YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Saisinko liittyä tähän joukkoon, olen ollut tuolla yhdellä toisella puolella mutta täällä on ehkä enemmän meikäläiselle sopivaa juttua :) Olen siis 35 -vuotias uusperheellinen aviovaimo, meillä asuvat miehen kaksi murkkua ja yksi 10-vuotias. Kaikki poikia :D Nyt sitten yritetään ekaa yhteistä vauvelia, olen ihan herkkänä kun ajattelin aina että en ehkä koskaan päädy äidiksi :saint:
 
taustalta pitää sanoa että annoit iloa päivääni- tai oikeasti iltaani.
Olen onnellinen että elämä on kuljettanut sinut takaisin tähän kuumeiluun sekä pikaisiin plussiin:)
Uskoni sinun plussaan on edelleen vakaa.. Halit :hug:

Rikupi sinullekin toivon onnea TÄHÄN KUUMEILUUN, ONHAN SINULLA IKÄ PUOLELLASI.

Surullisena olen katsonnut tämän pinon "hiljentymistä", onneksi uusia liittyy joukkoon. Minun peruspino ollut siitä saakka, kun aloitin tämän yleisen kuumeilun. Siitä aika monta vuotta jo kulunut eikäensimmäistäkään tulosta. Ikä sen on teettänyt. :( kohta varmaan mimmimummo :)

Hyvää jatkoa kaikille



mimmimamma :flower:
 


PERJANTAI 23.1.2009


..............................................kp:t
Taikakuu.................................14/27-32
Annemaarit.............................17/24-28
Pinkki69..................................19/26-30
Lumi-Marja ..............................19/28
Bluebell...................................19/28-30......yk 30
kikkara....................................21/28-36
amati......................................22/18-28.......yk 3
Destiny...................................24/(25)30......yk 4
Ebony.....................................29/28-30
pikkukakkosen haaveilija .......30/30...........yk 4
AinoEmilia................................43/31-34
touhu tenava..........................44/27-30
Hibiscus...................................?/?
Rikupi.....................?


 
Huomenta!
Ripuki tervetuloa mukaan :wave: Ilmoittaisitko kp.si niin saan lisättyä ne listaan =)

Destiny pidän peukkuja että sunnuntaina testisi näyttäisi sinulle ne kaksi maagista viivaa :heart:

Täällä satanut ihanan paljon lunta ja kokoajan tulee lisää =) Taidan sittenkin päästä hiitämään tänä talvena, ihanaa. Sanoin jo miehelle että saa laittaa sukseni kuntoon että menen huomenaamuna hiihtämään vaikka klo 7 jos en muuten pääse kun pitää taas viettää koko viikonloppu töissä :/
Mutta nyt mentävä herättää pikkuneiti et saadaan isot likat kouluun ja itse pääsemme punttisalille ja uimaan :)

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
rikupi, tervetuloa mukaan :)

mimmimamma :hug: Sinä se olet yhtä ihana kuin aina :flower: Viestisi lämmitti kovasti. Eihän sitä elämässä mitään saa, jos ei tosissaa yritä ja tässä ollaan. Vaikka tosiasiassa taitaa olla niin, että olen tässä ketjussa hamaan tulevaisuuteen, jos ei luovuta suosiolla aiemmin. Mut saapa nyt jakaa ajatuksia toisten kans. Sulle toivon kaikkea hyvää edelleenkin :hug: :flower:

Destiny, viivapeukutukset, jospas vaikka tuplaviivat tulis :)

Lunta sitä pukkaa täälläkin ja yön aikana satanu ainaski 20cm. Oli muuten varsin mukavaa lähtee viemään poikaa eskariin tytön istuessa rattaissa, kun kävelytietä ei tosiaankaan ollu aurattu vielä. Rattaat sisällä ja lämpöiset renkaat + pöperölumi. Olihan siinä ihan mukava punnertaa eteenpäin. Hain pojan eskarista äsken ja sama uusiks. Eipä tietenkään vielä näin puolenpäivän aikaan ole tuota tietä aurattu. Ei pitäis marista, kun sentään on se tie...

Oviksen jlkeisiä fiiliksiä ilmassa, näitä tuttuja tuntemuksia, päätä jomottaa, vatsaa kiprii, ei siis mitään erikoista. Meillä on ollu ihan karmee räkätauti ja sitä ennen kävi noro porukan läpi, joten kaks viikkoo tässä on sairastettu putkeen. Nyt alka tuntua, että tästä selvitään jollain tapaa ainakin.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja onnea peitonpöllytyksiin ja testailuaikoihin :wave:
 
Ilmoittelen tässä näin "julkisesti" tietoni B) Eli kp 12/28 yk 5. Kävin tänään lääkärissä eräiden lääkkeiden vuoksi ja lääkäri vahvisti että mahdollinen raskaus ei häiriinny lääkkeistä. Olen siitä tyytyväinen. Imetyksestä en sitten tosin tiedä, mutta ehkä sitten joskus neuvolassa tietävät asiasta. On tämä ihmeellistä odotella pikku Lillanin saapumista tai edes sitä kun ilmoittautuu paikalla olevaksi :D
 
Heippa!

Tässä mennyt kotvanen etten ole joutanu/jaksanu kirjoitella tänne...
Menossa on kova tuusaaminen sen vanhojentanssipuvun kanssa =) jonka pojan tyttöystävä tilasi....

Tervetuloa joukkoomme rikupi

Ja hienoa että olet palaillut kuumeilijoihin takaisin Lumi-Marja

Viimeksi kun kirjoittelin taisin ihmetellä ettei ovis tuntemuksia ollu ( kp 10, joka on aina yleensä ) niin eilen taisi olla jonkun sortin ovis ( kp21 ) kun vihloi oikeeta mahan syrjää... siis ihmeen myöhään :eek: , no eipä tuota sitten käytetty hyväksi muuta kuin puheen muodossa :LOL:
vaikka toisaalta voisinki jo heti kohta halutakki raskaaksi :ashamed: ( se kesävauva kun piti olla )

Ikää tulee kohta puoliin lisää joten sain ukolta lahjan jo ennakkoon...
Siitä kerroin siskolleni joka oli kysynyt äidiltä että arvaas mitä olen saanut lahjaksi.... Äiti oli arvellu että uuden vauvan tulemaan... :kieh: no en nyt ihan kuitenkaan... vaan oman läppärin että saan alakerrassa käydä netissä ja vahtia samalla pienempiä :LOL: niin päivittäin olenkin päässy lukemaan kuulumisia vaikka kommentoimaan en ole kerenny...

Vaikka kuin pitääk iirettä niin on pakko kyllä kattoa faktan synnytyssairaala jokapäivä ( nyt kun se on saatu näkymään ) , on ne niiiin ihania ne vauvat siellä =) :heart: =)

Plussa tuulia kaikille!!!!


 
Kivalta tuntuu että on kaivattu täällä. Enhän enää kuumeile, kun piuhat katkaistiin.

Pikkuinen prinsessamme on kasvanut kovasti. Keskiviikkona oltiin 2- kk nlassa ja painoa oli jo huimat 3800 g ja pituutta 52,5 cm. Kovasti kasvaa ja jokeltelee ja seuraa ympäristöään ja sisarusten touhuja. :) Tänne en meinaa oikein keretä, mutta yritän aina välillä käydä kertomassa kuulumisia. Imetyksellä mennään ja lypsettyä maitoa annan pullosta enää illalla ennen nukahtamista. Lypsän tarvittaessa ja reissuun lähtiessä autossa on välillä pullo mukana, muuten imetän ja siihen menee aikaa. Kotityöt meinaa jäädä välillä ja koti on aivan sekaisin. Hyvä kun pyykit ja tiskit kerkee laittaa.

On monenlaista menoa, tuntuu että aina on jollain jotain. Tälläkin viikolla olemme joka päivä olleet jossain.

