kiitokset myös minun puolesta että sain liittyä joukkoon mukaan :heart:
Onpas hauska että niin monella on jännitettävää tässä pinossa samaan aikaan... eli eiköhän plussata urakalla tuossa tammi-helmikuun vaihteessa!
Luin tässä illan mittaan kuumeiljoiden juttuja marras-joulukuulta ( en jaksanut sen pidemmälle kahlata ) ja kyllähän se lohduttaa että mekin +35v:t tässä iässä vielä plussataan... ehkä ei ekasta kierroksesta mutta toivottavasti kuitenkin mahdollisimman pian.
Ronjalle toivottelen kovasti tsemppiä... sulla on ollut pisin ja vaikein tie tässä kai kuljettavana
(kenenkään muun ongelmia vähättelemättä ) Ja
Dominiquelle kanssa tsempit... ( en näe enää edellisisivun keskusteluja, muistelen vain aikaisemmin illalla lukemaani :ashamed
.
Itse aloittelin tänään greippimehun juonnin... ja hyi että se on pahaa. yök. No, mitäpä nainen ei raskautumisen eteen tekisin, tuskin siitä haittaakaan on. Foolihappoja olen syönyt epäsäännöllisen säännölisesti viimeiset 3 kk... tänäänin taas taisin unohtaa mut otetaan pilleri sitten taas huomenna. Mietin tuossa eilisen aikana kuitenkin että jospa en tästä kierrosta lähtisi vielä tikuttamaan ovista. Alkaa tulla liikaa suorittamisen makua tähän hommaan ja stressiä
Viime kierrossa jo tuntui siltä ja niinhän mulla kävi kuten Dominiquellakin ( ellen väärin muista nimiä ja anteeksi jos niin on! ) että meillä ei sinä parhaimpana ( tai niin aattelin että se on paras ) tärppipäivänä herralta tullut mitään, eli suurin onnistumisen mahdollisuus meni sitten siinä
( mies varmaan nirhaisi mut jos tietäisi mitä täällä netissä kirjoittelen
) Tuntuu siltä että tuo ukko on ollu aina valmis seksiin tosta vaan ja nyt kun sillä sekstailulla on syvällisempi tarkoitus nin hommasta ei tuu mitään
mutta taitaa täällä muillakin olla samaa vaivaa...
Mietinpä tuossa että marraskuussa ( kun ihan tosissaan ekaa kertaa yritettiin ) taisi meikäläisellä olla kemiallinen raskaus. Mulla oli niin kummia oireita... tuli pahoinvointia n. viikko ovulaatiosta, ja viikko ennenkuin menkkojen piti alkaa oli aivan käsittämätön jano! siis ihan järkyttävä jano koko ajan... menkat tais alkaa about päivän myöhässä ja runsaampina. oliskoha ollut kemiallinen raskaus kyseessä. Aika yleisiähän ne tuntuu olevan ( ja aikasemmin en edes tiennyt mikä kemiallinen raskaus on, ennenkuin googlettelin viime viikolla ) ja siksi en ikinä halua testata raskautta ennen menkkojen alkua... vaikka kuinka mieli tekisi.
Mutta joo, tässä tämmöisiä yöhöpinöitä, nyt pikkuhiljaa unten maille.
Niin ja tervetuloa myös mun puolesta uusille, jotka mun jälkeen vielä joukkioon liityitte :flower:- täällähän alkaa olla kivasti porukkaa, tosin toivottavasti häippästään täältä myös pikapuoliin tuonne plusanneiden puolelle