YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Nostelen meitä hieman tuolta sivulta kaksi kertomalla, että olen selvinnyt hengissä siitä kaavinnasta. Itseasiassa kokemus oli erittäin miellyttävä (jos nyt tuollainen kokemus yleensäkään voi olla miellyttävä ), siis hoitokokemuksena ihan ok. Lääkäri oli asiallinen, hoitajat olivat ihania, nukutus meni pikkikammoiseltakin tosi näppärästi, heräämisen jälkeen oli kauhea nälkä eikä huonosta olosta tietoakaan. Mies oli työmatkalla, joten mutsi haki lapsensa kotiin ja vietti kanssani miellyttävät 6 h. Parannettiin pitkästä aikaa äidin kanssa maailmaa ihan kunnolla ja päätettiin hankkia kaikki seuraavat astiamme Pentikiltä (tarvitsen lottovoiton).
Alavatsa on hieman hellä, mutta särkkäreillä pärjää kyllä.

Sellaista täällä. Nyt odotellaan, että vatsa ja vuodot paranevat niin päästään taas uuteen yritykseen :)

-Siiri Sisilisko, yhtä kokemusta rikkaanpana
 


PERJANTAI 6.3.2009


..............................................kp:t
riippitsiip ...................................3/28-29...yk1
kikkara..................................... 6/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 6/29-33...yk 6
Ebony.......................................16/28-30
Taikakuu.................................. 27/27-32
Lumi-Marja ...............................28/28-33
amati.........................................31/18-28.......yk 4
Bluebell......................................33/28-30....yk 3
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 33/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:




 
Huomenta!

Siiri S :hug: :hug:

Täällä mieskin jo kummasti paremmalla tuulella aamulla kun illalla jo päästiin peittoja heiluttelee ;) Tätyli siis pyöri tuossa ainoastaan sen 5pv et mistä olen kiitollinen, kroppa siis alkaa pikkuhiljaa toimimaan "vanhaan malliin" ja jospa pian nuo kp päivätkin lyhenisi sinne entiseen 28 niin en laittaisi yhtään pahaks :)
Nyt aamulla olisi sitten punttisalille meno pikkuneidin kanssa ja sit uimaan. Kiva päästä taas itseään hieman kiusaamaan kun en sit ehtinyt eileenkään käydä lenkillä vaik kuinka suunnittelin et oltaisiin neitin kans käyty rattailee mut sit oltiin muuten ulkona ja paistoin muikut pihalla muurikkapannulla, nam :p Nauroinkin aamulla että mä paistoin reilu 2kg ja kaikki meni vaik meitä on 5 mut mulla ei siis ollut mitään muuta sen lisukkeena kun ei kukaan koskaan meillä muuta haluakkaan niiden kanssa.

Huomenna olisi meidän 17.sta hääpäivämme :heart: Itse vietän sen töissä mutta sunnuntai mulla on vapaa et jospa sit vaikka mentäis koko perhe ulos syömään tai tehtäis jotain muuta kivaa kun nämä yhteiset vapaat viikonloput tai edes yksi päivä vkonloppuna on harvinaista kun mulla kiertää eli joka 5 mutta nyttenkään sitä ei pysty toteuttaa kuin tuon sunnuntain ja seuraava mulla onkin vasta huhtikuun lopulla :ashamed: Tästä meillä aikasta useesti tuleekin pientä riitaa kun mies tekee normi arkipäivää ja minä vuoroa et kun nuo vapaat ei oikein kohtaa :ashamed:

Mutta jospa nyt menisin herättelemään nuo lapsukaiset ja nostelemaan nelosten pinoa niin päästäisiin sinne salille, kauppaan, kotiin ja sit taas töihin.
Mukavaa päivää ja alkavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Huomentapäivää,
PK-haaveilija, hyvältä kuulostaa ;)
Mulla olis tänään Me&I-kutsut ja ihan kaamee olo. Väsyttää kamalasti ja päätä on jomottanu koko aamun. Onneksi eilen siivosin suurimman osan huushollista. Pitäs lähtee kauppaan ja sit vielä vähän jotain leipoa. Miehen kanssa vähän kireetä taas,mutta tällästähän se, onni täällä vaihtelee ja sitä rataa.. :kieh:
 
Hei!

Täällä vapaapäivää vietetään,sitten ei vapaata ole kun seuraavan kerran viikonpäästä Perjantaina.. :kieh: Mutta eihän tuota tiedä saako töissä olla edes siihen kun sopimus on kirjoitettu (toukokuun loppuun).Sellainen on tilanne töissä nyt. :( Täällä odotellaan että alkaako menkat vai eikö ala..No sen nyt tietää..

mahtaakohan,kyllä mies tietää että käyn täällä.

Mukavaa,että palasit pikkukakkosen haaveilija. :heart:

amati meillä neiti sai mopo/traktorikortin viime keväänä..Traktorikortin sen takia että saa ajella kelkalla.

Lumi-Marja mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa.. :wave:

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
heips

Pikkukakkosen haaveilija: minulla nyt kp 3, jos millon päivät uudelleen, kiits =)


Penskat lähti ulos päästelemään enimpiä höyryjä :D hyvä ilma onkin tehdä lumiukkoja

Pojan mopon laitto vie miehen koko loman :/ Pitäisi varmaan pojan käydä kanssa ihan se traktori-kortti kun olisi niitä hommia täällä kotonakin...
Pikku-ukko nukkuu päikkäreitä, pitäis siis mennä pyykkejä ripustamaan kuivumaan kun saa sen tehdä rauhassa..




:wave:
 
Voi pentele ke alkoi vuotoi niukkoi tulla ja tänään alkoi kuukautiset kunnol vaikka niden piti huomenna alkaa (kuukautiset olleet aina aikast säännölliset) vaik toivoinki ettei ollenkaan alkais.... :ashamed: No täytyy taas jatkaa kokeilua....
 
Huomenta!

amati ja mahtaakohan :hug: tätistä.

Tänään meillä miehen kanssa 17v.hääpäivä =) :heart: Kyllä tämä aika on nopeesti mennyt kun silloin odotin esikoistamme ja nyt vielä kuumeillaan pikkukakkosta ja uskon että sen vielä saamme ennemmin tai myöhemmin ;) Paljon on mahtunut iloa ja surua tähänkin avioliiton taipaleeseen ja tästä on helppo jatkaa eteenpäin, sitä kun on oppinut miehensä tuntemaan aikasta hyvin ja mies minun jääräpäisyyteni ja tahtoni läpiviemiset. Vappuna meille tulee 20v. täyteen ensi tapaamisestamme :whistle:

Tänään menen vielä töihin jospa huomenna tehtäisiin koko perhe vaikka jotain kivaa kun nämä yhteiset vapaat viikonloput tai edes yksi päivä vkonloppuna on harvinaista kun mulla kiertää eli joka 5 mutta nyttenkään sitä ei pysty toteuttaa kuin tuon sunnuntain ja seuraava mulla onkin vasta huhtikuun lopulla :( Tästä meillä aikasta useesti tuleekin pientä riitaa kun mies tekee normi arkipäivää ja minä vuoroa et kun nuo vapaat ei oikein kohtaa :ashamed:

Nyt mentävä jatkamaan aamutoimia et ehdin ajoissa sinne töihin. Mukavaa viikonloppua kaikille ja hihkaiskaa jos päivityksessä virheitä =)
 


LAUANTAI 7.3.2009


..............................................kp:t
mahtaakohan............................ 3/ ?
amati.........................................4/18-28.......yk 5
riippitsiip ...................................4/28-29...yk1
kikkara..................................... 7/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 7/29-33...yk 6
Ebony.......................................17/28-30
Taikakuu.................................. 28/27-32
Lumi-Marja ...............................29/28-33
Bluebell......................................34/28-30....yk 3
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 34/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:




[/quote]

 
Tervehdys kaikille... :wave:

Tuo oli aivan ihana kirjoitus Lumi-Marja :heart: Todella hyvin osasit kuvata suurperheen äidin arkea !!! Ja ihanan tunnolinen olet :flower: , -se todella tuntuu tulevan suoraan sydämestä.
Kirjoituksesi luettuasi oli pakko tulla tänne kirjoittaa mitä meidän keskimmäinen tyttö ( 10 v. ) tokaisi eilen. Lueskelin keittiössä sanomalehteä ja tokaisin että: Viikonloppuna on NAISTENPÄIVÄ, että mitäs kivaa te minulle keksitte...Tyttö keskeytti piirtämisensä ja katsoi: Et sä oo mikään nainen, sä oot ÄITI !!!
:LOL:

Heh heh, olisin ymmärtänyt että toi meitin 4 v. olisi laukassu sen vaan tämä 10v. alkava murkku sano niin...en voinut muuta kun nauraa :LOL: :LOL: :LOL: . No lapsen suusta se kuulosti ihanalta ja imartelevalta mutta MIEHEN suusta ei olisi :D :heart:

Mukavaa Naisten Päivää kaikille :flower: Ja Plussa tuulia :wave: :wave: :wave:
 
pikkukakkosen haaveilija Hyvää hääpäivää :heart:

Tulin tänne pikaisesti kun sain Netan nukkumaan. Nukkui taas yön yhdellä syömisellä, nukahti n. 9 aikaan illalla ja heräs 2 aikaan syömään, imetin, nukahti n. 3 aikaan ja heräs taas klo 8 mais. Antaa äidinkin nukkua. Nukuinkin paremmin kuin aikoihin, keskimmäinenkin nukkui omassa sängyssään ja odotan että alkaa nukkua jatkuvasti.

Eilen sisko perheineen kävi ja meillä kun samanikäisiä lapsia, mukavaa lapsilla. Oli kiva nähdä siskoa, kun asuu vähän kauempana. Ulkona ensin lasketeltiin pulkkamäestä ja Nettakin nukkui vaunuissa, kun ensin tein pienen lenkin. On nyt jo ulkoillut useamman kerran. :D Yleensä nukahtaa melkein heti kun vaunuihin pääsee. :hug:

Maanantaina menen Netan kanssa kasvukontrolliin lasten polille. Isommat vien mummille siksi aikaa, kun on sairaslomalla, lupas hoitaa. Lapset tykkää kun pääsevät mummolaan. :heart: :)

Mukavaa illanjatkoa! Neeanäiti ja Netta 3 kk ja pian 3 vkoa :heart: :wave:
 
Tuli tuo halaus kun piti laittaa hymynaama. =)

Työstä vielä piti sanomani, on kuin pieni aurinko. Heräilee yleensä hyvällä tuulella ja nauraa jo ääneenkin usein kun hassuttelen. Hymyjä ihan satelee pitkin päivää. :)
 


NAISTENPÄIVÄ 8.3.2009


..............................................kp:t
mahtaakohan............................ 4/ ?
amati.........................................5/18-28.......yk 5
riippitsiip ...................................5/28-29...yk1
kikkara..................................... 8/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 8/29-33...yk 6
Ebony.......................................18/28-30
Taikakuu.................................. 29/27-32
Lumi-Marja ...............................30/28-33
Bluebell......................................35/28-30....yk 3
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 35/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:




[/quote]

[/quote]

 
Iloista naistenpäivää meille kaikille ihanille naisille!!! :flower: :heart: :flower:

Mies yllätti todenteolla,antoi aamulla mulle muumi-mukin ja kuumailmapuhaltimen huonekalutuunailuihin.... :D olin sitä toivonut jo aiemmin. Kovasti odottelen,että täti pakkais kamansa,että pääsis jo tositoimiin,mutta kummasti vaan jatkuu ja jatkuu tiputtelu...
 
Mulla menossa jo kp 7. ja yk 32. joku pikku fiba tainnu sattia päivitykseen, kun on vasta yk3:D no ei haittaa.

Minä nyt jätän tämän pinon, kuumeilu siirtyy nyt taka-alalle. Lähdemme ihan lähipäivinä (en halua tarkemmin sanoa) hakemaan rakasta, kauan odotettua lasta tuolta kaukaa. Emme ole koskaan käyneet kaukomailla ja nyt vielä saamme lapsen mukaamme. Pitkältä tuntunut adobtioprosessi saa vihdoin toivomamme päätöksen. Tiedän, moni on odottanut kauemminkin, meillä meni vain reilut kolme vuotta. Saamme tytön, pienen pienoisen ihanuuden :heart: Jos onni käy myötä, tulevaisuudessa on toki tilaa vielä toiselle biologiselle lapselle, mutta se on hyvin epätodennäköistä, että sellainen onni kävisi meille. Nyt jo tuo pieni tuolla jossain kaukana odottaa juuri meitä ja sydämemme on myyty jo pelkälle kuvalle. Odotamme jo rakkaudella, että saamme hänet syliimme ja että matka menisi turvallisesti ilman suuria ongelmia. Hän on vielä niin pieni, ettei kielimuuriongelmiakaan ole. Ainakaan pienen tytön kanssa, muut viranomaiset voivat olla jo toinen juttu.

Nyt toivottelen teille muille hyvää ja hedelmällistä vuotta. Raskautukaa ja voikaa hyvin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bluebell:
Mulla menossa jo kp 7. ja yk 32. joku pikku fiba tainnu sattia päivitykseen, kun on vasta yk3:D no ei haittaa.

Minä nyt jätän tämän pinon, kuumeilu siirtyy nyt taka-alalle. Lähdemme ihan lähipäivinä (en halua tarkemmin sanoa) hakemaan rakasta, kauan odotettua lasta tuolta kaukaa. Emme ole koskaan käyneet kaukomailla ja nyt vielä saamme lapsen mukaamme. Pitkältä tuntunut adobtioprosessi saa vihdoin toivomamme päätöksen. Tiedän, moni on odottanut kauemminkin, meillä meni vain reilut kolme vuotta. Saamme tytön, pienen pienoisen ihanuuden :heart: Jos onni käy myötä, tulevaisuudessa on toki tilaa vielä toiselle biologiselle lapselle, mutta se on hyvin epätodennäköistä, että sellainen onni kävisi meille. Nyt jo tuo pieni tuolla jossain kaukana odottaa juuri meitä ja sydämemme on myyty jo pelkälle kuvalle. Odotamme jo rakkaudella, että saamme hänet syliimme ja että matka menisi turvallisesti ilman suuria ongelmia. Hän on vielä niin pieni, ettei kielimuuriongelmiakaan ole. Ainakaan pienen tytön kanssa, muut viranomaiset voivat olla jo toinen juttu.

Nyt toivottelen teille muille hyvää ja hedelmällistä vuotta. Raskautukaa ja voikaa hyvin.

Kaikkea onnea teille matkaan :hug:
 
MAANANTAI 9.3.






..............................................kp:t
mahtaakohan............................ 5/ ?
amati.........................................6/18-28.......yk 5
riippitsiip ...................................6/28-29...yk1
kikkara..................................... 9/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 9/29-33...yk 6
Ebony.......................................19/28-30
Taikakuu.................................. 1/27-32
Lumi-Marja ...............................31/28-33
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 36/27-30 ( taustailee)

PLUSSANNEET 2009
Destiny......................helmikuu yk 4

SYNTYNEET VAUVAT 2009
Mantana 30.01 poika
 



TIISTAI 10.3.2009


..............................................kp:t
Taikakuu.................................. 2/27-32
mahtaakohan............................ 6/ ?
amati.........................................7/18-28.......yk 5
riippitsiip ...................................7/28-29...yk1
kikkara..................................... 10/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 10/29-33...yk 6
Ebony.......................................20/28-30
Lumi-Marja ...............................32/28-33
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 37/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:




[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Kiitos riippitsiip =) Mä en ehtinyt avaamaan konetta kuin illalla puol 10 jälkeen kun aamulla jo lähdettiin 7 aikaan kun ensin oli ohjelmassa punttisali ja uinti pikkuneidin kanssa, neiti hoitoon työkaverille, töihin, neiti hoidosta ja samantien vanhempainyhd. kokoukseen josta kotiin illalla 8 jälkeen illalla ja iltatoimet ;)
Tänään onneksi vapaa päivä joka kuluukin täälä kotia siivotessa, lunta tullut reilusti et ulkoilu menee melkeinpä lumitöiden merkeissä kun eihän tuola pysty rattailemaan jollei aura käy vetämässä jossain vaiheessa. Huomennakin vapaa mutta se on pyhitetty neidille ;) eli neitin kanssa jumppa, perhekahvila ja lisäks illalla kylällä näiden pirpanoiden tapaaminen ;) Mun pitäis mennä neitin kanssa joku päivä kiertää kirppareita kun nuo vaatteet mitä käyttää alkaa olee kohta nafteja, pitäis alkaa etsimään hieman isompaa kokoa mut tässä vaan se kun ne aukee aina vasta 10 ja siinä vaihees ei olla enää liikentees et mä joko töissä tai sit ollaan jo kotona kun likat vietävä 8 kouluun ja kaupassa käynti niin kyllä sitä on jo valmis heti 9 aikaan mutta eiköhän sitä joku päivä ehdi sinnekkin.

