YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Täällä alkaa olo olla parempi. Pikaista paranemista myös Sinderellalle!

Tein tänään pari testiä, mut en juuri jaksanu pidätellä, joten semmosia samanmoisia viivoja tuli kuin eilenkin. Huomisaamuna teen ehkä clearbluen tai sit vasta iltapäivällä, riippuu siitä kuinka kiireinen aamu mulla huomenna on. Enpä edelleenkään osaa sanoa mihin suuntaan tämä kallistuu. Tänä aamuna oli ainaki lämmöt romahtanu alas, mut en sit tiiä nousevatko siitä taas huomenna. Outoa, että lugejen aikana noin laskisivat jo tässä vaiheessa mulla. Eli voi olla joku dippi. Tai sit se on tädin enne, no huomisaamuna näkee senkin.

Mites muut loppukiertolaiset?
 
Toivottavasti Koralli viivat vahvistuu ja huomenna tulee se selkeä raskaana tulos =) bd

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Ärsyynnyn helposti ja välillä kipuilee vatsalla eli tätiä odottelen... Saisi tulla vaikka jo huomenna tai tiistaina niin pääsis äkkiä uuteen kiertoon ;)
 
eva 71 pahoittelut:'(

koralli73 peukkuja ja tarrasukkia

ON Viime viikolla minulla oli vahva tunne siitä, että olisi onnistanut. Minulla, kun tulee heti oviksen jälkeen rintakivut. Ne olivat pois, joten toiveet olivatkin korkealla. Nyt toiveet on hieman jo laskeneet, kun rintakipu tuli viikonloppuna. Vielä en ole testannut. Testaa loppuviikolla, jos tätiä ei kuulu. Lämpöjä kiinnostaisi itsekin alkaa seuraan. Minulla kun on selviä lämmönvaihtelutuntemuksia oviksen jälkeen. Asiaan täytyisi vaan hieman perehtyä.
 
Tänään kp 13 ja ovistestiin ei tullut mitään kontrolliviivan lisäksi (Prisman Pregcheck). Lauantaina kun oli kp 11 mun mielestä siinä näkyi hailakka viiva. Su-aamuna en päässyt testaamaan.

Oon ihan ymmälläni, onko tässä mennyt ovis ohi vai vasta sitten tulossa... No, laskennallisesti se on vasta lauantaina joten täytynee testailla tässä joka aamu ja sitten jos tuo tuosta vahvistuu niin varmistella digillä. On tää monimutkaista :D

Muuten ei kyllä mitään ihmeempiä tuntemuksia...
 
Viimeksi muokattu:
Ksylofoni, kokeiles testata iltapäivällä. Täältä palstalta olen oppinut, että vaikka ohjeissa lukee että voi testata mihin aikaan vaan, niin aamun ekasta pissasta ei pitäisi testata. Itse jossakin vaiheessa testasin myöhemmin aamulla ja lisäksi iltapäivällä töiden jälkeen. Itselläni vahvimmat viivat tulee aina iltapäivisin, joten siksi aamupäivätestailut ovat jääneet kokonaan poies. Lisäksi mulla ovistestiin vahvistuu viiva tosi nopeasti eli esim. kp12 saattaa olla jo vähän väriä ja kp13 tasavahvat.
 
Maanantai 29.11.2010



Barbamama35........1/23-28.....yk 3
ksylofoni................13/31.........yk 4
Sinnalena..............14/28.........yk ?
Katimari................14/25-28....yk 11
Barbarella.............15/27-28....yk 13
emmimaria............18/29-30....yk 10 - DPO 2
kukkanen2011.......18/25-28....yk 5
Lumihiutale73.......20/28-30....yk 5
tääl taas.............23/26........yk 18
Koralli73..............26/25-28...yk 10 - DPO 12 +



Mukana myös:
eva71........................... :hug:
olkkis74.........................
mystère..........................
Onlydream......................
kikkara...........................
nooraneeamaria...............
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Pilvilinna74...............marraskuu
Siobhan42................marraskuu
Sinderella.................marraskuu
Helvi-10...................marraskuu
calumet...................lokakuu
Kurkkunaamio ..........syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Lumi-Marja 19.11.2010 tyttö
Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä aukesi hanat ja kierto oli taas ennätyslyhyt. En ymmärrä tätä... Ennen viimeistä raskautta kierrot olivat 30 päivän luokkaa ja nyt viimeiset kolme kiertoa: 28 pv, 25 pv ja 23 pv. Pitäisikö tästä huolestua? Oikeastaan olen jo vähän huolissani... :stick:

Toisaalta tietysti hyvä, että pääsi nopeasti uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen =) Otin käyttöön TCOYF kalenterin ja mietin pitäisikö alkaa mittailla lämpöjä tai testailla ovista... En ole niitä koskaan ennen tehnyt. Mittaileeko teistä moni lämpöjä? Miten teette sen käytännössä? Mihin aikaan mittaatte? Mistä? Millaisella mittarilla? Miten seuraatte lukuja? Onko ollut helppoa vai vaikeaa tulkita lukuja? Utelen kuin kyselykautinen :D
 
Kiitos listan päivityksestä mutta pahoittelut tädistä Barbamama!

