YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Heti omaa napaa! :) Eli hyviä uutisia hormonipoliklinikalta. Tähän mennessä otetut testit ihan ok, eli miehen siemenneste ja mun hormonit on ok, ja tänään ultrassa näkyi iso puhkeamaisillaan oleva munarakkula. Vielä tässä kierrossa keltarauhashormonitesti ja sitten aletaan tekemään hoitosuunnitelmaa. Lekuri sanoi, että jos mistään ei löydy vikaa ja ovuloin normaalisti, tehdään syksyllä heti inseminaatio ja siihen liittyen pistoshoidot mulle ja sen jälkeen suoraan koeputkihedelmöitys, jos en oo siihen mennessä tullut raskaaksi. Ei kuulemma aleta jahkailemaan siinä tilanteessa enempää. No jonothan on pitkät (n. 6 kk), mut silti ihan ripeää toimintaa. Jos keltarauhashormonia ei oo tarpeeks, niin saan eka pillerihoidon. Tavallaan helpotus ettei oo mitään vikaa vielä löytynyt, mutta toisaalta joku täsmäongelma olisi helpompi, jos se hoituisi esim. vaikka vaan hormoneilla.
Mun ikä, eli 35, on ilmeisesti se heikentävä tekijä, minkä takia päästään heti 'isompiin' hoitoihin. Onhan tässä vielä mahis ihan luomuraskauteenkin, mut en enää jotenki usko sen tapahtuvan. Eli lääkärin määräyksestä lakanoita heiluttelemaan :D

Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: ja peukut ovulaationbongaajille! :heart:
 
Jaahas, hienoa, että ootte saaneet hyviä uutisia :) Mutta olen ajatellut just tuota samaa, että jos olis joku selkeä löydetty "vika" niin se ois tavallaan helpompaa, kun tiedettäis mitä pitää "korjata"...Mutta siis toisaalta hyvä, ettei mitään varsinaista syytä ole...kai...
Muistatko/tiedätkö minkä kokoinen folli sulla näkyi? Toivottavasti pääsette sen nyt hyvin hyödyntämään :)

).( Mulla nännit kipeenä...en muista, että olis koskaan aikasemmin ollu. Ei ainakaan pitkään aikaan...
On kiva huomata jotain uutta :D , se auttaa jaksamaan.

K, jokos se ovis löytyi?
 
Viimeksi muokattu:
Hei Hopsan! Se lääkäri pölpötteli aika paljon ja multa meni suurin osa yksityiskohdista ohi :) mut ihanku se ois puhunut 22 mm:stä. Voisko se pitää paikkaansa? En tosiaan kuunnellut siinä pukiessa niin tarkasti. Oli kyllä tosi innoissaan rakkulan koosta ja kohdun limakalvon paksuudesta ja passitti heti petihommiin. Oli tosi kannustava, että spontaani raskaus on mahdollinen ja mun hieno munarakkula ei saa mennä hukkaan. Heh. Kuinkas kauan te olette käyneet tutkimuksissa/hoidoissa?
Ihan kiva, että pääsee hoitoihin heti, vaikkei syytä lapsettomuuteen löytyisikään. No, onhan se ikä tietty tavallaan syy, vaikka koneisto toimiikin. Toivotaan, että teillä tärppää tässä kierrossa! Ja meillä! Ja kaikilla muilla! :D
 
K
Hienoja uutisia jaahas! Toivottavasti pääsitte hyödyntämään hyvän tilanteen;)

Vaikka toisaalta tunnistan kyllä ton tunteen, että jos jotain löytyisi olisi ehkä jotain mitä korjata, selvä syy. Meillä myös mies ihmetteli miksi kiukuttelin siitä, että kilppariarvoissa ei ollutkaan vikaa. Kun olin varma, että sehän se tietysti on mikä tässä mättää: / Mut kun asiaa nyt järjellä ajattelee, niin hienoahan se on, kun kaikki kunnossa!

Toivottavasti hopsan sun oireet nyt merkkais jotain:heart:

Täällä ovista on taas metsästetty ja nyt onneks noi onnettomat testit on loppu! Haaleen viivan sain eilen loppuviimeksi niihin, että en tiedä oikeestaan koska se ovis sitten oli (jos oli). Miehen kannalta tietysti sikäli onnellinen tilanne, että on aika aktiivisesti taas tehty täsmäiskuja:saint:

Aurinkoista tiistaita kaikille!
 
*!#¤%&?`¤#%*^ kirjotin pikähkön viestin, joka sitten otti ja lähti bittiavaruuteen!

Lyhyesti nyt sitten

Jaahas, 22 millinen kuulostaa tosi hyvältä. Poksahtaa varmaan pian (tai oiskohan jo sen nyt tehnytkin).
Tutkimukset mulla on aloitettu tammikuussa 2009...Lääkitykset kuitenkin vasta nyt viime joulukuussa.
Hyvä, että teillä on jo "varasuunnitelmia" syksylle, jos ei sitä ennen tärppää.

K, aktiiviset täsmäiskut on hyvä juttu :D Ainakin joittenkin tutkimusten mukaanhan ahkeruus makkarin puolella parantaa siemennesteen laatua. Määrä siis voi vähentyä, mutta toisaalta laatu parantua.

Mulla ei kyllä nuo aamulämmöt oikein nouse mihinkään. En tietty ole niitä koskaan ihan säännöllisesti ja täytisn ohjeiden mukaisesti mittaillutkaan...Mutta ois ihan kiva huomata edes jotain nousua...Illalla on kyllä vähän tavallista (siis alkukiertoa) korkeemmat lukemat, mutta eipä niillä iltalämmöillä taida mitään merkitystä ola...

Voi kun vois nähdä tuonne sisuksiin...tietäis, että turhaanko tässä taas odottelee :(

dpo5
 
TORSTAI 31.5.2012


...................... ikä ............kp ....................yk ..........toiveissa
Syystuuli74...........37..........5/26-30.............12.............2.
Jaahas.................35.........14/27-30.............7..............1.
Pepinka................37.........16/27-32.............3..............3
Hopsan...............37..........18/28..................?................3.
K.......................37..........19/28................15................3.
Elena75..............37..........22/26.................11..............3.
Puskajussi...........40..........28/23-30............4...............5.
Scarleth..............35..........48/28-32 ...........8.................1.




:wave:TAUSTALLA:wave:

Whisky Peat
Kaktus-76



:attn:KADONNEET: Hu Huu!:attn:

Ziida...................38..........?/26-28........?..............5.
Tiiti35..................35........?/22-25..........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.


:heart:Plussanneet:heart:

2012
toukokuu ....Ronja76 yk 17
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:Syntyneet :heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Scarleth huhuu! Mitähän on menossa teidän suunnalla?
Entäs Puskajussi?

Me ollaan yritetty hyödyntää superfollia :) En vaan jotenki jaksa uskoa, että mitään tapahtuu, vaikka mahikset olisi. Nyt vaan sitten kärvistellään pari viikkoa. Aargh!
Kyllähän se helpottaa, kun tietää, et piakkoin päästään hoitoihin. Ehkäpä sitä sen voimin pystyy olla rennommin kesän ajan.

Tsemppiä kaikille!
 
Onpas täällä hiljaista...
K ja Jaahas, onkos mitään loppukierron positiiviselta vaikuttavia oireita ilmaantunu?
Mikäs Pepinkan tilanne?
Ja Scarleth tosiaan, toivottavasti kaikki on hyvin.

Mulla on nyt vihdoin lämmöt vähän kohonneet ja tissitkin kipeenä. Eli vois olla ihan hyväkin juttu, mutta valitettavasti näin oli tässä vaiheessa viime kierrossakin ja nega silti tuli. Ja näinhän tämä pitäis kai loppukierrossa aina mennäkin (siis jos on ollu ovis)...Eli ei voi päätellä mitään.
Mutta toivoa vielä ainakin on ;)

Hopsan dpo 9
 
Hiljaista tosiaan on... Itse olin viikonlopun kyläilemässä lasten kanssa, kun mies oli
työreissussa.

Laitan nyt nopsasti ja härskisti vain omaa napaa. :/ Oviksen bongasin taas kp 15 (tai 2
mielestäni tasavahvaa viivaa - en sitten tiedä kun kyseessä ne p***at david-testit).

Pupuilut onnistui kp 12, 15 ja 17 joten mahiksia pitäisi olla. Siinä oletetun oviksen aikaan
olikin taas mieliala korkealla ja olo toiveikas mutta nyt päivä päivältä olo tuntuu kurjemmalta
ja luovuttaneelta, eiköhän se täti taas viikon päästä hiippaile paikalle. :( Tuntuu myös siltä,
etten tunne enää omaa kroppaanikaan samalla tavalla kuin nuorempana tai kai sitä vaan
kuvittelee kaikenlaista oiretta sun muuta. Tää piinailu on niin tuskallista aikaa. Pitäisi varmaan
jossain vaiheessa käydä gynellä tarkistuttamassa, vaikuttaako kaikki normaalilta...

Missä vaiheessa muuten te, joilla on ennestään lapsia, olette lähteneet lisäapuja hakemaan
raskautumiseen? Ja oletteko ihan normi-gynellä käyneet vai suoraan johonkin
lapsettomuusklinikalle? Anteeksi tyhmä kysymys...

Toivottelen kaikille muille hieman positiivisempia fiiliksiä! :)
 
Pepinka, täällä vähän samanlaista fiilistä...ensin oli toiveita, mutta nyt ne alkaa taas hiipua.
Alan selvästi tämän kierron osalta taas luovuttamaan.
Syy: Viime yönä hikolin ihan possuna. Eli ei todellakaan mitään palelu-juttuja, kuten moni kirjoittelee raskausoireiksi. Mulla tuntui enemmänkin olevan jo vaihdevuodet alkamassa, kääk. Heräsin ihan selkä märkänä. Ja aamulämpö olikin sitten taas palannut melko normaalilukemiin. kun se siis tuossa parina aamuna ehti jo olla lupaavasti korkeammalla.
Ja tissitkin on jo alkanu lupsahtamaan. Olin niin iloinen, kun nännit tuli kipeiksi, mutta eipä ole enää.

Lääkärin määräänä testipäivä olis vasta lauantaina, mutta taidan tehdä sen ekan negan jo huomenna.
Mun kun ei tätiä kannata odotella. Tulee vasta jonkun päivän Lugejen lopettamisen jälkeen.

Käy Pepinka ihmeessa tarkistuttamassa lääkärillä tilanne. Eihän siitä ainakaan haittaa ole.
Meillä yriteltiin ensin pari vuotta ja sitten aloitettiin tutkimukset, mutta tosi hitaasti edettiin...
Menin suoraan lapsettomuuslääkärille. Tietää mitä tekee.
 
Hei. Täällä samaiset pessimistiset fiilikset. Ei mitään erityisiä oireita, paitsi rinnat vähän kipeytyneet, mutta ne kipeytyy joka kierrossa tässä vaiheessa, joten se siitä. No ehkä voi päätellä, että ovulaatio on saattanut tapahtua, jos kerta keltarauhashormonia erittyy. Olettaen siis että se aiheuttaa rintojen kipeyden ja turpoamisen. Mahassa mulla on jatkuvasti erilaisia kipuja ja tuntemuksia suolistovaivojen takia, joten niitä on ihan turha kuulostella. Mä yritin muistella, että mitä oireita mulla oli näiden maha- ja rintakipujen lisäksi silloin kun olin raskaana. Muistan, että haistoin kaikkia ihme hajuja n. kp 25 alkaen ja samoihin aikoihin aloin käydä yöllä vessassa. Yleensä ei ikinä tarvitse, ellen ole juuri juonut paljon ennen nukkumaanmenoa. Eli näitä tissikipuja on ihan turha tarkkailla. Ai niin, oli mulla runsas valkovuoto, mutta kyllä mulla muutenkin lisääntyy valkkari ennen menkkoja, eli ei sekään auta. En muista milloin väsymys alkoi, joten turha sitäkään on mietiskellä. Ja raskausoireethan voi olla ihan erit eri raskauksissa, joten tää on ihan turhaa. Tuhlaan omaa aikaani ja teidän aikaa ;)
Mites te, kenellä on 2 tai useampi lapsi. Muistatteko miten oireet vaihteli eri raskauksissa?

Toivon parempia fiiliksiä teille Hopsan ja Pepinka!
 
Sadana tervetuloa mukaan! Täällä meitä "vanhuksia" on muitakin! :)

Hopsan ja jaahas, kiitoksia jälleen tsempityksistä! Toivotaan teillekin parempia fiiliksiä näihin piinapäiviin ja muutenkin - meillä on kaikilla näköjään aika lähekkäin kp:t menossa.

Hopsan, pitää varmaan kesän jälkeen varata aika lapsettomuuslääkäriltä. Jos nyt yrittäisin vielä kesän vähän rennommalla asenteella, vaikka hankalalta tuntuukin. Toisaalta, haluaisin mahdollisimman pian tutkimuksiin, koska aikaa ei ole hukattavana enää. Mies vaan ihan varmasti pistää hanttiin, hän kun alunperinkin suostui tähän kolmanteen vain, jos lapsi tulee luonnollisesti. Äläkä vielä luovuta, vaikka tuntuukin hankalalta. Voihan ne ensimmäiset oireet olla ihan mitä vaan, tai sitten juuri ihan oireetonta. Paraskin olen sanomaan, kun itsellä ihan samat fiilikset. Mutta toivon kovasti, että sulla tärppäis nyt, tsemppiä vaan viimeisiin piinapäiviin! Peukkuja pidän sulle! ++++++

jaahas noista oireista ei tosiaan voi sanoa mitään - ainakin omalla kohdallani on ollut niin. Jotenkin muistelen, että esikoisesta ei ollut kerrassaan mitään oireita tai en ainakaan huomannut olevani raskaana kuin rv 5, jolloin täti ei ollut tyypilliseen tapaansa tullutkaan vierailulle. Jotain mahan vihlontoja kyllä taisi olla vähän ennen sitä, mutta en niistä osannut mitään aavistaa silloin. Ja toisesta raskaudesta muistelisin, että sellaisia menkkajomotuksia mulla oli vähän ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa mutta ei ne sitten alkaneetkaan. Ei mitään tissikipuja tai muita oireita, mitä olisin huomannut tai mistä olisin voinut tietää olevani raskaana. Ehkä silloin tokasta raskaudesta tulin aiemmin ajatelleeksi, että raskaana ollaan, mutta silloin ehkä enemmän tarkoituksella oli sitä yritystäkin raskautua. Mutta jokaisella oireet on varmaan yksilöllisiä ja voivat vaihdella eri raskauksissa. Mulla on kyllä muuten raskaudet olleet aika samanlaisia, hyvin vähäoireisia molemmat. Eli taisi olla aika turha vastaus tämä. :D Tsemppiä sinnekin päin loppukiertoon ja toivottavasti se plussa pärähtäisi nyt!

Jotain positiivistakin tänään - aurinko paistaa pitkästä aikaa! :)
 
K
Tänne on kyllä niin helpottavaa tulla lueskelemaan teidän juttuja, kun on niinkuin itseni kirjoittamia! Kiitos siis taas :heart:

Sadana Tervetuloa :wave:

Täällä onkin näköjään monta kanssapiinailijaa melkein samoilla päivillä! Mä olen nyt yrittänyt olla miettimättä oireita tai oireettomuutta hirveesti (joo ja arvatkaa olenko onnistunut...) Oireita ei ole ollenkaan, muuta kuin että mieliala on aika kärttyinen, niinkuin aina tähän aikaan kiertoa. Niin ja ei niitä oireitakaan aina aiemminkaan ole ollut, joskus ne on alkanut vasta paria päivää ennen. Eli ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Itse en muista aiemmista raskauksista mitään erityisiä oireita, eli todennäköisesti aika oireeton olen ollut... Tai sitten en ole tarkkaillut näin tiukasti, kun ei niitä raskauksia ole niin pitänyt odotella.

