Yli 35-vuotiaat pienten lasten kotiäidit Jyväskylässä

Heippa sinä jyväskyläläinen yli 35-v. äiti, joka olet pienten lasten kanssa kotona, ja haluaisit uusia tuttavuuksia ja hengähtää hieman arjen keskellä vaikkapa kahvikupposen ääressä ajatuksia vaihtamalla tai liikunnan parissa yms. niin laitatko yv:tä =) Mulla lapset 5kk ja 3 v.
 
Olen 34-vuotias ja etsin minäkin ystäviä. Olen 5 kuukautta vanhan pojan äiti ja asun mieheni kanssa jo 10. vuotta samalla seudulla. Jos etsit seuraa ulkoiluun, kahvipöydän äärelle tai vaikkapa shoppailuun, laita yv:ä. Olisi mukava saada uusia ystäviä jakamaan ajatuksia ja kehittelemään toimintaa päiväsaikaan.
 
Hei teevi ja myös muut!

Olen 34-vuotias äiti Jyväskylästä. Olen kotona 3-vuotiaan pojan kanssa ja masussa kasvaa uusi tulokas jonka olisi tarkoitus syntyä keväällä, huhtikuun alussa. Kaipaisin myös seuraa sekä itselleni että pojalleni :)
 
Kiva olisi löytää vielä muitakin 30-kymppisiä äitejä. Siksipä nostankin tämän ketjun uudelleen kärkeen =) Ottakaahan yhteyttä joko yv:llä tai laittamalla spostia osoitteeseen keppi2005@hotmail.com Odotan innolla tilaisuutta tutustua :wave:
 

Yhteistyössä