Bluebell Kaikkea hyvää ja Onnea teidän pikkuprinsessan hakumatkaan :heart:
Tulethan joskus kertomaan kuulumisesi ettet ihan unohda meitä ja anteeksi tuo päivityksessä käynyt virhe :ashamed:

Taikakuu :hug: Pahoittelut tätösestä, sanat eivät lohduta, tiedän mutta kyllä tekin vielä sen pienen tulette saamaan :hug: Kuun alussa sitä itsekkin juuri kävi näitä tunteitaan läpi ja itkin ystäväni olkapäätä vasten mutta nyt taas tuntuu elämä valoisammalta =) Kovasti jaksuja :hug:

Nyt taas mentävä poikkuhiljaa pukemaan pikkuneiti et päästään kuljetushommiin :)
Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
pikkukakkosen haaveilija, paljon onnea hääpäivän johdosta näin jälkikäteen. Aivan ihanan mittaisen matkan olette yhdessä kulkeneet ja monia monia antoisia vuosia teille toivon jatkossakin :heart: :flower:

Bluebell, paljon onnea tyttären johdosta ja paljon onnea mukaan hakumatkaan ja tulevaisuuteen. Voi miten ihana kuulla tällaisia positiivisia uutisia. Onnea vielä koko perheelle :hug: :heart:

ebony :LOL: olipa teidän pikku-nainen varsin sanavalmis.

Sitten mega :hug: :hug: :hug: tädin kylään saaneille. On se sellanen hiivatin luuska, että saa mielen matalaks ja päivän pilalle. Tänne sitä kans vastahakoisesti odotellaan. Tärppimahdollisuus on olematon, jäi kertaan tällä erää, kun oli sitä lenssua ja jos jotian kiirettä ja saamattomuuttakin matkassa. Kroppa kuitenkin antaa jos jotain oiretta ja puuttumatonta migreeniä. Jos olis testejä kotona, saattaisin jopa kastella sellaisen, mutta nyt vaan ei ole muita kuin ovistestejä. Niitä en hennois ny tuhlailla kuitenkaan.

Olo on vaan jotenkin hassu. Kävin tytön kans kävelyllä ja väsyin ihan hirveen nopeesti ja syke nous jo hiljasesta vauhdista. Väsyttää, välillä viluttaa ja vi***aa. Tuohon viimeseen on muita syitä olemassa ja siihen ei vaikuta nyt mikään kierron aika. Kuivaa kauttakaan ei ollu ja ties mitä muuta "oireeksi" tulkittavaa olen ittestäni tikulla kaivellut. Tissitkin kun mankeliin jääny, sen verran kipiät, mutta mutta....haaveilu sikseen ja rättikauppaan, tätiä sieltä kuitenkin meille jo pedataan tulevaks. Minäkö pessimisti, ehei, enhän minä koskaan. Realisti vain.

Nyt taas kello näyttää sopan lämmityksen aikaa ja sit asioille kipaisen ja poitsua eskarista hakeen kylällä juoksun jälkeen.

Plussasadetta :wave: :flower: :flower: :flower:
 
Kävimme Netan kanssa lasten polilla kasvukontrollissa maanantaina, hyvin kasvaa ja kehittyy :)

Painoa nyt 4480 g ja pituutta komeat 57,1 cm

Kasvukontrolleissa ei enää tarvi käydä, lääkäri sanoi ettei tarvi enää seurantaa. Täysimetyksellä mennään edelleen, kiinteitä aloitellaan sitten kun siltä tuntuu.

Netta nukkui viime yön heräämättä syömään ja mun piti mennä lypsylle puoli 7 aikaan.

En viitsi kovin usein tänne kirjoitella. Turinoin tuolla äidit 35+ sivulla.

Te monet täällä odotatte raskautuvanne ja minä iloisena kerron vauvakuulumisia, jotenkin ei tunnu sopivalta, varsinkin kun täti tulee ja muuta. Jos haluatte, voin silloin tällöin poiketa, muutoin olen tuolla 0-12 kk äidit 35 + sivustolla enimmäkseen. :heart:

Tunnen kyllä sen tuskan kun lasta ei kuulu, mutta jotenkin en enää kuulu tänne. Piipahtelen joskus. Luulin itsekin etten saa yhtään lasta ja nyt niitä on kuitenkin 3, elämä voi yllättää. :hug: :wave:

Plussatuulia teille toivon :heart: :heart: :heart:

Neeanäiti ja Netta 3 kk 3 vkoa :heart:
 

Yhteistyössä