Me mentiin kans suoraan lapsettomuuslääkärille tutkimuksiin, onpahan ainakin tällaisiin ongelmiin perehtynyt. Miestä ei kyllä todellakaan ollut helppo saada mukaan! Mut onneks se lopulta taipui. Mulla kun on samanlainen tilanne kuin sulla Pepinka, et mies ottaa tän "projektin" ns löysin rantein, eli on sitä mieltä että tulee jos tulee...Mites mä saisin ton saman fiiliksen päälle. Höh!

Plussatuulia teille kaikille kanssapiinailijoille! Toivottavasti pian saatais kesäkuun eka plussa:flower:
 
Otetaas uus yritys.. Mies meni soittamaan kesken edellisen kirjoittelun ja eipä sitten sivusto voinut hyväksyä jo kirjoittamaani... Murrrrr!

Niin, täällä siis kp 5 menossa.. Uusin toiveikkain mielin eteenpäin.

Positiivista on, että kierto oli Terolutien avulla normimittainen ja vuotokin oli niukahkoa, vain yhden päivän pikkusen runsaampaa. Ja eilen jo eka vuodoton päivä.

Oireista sen verran, että niin usein varhainen raskausoireisto on yhtäkuin pms-oireet. Usein vielä "pienehkö" psykosomaattinen lisä korostaa niitä ja on ihan varma raskaudesta.
Allekirjoittanut on jopa oksentanut samana päivänä, kun menkat ovat alkaneet. Siis vuodon alkamisen jälkeen :) kaiken muun raskauoireiston lisäksi.

Tosin sittemmin olen huomannut, että pms aiheuttaa lievää pahoinvointia yleensä päivä-kaksi ennen menkkoja.
Kuumeilin enaimmäistä kertaa näillä palstoilla kuopuksen kanssa ja silloin tuli listattua noita oireita ensimmäistä kertaa.
Silloin ensimmäinen oire oli painon tunne, jonka jälkeen nuuhkin metallia kotisohvalta ja olin kuolemanväsynyt.. Pieni pahoinvointi ja rintojen aristus alkoivat niihin aikoihin, kun menkat olivat myöhässä ja siksi tein ekan testin (vasta silloin) joka oli plussa:)

Esikoisen kanssa testasin vasta oltuani pari viikkoa myöhässä, silloin ainoa oire oli rintojen aristus.. Serkkuni epäili raskautta, itsellä ei käynyt mielessä ajatuskaan raskaudesta, vaikka yritystä oli takana jo kolme vuotta. Tai ehkä juuri siksi en voinut uskoa sitä.. Koko raskauden aikana ei ollu mitään muuta oiretta, ei edes pahoinvointia tai väsymystä

Kakkosen kanssa päädyin testaamaan jossakin Tallinnan kahviLan vessassa, luulin olevani merisairas, mutta kun pahoinvointi ei helpottanut maissa, niin epäilykset heräsivät.

Kolmosen kanssa olikin sitten kaikkea, huono olo, väsymys ja hankala raskaus päätyi kiireelliseen sektioon. Poika on edelleen hieman vaativampi tapaus ;)

Keskenmennyt raskaus oireili myös tuolla painontunteella, kovalla väsymyksellä ja lievällä pahoinvoinnilla, joka kuitenkin hiipui melko pian pois. Kehitys oli pysähtynyt viikoille 6+3 ja viimeiset huonot olot olivat viikolla 8+

Että semmoisia oireita ja oireettomuuksia..

Oikein paLjon plussatuulosia, toivottavasti valoisat yöt tekevät tehtävänsä, eli poweria vauvantekopuuhiin!!! ;)

Kevätvauvahaaveillen, Puskajussi :wave:
 
Keskiviikko 6.06.2012 ......................


ikä ............kp ....................yk ..........toiveissa

Elena75..............37..........1/28.................12..............3.
Puskajussi...........40..........6/23-30............5...............5.
Syystuuli74...........37..........11/26-30.............12.............2.
Jaahas.................35.........20/27-30.............7..............1.
Pepinka................37.........22/27-32.............3..............3
Hopsan...............37..........24/28..................?................3.
K.......................37..........25/28................15................3.
Scarleth..............35..........54/28-32 ...........8.................1.

TAUSTALLA

Whisky Peat
Kaktus-76



KADONNEET: Hu Huu!

Ziida...................38..........?/26-28........?..............5.
Tiiti35..................35........?/22-25..........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.


Plussanneet

2012
toukokuu ....Ronja76 yk 17
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Pepinka ja K, meidän miehillä taitaa olla samanlaista asennetta...Eli lapsi tulee jos tulee ja jos ei tule "perinteisin menetelmin", niin on sitten tulematta... Mihinkään isoihin hoitoihin en miestä varmaan saisi kirveelläkään. Itsehän olisin mennytkin jo ajat sitten.

Selitin mieheni kannan lääkärilleni jo heti alkuun ja oli lekuri oli kyllä ymmärtäväinen...spermanäytekin hoidettiin niin, että mies purkitti kotona ja minä sitten kiikutin sen tutkittavaksi. Miehen piti tietty allekirjoittaa paperi ja soittaa sitten tuloksista. Mutta mieheni ei siis koskaan ole lääkärin luona varsinaisesti käynyt.

Ja nyt taas eilisaamun negan (niin sellainen siis taas tuli) jälkeen, mietinkin, että varmaan on tullut valittua ihan väärä mies. Kun itsellä elämän suurin haave oli iso perhe. :'(

Ja mihinkään "kaikella on tarkoituksena" skeidaan en usko tippaakaan. Tuo ajatus on vaan ihmisten tapa yrittää selviytyä ja jaksaa rankkoina hetkinä.

Mutta kaikesta pessimismistä ja tämän hetken paskaolosta huolimatta mullahan on asiat kuitenkin tosi hyvin ja tässä itkuisenakin sen kyllä tiedän. Mutta kyllähän tää pirun tuskallista on, kun pitäis luopua haaveesta, jota on aina toivonut. Ja myöntää, etten enää ikinä saa lasta. Sehän se totuus taitaa olla.

Mutta jääräpää kun olen, niin perjantaina soitan taas lääkärilleni ja kyselen, mitä seuraavaan kiertoon keksittäisiin...

Jaahas, toivottavasti sä toisit tänne pinoon kesäkuun plussan!
Mulla ei raskauksissa ole ollut kai mitään oireita. En niitä sillon miettinytkään, mutta en kyllä muista, että olis ollut yhtään mitään. Siis alussa. En muista edes mitään tissien kipuiluakaan...Mutta mun raskauksista onkin jo ihan iäisyys aikaa.

Elenalle pahoittelut tädistä ja kiitokset päivityksestä.

Sadanalle tervetuloa!


Hopsan dpo13
 
Voi Hopsan :hug: Kiitos tsempityksestä. Älä vielä kuitenkaan luovuta. Eihän sitä tiedä, milloin se onni suosii. Kyllä mullakin on ehtinyt tässä monta turhautumisen ja vihan hetkeä tulla, kun olen miettinyt, ettei mitään varsinaista vikaa (paitsi mun ikä) välttämättä löydy ja yli 1,5 vuotta on jo yritetty. Olihan meillä se tuulimunaraskaus, joten jotain toivoa se antaa, mut on tää välillä aika lohdutonta hommaa.

Nyt vaan taas tytöt leuka pystyyn ja yritetään nauttia kesästä ja ollaan liikoja stressailematta. :)
 
Voi ei Hopsan :hug:. Miksi kaiken pitääkin olla niin vaikeaa, en voi ymmärtää. :'( Toivotaan vielä kuitenkin sitä plussaa sinulle, jos se vielä olisi tässä kierrossakin mahdollista? Kurjat fiilikset sulla on varmasti, mutta koita jaksaa. Tuttuja nuo sinun ajatukset ovat minullekin. Kun elämän suurin haave on iso perhe, ja mies pistää hanttiin. Ja sitten kun viimein on siihen kolmannen lapsen yritykseen antanut luvan, niin aika onkin jo mennyt ohi. :( Jospa tässä olisi vielä toivoa meillä kaikilla jo vähän vanhemmillakin, kun vaan saadaan noita apuja käyttöön lisää... Tsempityksiä ja vielä extrarutistus sinulle! :hug:

