Heti omaa napaa! Eli hyviä uutisia hormonipoliklinikalta. Tähän mennessä otetut testit ihan ok, eli miehen siemenneste ja mun hormonit on ok, ja tänään ultrassa näkyi iso puhkeamaisillaan oleva munarakkula. Vielä tässä kierrossa keltarauhashormonitesti ja sitten aletaan tekemään hoitosuunnitelmaa. Lekuri sanoi, että jos mistään ei löydy vikaa ja ovuloin normaalisti, tehdään syksyllä heti inseminaatio ja siihen liittyen pistoshoidot mulle ja sen jälkeen suoraan koeputkihedelmöitys, jos en oo siihen mennessä tullut raskaaksi. Ei kuulemma aleta jahkailemaan siinä tilanteessa enempää. No jonothan on pitkät (n. 6 kk), mut silti ihan ripeää toimintaa. Jos keltarauhashormonia ei oo tarpeeks, niin saan eka pillerihoidon. Tavallaan helpotus ettei oo mitään vikaa vielä löytynyt, mutta toisaalta joku täsmäongelma olisi helpompi, jos se hoituisi esim. vaikka vaan hormoneilla.
Mun ikä, eli 35, on ilmeisesti se heikentävä tekijä, minkä takia päästään heti 'isompiin' hoitoihin. Onhan tässä vielä mahis ihan luomuraskauteenkin, mut en enää jotenki usko sen tapahtuvan. Eli lääkärin määräyksestä lakanoita heiluttelemaan
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: ja peukut ovulaationbongaajille! :heart:
Mun ikä, eli 35, on ilmeisesti se heikentävä tekijä, minkä takia päästään heti 'isompiin' hoitoihin. Onhan tässä vielä mahis ihan luomuraskauteenkin, mut en enää jotenki usko sen tapahtuvan. Eli lääkärin määräyksestä lakanoita heiluttelemaan
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: ja peukut ovulaationbongaajille! :heart: