YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

MAANANTAI 28.2.2011




.......................... kp ........... dpo ....... yk
kukkanen2011 .... 6/26 ......................... 9
Kaneli74 ............ 9/28-32 .................... 3
tääl taas ........... 12/26 ....................... 22
Niisku74 ........... 13/29-32 ..................... 5
Barbamama35 .... 16/23-28 .................... 6
Sinnalena ......... 20/28 ......................... 5 (+ 1 v.)
Barbarella ......... 26/25-29 ...... 10 .......... 16
AnniSofii .......... 27/28 ......................... 3 (+ 2 v.)
Sinderella ......... 32/32 ........... 12 ......... 2
tellervo ........... 48/31-36 ..................... 2



Mukana myös:
ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6
tammikuu ... Lumihiutale73 yk 7

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy . 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja .. 19.11.2010 tyttö
Poni06 .......... 24.8.2010 poika
Tiktu ............ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ...... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Zou zou valtavasti onnea yritykseen:hug:

Kukkanen onnea jännäpäiviin:)

Tellervo toivottavasti se plussa sieltä vielä ilmestyisi!


Kuten Sinnalena sanoikin, niin nyt ehdin sitten niitä vitamiineja tankkailla kunnolla ja olen laittanut miehenkin foolihappo kuurille. Tilasin myös ovistestejä, vaikka luulin kyllä viime kierroillakin hahmottaneeni oviksen, mutta parempi pelata varman päälle. Oonko ymmärtänyt oikein, että ovisliman tapaista voi silti esiintyä, vaikkei ovista tapahdukaan???
 
Tänne on tullut plussia, Onnea niistä.

Jonnekin tää aika on taas mennyt. Tarkoitulsellakin jättänyt kaksplus sivut käymättä läpi, mutta piti tulla päivittämään itelle Kp 1 ja yk 9. Viikonloppuna jo hetken mietti että jos testailisi kun ei oikein mitään oireita mihinkään suuntaan, jotenkin sellain rento ja seesteinen olo, eli tyyntä myrskyn edellä. Toisaalta ei nytkään ole kyllä mikään ihan paska fiilis vaikka taas pettymyksen koinkin. Nyttenkään meillä ei ollut ovistestit käytössä, mutta suuria toiveita en raskautumiseen ajatellutkaan, kun olin yövuoroissa just oviksen aikaan ja mies ehtii lähtemään töihin ennen kuin mä kotiudun. Nyt siis uuteen kiertoon ja siinä en ole oviksen aikaan yövuorossa;)
Jotenkin vaan pitäisi kaikki kalenterit ja systeemit hävittää tai lähteä kuukauden lomalle ja ihan vaan olla, joskos se siitä sitten raskautuisi, kun asiaa ei sen enempää mieti. Miten sitä voi olla miettimättä?? :headwall:
 
kukkanen: Ihan samat mietinnät täälläkin käynnissä. Olen tarkoituksella jättänyt greippimehut, tikutukset ym. pois ja olen koittanut olla täällä vähemmän aktiivinen. Silti huomaan eksyväni tänne monta kertaa päivässä lukemaan muiden kuulumisia... koukussa :ashamed: Aamulämpöjä mittailen, koska haluan oppia tuntemaan omaa kiertoani paremmin ja seurailla piteneekö kierto ja luteaalivaihe. Siinä samalla selviää suurinpiirtein koska ovis on ollut - jälkikäteen tosin. En tiedä miten tätä kuumetta voisi olla ajattelematta... Toivoton tehtävä kaiketi :stick:
 
Niinpä. Vaikka sitä muka aikois olla rennosti ja tjottailla niin kyllä sitä kuitenkin on oppinut tunnistamaan oviksen merkit. Eli se siitä rentoilusta.

Täällä on alkanut alavatsannipistelyt. Heh, just sillai samanlai nipistelee ku viime kierrossaki oviksen ja tädin puolessa välissä ja olin muka varma, että kiinnittymiskipuilua on. Kissan viiksi, täti tuli vaikkei pitäny. Katotaan, miten käy nyt. Tulee varmasti ens viikolla ku ne onnettomat lämmöt ei oo nousseet mitenkään huomattavasti. Kivaa viettää hiihtolomaa ens viikolla mökillä tädin kanssa.
 
Sinderella, mullakin oli nipistelyjä ja kaikkia oloja viikon päästä oviksen jälkeen. no eipä ainakaan olleet raskausoireita. oma pää niitä taitaa tuottaa:)

Barbamama greippimehu ei uponnut mulle, pari purkkia ostin, mutta maku ei vaan mun suussa ole hyvä, join ne kyllä. Nyt aloitan sitten miehellekin syöttämään vitamiineja, törmäsin eilen tälläisen. Varsinkin c-vitamiinia niin on siemenet vikkeliä.
 
Viimeksi muokattu:
kukkanen: Kiitos mielenkiintoisesta linkistä! Täytyykin ostaa paljon hedelmiä kaupasta ja houkutella mies popsimaan niitä tai sitten sitä greippimehua :D Se maistuu ensin tosi pahalle. Kulauttelin nopeasti lasin alas ja yritin olla maistelematta sitä. Siihen kuitenkin tottui ja sitten se alkoikin maistua mukavan raikkaalta.
 
Kukkanen :hug:

Näinpä. Eipä tätä kuumeilua oikein saa pidettyä mielestä pois. Jos olisi oikeasti tjottailu-asenne niin voisi onnistuakin. Siis jos ei niin olisi väliksi vaikkei tärppäisikään. No, mulle on väliä ja siksipä ajattelen asiaa melkeinpä koko ajan :)

Omaan napaan ei muuta uutta kuin että bongasin jotain ovislinojen tapaista tänään. Mitä kummaa, kp 8?! No eipä auta kuin puuhailla hiukan tänään ihan varuiksi.

Zou zoulle tervetuloa takaisin :flower:

Onnea piinailijoille! Nyt sais jo joku taas plussatakin :)
 
Niisku: Mulla tuota limaa tulee yleensä 4-5 päivää ennen ovista. Nyt on neljäs limailupäivä menossa ja tänään sitä on tullut jo sen verran, että vähän väliä tuntuu kuin olis pissinyt housuunsa... Ällöä! :D Ei se ovis siis sullakaan välttämättä vielä tänään ole, mutta kannattaa aloittaa peittojen ahkera heiluttelu ;) Onnea!

ZouZou: Tervetuloa takaisin ja kovasti onnea näihin kiertoihin! bd
 
zou zou Tervetuloa takaisin. Toivottavasti onnistuu pikimmiten

Kukkanen Tätipahoittelut

Niisku Minullakin tuo lima tulee hyvin varhaisessa vaiheessa. Nyt huomasin kun aloitin nuo clomit, että pari päivää myöhemmässä limakausi alkaa.

Kyllä sitä itsekin tulee täällä käytyä lähes päivittäin, vaikka kuinka yrittää pitää kuumilun taka-alalla. Nyt itselläni vähän sellaiset viilikset olleet, että eiköhän meille sitä kolmatta lasta sitten tulekaan. Siipi on nyt jotenkin maassa. Jospa se tästä nousisi, kun ovisaika lähestyy.

Noita miehen simppojen tutkimuksia olen miettinyt. Olisikohan ne hyvä tehdä, vaikkei gyne sitä vielä suositellut. Saisi varmuuden, että ne ovat kunnossa.
 
:wave: Palailen minäkin palstalle taas tauon jälkeen. Ihan tarkoituksella pysynyt poissa ja yrittänyt muutenkin ottaa vähän rauhallisemmin tämän kierron.

Eli 3. inssi tehtiin viime perjantaina, nyt siis dpo6, Sinnalena päivitätkö listaan. Kiitos!! =)

En ole mittaillut tässä kierrossa lämpöjä, en tehnyt ovistestejä enkä ole kyttäilly oireita nyt oviksen jälkeen. Tosin noista tukilääkkeistä on nyt tullut niin hurjat sivuoireet, lähinnä rintojen kipuiluja, että ei niitä paljon tarvitse kyttäillä, kyllä huomaa muutenkin. :p

Täällä on poissaollessani tullut monta iloista uutista, hurjan paljon onnea kaikille plussanneille! :flower:

Ja pahoittelut tädin kohdanneille. :hug:
 
Barbarella: toivotaan, että tuo inssi nyt antaa toivotun tuloksen, eikä tarvitse sitten muita hoitoja miettiä.

Kiva nähdä dpo:ita tuossa listassa - muuttuu jotenkin konkreettisemmaksi. Toivotaan, että nyt taas monella tärppäisi.

Tellervo: mitä sinne kuuluu?

Sinderellalle, AnniSofiille ja mahdollisille muille taustalla piinailijoille plussatuulia... !

on: ovis ehkä oli ja meni. En tiedä varmaksi, mutta yritetty on taas siitä huolimatta.
 
tellervo: Eikö tätiä ole vieläkään näkynyt? Onko oireita suuntaan tai toiseen? Testaa ihmeessä uudestaan aamupissistä vaikka digillä tai apteekin omalla tms. luotettavalla testillä. Jospa se plussa tulee vain vähän hitaasti...