Kuulostaa kyllä niin tutulta tuo miehen asenne, hopsan ja K. Te olette saaneet jotenkin sentään miehenne mukaan apua hakemaan, meillä se taitaa olla mahdoton tehtävä. Pitää tässä kesän jälkeen aloittaa pehmittely ja mennä ainakin itse lekurille, jos sieltä vaikka kevyemmillä keinoilla voisi aloittaa jo yksinkin. :)

Nyt vaan tosiaan tytöt leuka pystyyn, niin kuin jaahas totesi, jospa se tästä taas. Yritetään nauttia kesästä ja jospa meille kaikille vielä ihana yllärivauva suotaisiinkin! Toivotaan ainakin niin!
 
Torstai 7.06.2012 ......................

ikä ............kp ....................yk ..........toiveissa

Elena75..............37..........2/28.................12..............3.
Puskajussi...........40..........7/23-30............5...............5.
Syystuuli74...........37..........12/26-30.............12.............2.
Jaahas.................35.........21/27-30.............7..............1.
Pepinka................37.........23/27-32.............3..............3
Hopsan...............37..........25/28..................?................3.
K.......................37..........26/28................15................3.
Scarleth..............35..........55/28-32 ...........8.................1.
TAUSTALLA

Whisky Peat
Kaktus-76



KADONNEET: Hu Huu!

Ziida...................38..........?/26-28........?..............5.
Tiiti35..................35........?/22-25..........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.


Plussanneet

2012
toukokuu ....Ronja76 yk 17
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
SUNNUNTAI 10.6.2012 ......................

ikä ............kp ....................yk ..........toiveissa

Elena75..............37..........5/28.................12..............3.
Puskajussi...........40..........10/23-30............5...............5.
Syystuuli74...........37..........15/26-30.............12.............2.
Jaahas.................35.........24/27-30.............7..............1.
Pepinka................37.........26/27-32.............3..............3
Hopsan...............37..........28/28..................?................3.
K.......................37..........29/28................15................3.
Scarleth..............35..........58/28-32 ...........8.................1.
TAUSTALLA

Whisky Peat
Kaktus-76



KADONNEET: Hu Huu!

Ziida...................38..........?/26-28........?..............5.
Tiiti35..................35........?/22-25..........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.


Plussanneet

2012
toukokuu ....Ronja76 yk 17
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Hiljasta on. Onkohan kaikki vähän samoissa fiiliksissä, et ei paljoo jaksa elätellä toiveita.
Ehkä se on ihan hyvä meidän kaikkien vähän taustailla kesän ajan, ettei mee lomat stressatessa :) Eihän sitä tiedä mitä kaikkea hyvää kesä ja lomailu tuo tullessaan.

Mulla on taas ihan samat oireet kuin muissakin kierroissa. Lisänä kylläkin vessassa ravaaminen ja lievä ummetus. Nyt pitää varoa, etten liikaa ala toivomaan ja odottamaan. En yhtään usko, et oisin raskaan, mut silti vähän elättelen toiveita. Ei kai sille voi mitään, kun niin paljon jotain toivoo. Tuleekohan suuri pettymys, kun menkat alkaa.

Kiva kuulla, että Melaniekin vielä vähän taustailee :)

Peukut kaikille punaisille ja kohta joukkoon pääseville!
 
K
Täällä ollut oireet hukassa....Kunnes nyt illalla tuli selkä kipeäksi yhtäkkiä ja kukas se sieltä kurvasikaan paikalle...:stick:

Eli kp 1/28 täällä taas:ashamed:

Taas saa varmaan keräillä itseään pari päivää...

Tsemppiä muille punaisille! Toivottavasti jaahas sun oireet povaa nyt jotain muuta, kuin sukulaistädin kyläilyä:heart:
 

Yhteistyössä