Lämpöjen mittaamisesta. Jos haluaa mahdollisimman tarkan käyrän, niin pitäisi mitata mahdollisimman samaan aikaan aamusta, kun heräät. Mittaus heti sängyssä, koska ylösnouseminen jo vaikuttaa lämpöihin. Suusta kielen alta on helppo mitata ja itse käytän digitaalista kuumemittaria. Satuin löytämään apteekista sellaisen, joka näyttää kahden desimaalisen tarkkuudella, mutta kyllä semmosella tavallisellakin alkuun pääsee.

Mä ite käytän sekä FF:ää että TCOYF:ia (jälkimmäisestä ostin muutama vuosi sitten omalle koneelle sen ohjelman). Ohjelma tulkitsee lämmöt ja etsii oviksen paikan, itsekin harjaantuu pian lukuja seuraamaan, varsinkin jo omat lämmöt käyttäytyy suht loogisesti.

Mulla raskaustestien viivat tummenee asteittain. Parin päivän päästä ehkä uskallan laittaa itseni plussanneisiin...mutta odotuspuolelle en kyl vielä silloinkaan taida uskaltautua. Taustailen sitten täällä jonkun aikaa. Mut en mä nyt vieläkään ole ihan varma onnistuuko tämä, lämmöt on tosiaan kumman alhaiset. Kunpa nousisivat huomenna.
 
Barbamama pahoittelut tädistä

ON Eilen kauppareissulla Prismasta matkaani tarttui raskaustesti paketti. En sitten malttanut olla testaamatta. Tuloksena oli haaleista haalein plussa, mutta plussa kuitenkin. Nyt toivotaan, että täti loistaa poissaolollaan. Viikon päästä voisi testata uudestaan. Ei tätä oikein todeksi voi uskoa. Vuosi yritetty ja ensimmäinen kerta kun testi näyttää plussaa.
 
Tääl taas: onnea! Ja toivotaan, että Korallin plussa vahvistuu. :flower:

Boksilta tuli illalla vielä katsottua eilinen Saammeko vauvan -dokkari. Niin tutun tuntuisia ajatuksia siinä ja itselle ainakin tuli vähän levollisempi mieli taas, että kyllä meilläkin jossain vaiheessa sitten tärppää. Välillä vaan oon niin kärsimätön...

Tänään testasin Clearbluen digiovistestillä ja negaa näytti (kp 14) odotetusti. Valkovuoto on lisääntynyt, joten eiköhän se ovis ole sieltä tulollaan. Avasin testin ja se testiviiva oli vielä kovin haalea. Parempi vaan jos tuleekin vasta loppuviikosta, on paremmat mahdollisuudet päästä miehen kanssa saman peiton alle ;)
 
Viime viikon tiistain ultrassa ei enää sykettä. Sain lääkkeellisen tuhjennyksen ja nyt tässä toivun taas keskenmenosta. Kahden vuoden sisällä kaksi keskenmenoa ja pari kemiallista. Tuntuu, että toivo alkaa olla mennyttä. Minulla on parin viikon päästä jälkitarkastus ja ajattelin kysyä lääkäriltä kannattaako enää yrittää ja mitkä mahdollisuudet meillä enää on. Lääkäri laskee keskenmenoiksi vain nuo sikiölliset raskaudet ja kolmen keskenmenon jälkeeen vasta tutkitaan syitä. Ikää minulla on jo 39, että aikakin alkaa käydä vähiin. Voisivat jo nyt tutkia. Ainakin pystyn raskautumaan se on nyt kertaalleen todistettu.
Tällä hetkellä ei oikein jaksa kuumeilla ja sellainen hälläväliä asenne koko elämään.
Tääl taas onnea plussauksesta.
Kiitos haleista.
 