Barbarella: Kovasti peukutuksia, että nyt tärppää! b=)d
 
Barbarellalle tsemppiä :hug:
Kiva että täällä huolehditaan :D Mutta eipä juuri ole oireita, mitä nyt masu ollu hieman sekaisin ja sen takia ällöttävä olo. Munasarjoja nippailee millon mitenkin, liekkö joku hormonihäiriö päällä... Oon huomannu että mulla lähtee hiuksia normaalia enemmän nykyään :| Mietinki/toivon että johtuis tämä kierron pitkittyminen siitä mun viikon kauheesta taudista... Oon tehny monta testiä mutten ainuttakaan aamupissistä ja tarkkoja noi testit on ollu... En jaksa enää uskoa plussaan mutta jos ei ala kuulua menkkoja muutamaan päivään ni sitte teen taas kerran testiä.
 
Tämä testas täydellisen negan aamusella. Ei viivaa, ei viivanpaikkaa, ei muuta ko onneton kontrolliviiva. Höh. Hommasin Prismasta kolme pakettia testejä niin voipi kattoa, mitä ne näyttää ennen ku lähetään hiihtoloman viettoon. Aikasemmissa mulla on tullut tosi hentoinen haamu ens sunnuntaina (jos oletetaan tädin saapumispäivän olevan keskiviikko). Eli onhan tuolla aikaa haamuilla jos ois haamuillakseen.
 
Tämä testas tänään taas täydellisen negan. Lohduttelen itteäni, että ehkä onki parempi ettei nyt tärpänny. Määhän sain kovia kipulääkkeitä sillon sairaalassa ollessani niin ei varmasti oo irronnut kovinkaan hyvälaatuista munista. Ja nyt on vielä antibioottikuuri angiinan takia menossa niin sekään ei varmaan tekis mahdolliselle hedelmöittyneelle munikselle hyvää. Kamalaa ois sitte jos nyt haamuilis ja sitte kohta tuliski km. Eli jouluvauvaa suunnittelemaan nyt...
 
Sinderella: pahoittelut. Toivottavasti angiina talttuu siitä ja pääset lääkkeistä eroon.:hug: Jouluvauva olisi kyllä ihana. :heart:

Tellervo: toivottavasti saat tilanteeseesi pian selvyyden. Toivotaan, että se vielä plussaksi muuttuisi.
 
Oletteko kumpikaan testailleet lisää Sinderella ja tellervo?
AnniSofiilla ja Barbarellallakin jännät ajat meneillään.

Päivitän jo kp:t huomiselle, kun juttu näyttää tällä sivulla vielä pysyvän ja huomenna vähän huonosti olen koneella. Itsellä ei ole ollut mitään toiveita herättäviä tuntemuksia.
 
Heipparallaa pitkästä aikaa!

Tää on ihan unohtanut tämän pinon kun tuo painonpudotus on vienyt ihan mennessään. Tällä hetkellä -17,5kg ja kohti tavoitetta mennään. On ihan hyvä fiilis kuumeilla vauvaa (vaikka edelleen mies ei sitä varsinaisesti halua muttei ole sanonut ehdotonta eitäkään) kun tietää että kilojen kariseminen on vain vauvaprojektillekin eduksi.

Meillä jyllää räkätauti. Minä ja juniori (ensi viikolla 1.5v) ollaan molemmat ihan tukossa. Viime yönäkin torkuin juniori sylissä puolesta yöstä aamukuuteen asti. Ei ollut kivaa eikä kyllä olis mitään vauvayritystä edes jaksanut.

Tsemii kaikille yrittäjille ja onnea kaikille niille plussanneille jotka edellisen käyntini jälkeen ovat onnistuneet.
 
Olkkis, oletpa hienosti onnistunut pudottamaan painoa! Tsemppiä kohti tavoitetta!!

Peukut pystyssä Barbarellalle, että tällä kertaa onnistaa. Jokos olet testaillut?
Lycka till myös muille testaajille.

ON: nyt kp22/29-30 ja dpo 8... eikä mitään normaalista poikkeavaa. Tissit vähä kipeät ja nenä tukkoinen, mutta tätähän tää on aina tähän aikaan kuusta.... Ei siis kovin toiveikkaat odotukset tämän kierron suhteen :|
 

Yhteistyössä