sanotaanko lääkkeen tuoteselosteessa mitään aiheesta? Muussa tapauksessa kysyisin lääkäriltä..

Kävin eilen hakemassa lääkkeet ensi kierron hoitoja varten. Ei ole halpaa huvia tämä, ei! Mutta täytyy vain toivoa, että lopputulos olisi kuitenkin hyvä. Jännittää vähän, mutta toisaalta on tosi rauhallinen olo - en mä voi jännittämällä ja murehtimalla edesauttaa onnistumista yhtään kuitenkaan. Joten ei voi muuta kuin ottaa päivän kerrallaan....
 
Milk@ ja Pikkusukka,taidan siirtyä kumminkin Panadolin käyttäjäksi minäkin,nimimerkillä "kaikki keinot käyttöön" :D..muistelen sitä joskus käyttäneeni ja mielestäni se ei auttanut särkyyn samalla tavalla kuin ibuprofeenit mutta toisaalta,menkkakivut on nykyään melko olemattomat.
Että saa nähä mitä ajoittaiset pää-ja selkäsäryt Panadolista sanoo...mutta niinkuin jo totesin,olen valmis uhrautumaan..

Tietysti voi myös miettiä mitä lääkettä mihinkin kierron aikaan ottaa,niinkuin Milk@ totesit..että kiinnittää huomiota määriin jne.

Ja Pikkusukka,kannattaa varmaan lääkäriltä varmistaa tuo allergialääkeasia jos on ristiriitaista tietoa =)
 
Keskiviikko 22.5.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

*Pinkku*..............37...........22/24-27............4.................1
Carolina30+..........36...........11/28.................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................36...........39/30-34...........6................2
Selina76...............37...........19/24-26............4................2
Milk@...................37...........20/26-33...........7................1
Hymypallo............36...........??/28..................................3
miltsu76...............37...........21/26-28...........6................2
tinttu76................37...........18/32...............6................1
Syystuuli74...........38..........??/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37...........19/25-28.......... 3................1
Ollakovai...?..........38...........3/??................3................3
Pikkusukka............35............20/26-27..........6................3
Worf....................35.............20/28..............5...............1-2



Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76......dpo 4




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
*Pinkku* mä olen todennäköisesti onnistunut siirtämään yhden oviksen buranalla (ja siis otin yhden 400mg tabletin pari päivää ennen ovista). Siinä kierrossa ovis siirtyi ja mitään muuta syytä en keksinyt. (Kaikki muut kierrot olleet 30-32 päivää, mutta tuo yksi oli 40, voitte vaan kuvitella kuinka monta raskaustestiä meni...) Parasetamolista ei mulla ole mitään iloa, joten ei auta kuin kärvistellä kivuissa (syy miksi se viime viikonloppu meni ihan pieleen.)
 
tinttu76,ok,hyvä kun kerroit.Asiasta on paljon eri näkemyksiä..mutta jos on pienimpiäkin epäilyksiä että se Buranan-pirulainen tuommoista voi tehdä niin,kärsin mieluummin nahoissani.Kun ei tämä ole kovin helpoksi osoittautunut muutenkaan..

Eipä tässä muuta,tätiä ja uuteen kiertoon pääsyä odotellen...pikkasen kyllä pelottaa että tää vauvanyrittäminen muodostuu jonkinmoiseksi möröksi ja suorituspaineet kasvaa eikä tuu mittään...toivottavasti tää mun plääni nyt onnistuu ja saan sen miekkosen relaamaan..
Olen kyllä lueskellut kirjoituksia siitä että seksielämä kärsii kun sitä ei tehdä enää pelkästään nautinnon antamiseksi toiselle vaan PITÄISIPITÄISIPITÄISI saada aikaan uutta elämää :headwall:

Tietääkö teidän miehet että kirjoittelette tänne?
Mä en ole kertonut,ajattelin että kasaan sillä vaan lisää paineita...
 
Taidan ihan oikeasti kohta jättää vaan allergialääkkeet pois ja kärsin, kun tänään varsinkin on ollut tosi kovia mahanpistoja/-kramppeja. Samoin valkovuoto on ollut ovulaatiosta asti aikasta runsasta. Muitakin "oireita" on vaikka millä mitalla, suurin osa tietysti kuviteltuja. Mutta jos kuitenkin tämä olisi SE kierto!!! Voisin vaikka vannoa, että jotain kiinnittymistä saattaisi olla tapahtumassa... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@

Yhteistyössä