eva71: :'( Olen todella pahoillani teidän menetyksestä. :hug: Suru vie oman aikansa ennen kuin jaksaa taas katsoa eteenpäin. Toivottavasti saat apuja lääkäriltä. Luulisi, että ottavat iänkin huomioon eikä vain keskenmenojen määrän. Kun "parasta ennen päiväys" alkaa lähestyä ei enää halua tietenkään vain odotella tutkimuksiin pääsyä. Lyö nyrkkiä pöytään ja vaadi tutkimuksiin pääsyä. Kumma juttu, mutta se usein auttaa lääkäreiden kanssa. Peukuttelen kovasti teidän puolesta bd.

tääl taas: Onnea :flower:
 
eva71, Haleja ja voimia sulle jaksaa käydä tämäkin läpi! :hug: Mulle täällä Keski-Pohjanmaan keskussairaalan polilla ei kyllä mainittu mitään, että pitäisi olla sikiöllisiä raskauksia ennen kuin tutkitaan. :O Kaikkihan nämä munkin kemialliset on mennyt kesken viimeistään rv 5 ja just tuo viimeisin niin ei siellä ultrassa mitään näkynyt muuta kuin jotain epämäärästä massaa mut verikokeista näkyi, että hcg:tä oli elimistössä, eli se+plus tuo ultralöydös riitti toteamukseksi virallisesta keskenmenosta. Ja mulle ainaki sanottiin, että aletaan tutkia, jos tällaisia varhaisiakin km:ja tulee lisää. Saisitkohan sä jonkun toisen lääkärin mielipidettä kysyttyä? Olisiko teillä varaa käydä yksityisellä puolella tutkimuksissa tai hoidoissa? Siellä puolellahan olis tahti varmasti ripeämpi. Mutta maksaa tietysti.
 
eva71 :hug:. En oikein osaa sanoa mitään... :'( Toivottavasti jaksat vielä etsiä hoitoa. Hiljaiseksi vetää tuollaisen kokemuksen ajatteleminenkin.


Barbamamalle pahoittelut uuden kierron alkamisesta. Ikävää tuollainen kierron lyheneminen. :( Huomasin vasta nuo lämmönmittauskyselysi ja saamasi vastauksen. Pitääpä ottaa opiksi kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 30.11.2010



Barbamama35..........2/23-28.....yk 3
ksylofoni................14/31.........yk 4
Sinnalena..............15/28.........yk ?
Katimari................15/25-28....yk 11
Barbarella.............16/27-28....yk 13
emmimaria............19/29-30....yk 10 - DPO 4
kukkanen2011.......19/25-28....yk 5
Lumihiutale73.......21/28-30....yk 5
tääl taas.............24/26........yk 18 +


Mukana myös:
eva71........................... :hug:
olkkis74.........................
mystère..........................
Onlydream......................
kikkara...........................
nooraneeamaria...............
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Koralli73..................marraskuu
Pilvilinna74...............marraskuu
Siobhan42................marraskuu
Sinderella.................marraskuu
Helvi-10...................marraskuu
calumet...................lokakuu
Kurkkunaamio ..........syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Lumi-Marja 19.11.2010 tyttö
Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Lisäsin sit itseni plussanneisiin, pääseehän siitä listalta aina pois, jos niikseen tulee. Mut odotuspuolelle en vielä ole siirtymässä..taustailen täällä vielä jonkin aikaa.

tääl taas, en laittanu sua vielä plussanneisiin, sano vaan kun sut saa siirtää sinne. =)
 
Eva :hug:

tääl taas onnittelut plussasta :heart:

Onpas huikea määrä plussia marraskuulle... toivottavasti sama tahti jatkuu joulukuussakin.

Pikaisella laskutoimituksella sain itselleni tänään dpo 4 eli eilen varmaanki on tippunut yksi päivä pois. Korjaatko listaan Koralli.
 
Kirjoittelen vielä päivän päätteksi omaa napaa, sillä minulla oli aivan uskomaton tuuri tänään. Lentolakon ansiosta voin sittenkin hyödyntää ovisajan. Ihanaa! Viikonloppuna odottelin ovista ja tihrustin testejä. Tänään iltapäivällä se testiviiva muuttui heti näytteen laitettuani tummaksi ja vahvaksi ja kontrolliviivaa piti oikein odotella ja tuijotella, että onhan se kunnollinen. Olihan se ja ihan normaalisti muuttui, mutta kerrankin se näytti haalealta ja ohuelta! Eipä vaan ole koskaan minulle noin käynyt ja ihan nauratti se tilanne - joku täällä saattaa ymmärtää. Iltalenkillä ja saunassakin vielä kelailin tuota täydellisesti ajoitettua ovistestiä. Olen samaa mieltä siitä, mitä tässä ketjussa oli, että iltapäivä on hyvää testailuaikaa. :)
 

Yhteistyössä