Tuli tässä pieni haaverikin. Maanantaina olimme menossa silmäpolille, kun pikkuisen vasemman silmän luomi aukeaa vain puoliksi, mennessä törmäsin risteyksessä peräkärryyn, joka pysähtyi eteeni ja corollastani vm. -92, meni oikean puolen umpio, parkki ja vilkun lasi rikki, törmäys ei ollut kova, pieni hieman säikähti tömähdystä ja 2-vuotias ei edes herännyt takapenkiltä, kun nukkui päiväunia istuimessaan, mutta puskuri vääntyi ja lamput hajosivat. :eek: pääsin silti ajamaan autolla. Sovimme asian paikan päällä ja henkilöt eivät muuta pyytäneet kuin että maksaisin heille arvioidun summan lampun korjauksesta. Nainen soitti mulle myöhemmin samana päivänä' ja selvisin pienellä summalla. Poliisia emme kutsuneet paikalle.

Veljeni korjasi eilen auton vaimonsa kotona ja siitä tuli tosi hyvä, purkaamolta löysin sopivat osat, eikä korjauksesta tarvinnu maksaa mitään. Nyt taas voi ajella. Keli oli tosi liukas maanantaina, enkä kerennyt pysäyttää autoa. Muita ei takanamme onneksi tullut.

Itselläni oli tällä viikolla myös jälkitarkastusneuvola ja -lääkäri, kaikki ok, synnytyshän oli tosi helppo ja nopea ja toipuminen sen mukaista. Toimenpiteestä olin kipeä vuorokauden, mutta pian sekin kipu helpotti. Painoni on nyt sama kuin ennen raskautumistani. ;)

Vauva on tosi ihana, eikä juuri itkeskele muuta kuin herätessään nälkäisenä. Imee paljon rinnalla. Nytkin nukahti n. 22 aikaan.

Nyt toivottelen oikein hyvää yötä!

Kiva kun Lumi-Marjakin taas täällä. :D

:heart: Neeanäiti ja Netta 2 kk ja 3 pv :heart:
 


SUNNUNTAI 25.1.2009


..............................................kp:t
Rikupi......................................14/28
Taikakuu.................................16/27-32
Annemaarit.............................19/24-28
Pinkki69..................................21/26-30
Lumi-Marja ..............................21/28
Bluebell...................................21/28-30......yk 30
kikkara....................................23/28-36
amati......................................24/18-28.......yk 3
Destiny...................................26/(25)30......yk 4
Ebony.....................................31/28-30
pikkukakkosen haaveilija .......32/30...........yk 4
AinoEmilia................................45/31-34
touhu tenava..........................46/27-30
Hibiscus...................................?/?





 
Heipsan!
Täti toistaiseksi pysynyt loitolla, aamulla ajattelin testailla ;)
Päivittelin jo huomiselle tuon listan :)

Neeanäiti kiva kun ehdit käydä kertomassa kuulumisesi ja hyvä ettei teidän pienessä haaverissa käynyt pahemmin :hug: Teidän pieni prinsessanne on kovasti kasvanut lähtölukemista, hienoa :heart: Kyllä sitä kotia ehtii siivota vielä ihan riittäviin, vauvelikin on niin hetken pieni eli nauti ja muista ottaa niitä lepohetkiä aina kun voit :)

Itselläni oli kyllä sellainen työpäivä tänään ja eilinen ilta et tulipahan himena sanottua esimiehelle ajattelematta mutta asiasta sanoin et saapi nähdä et kun huomenna taasen samaisessa vuorossa et kommentoiko mitään. Hössöttää turhan paljon jo tulevasta kesästä ja kuinka pitäis saada jo nyt kesätyöntekijä ja kaikesta muusta eli stressaa siinä sivussa meikänkin :ashamed: Oikein odotan että raskaantuisin ja jossain vaihees pääsisin sanomaan et etippä sit uusi keittiöpäällikkökin sit samaan syssyyn loppukesästä alkaen
mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää ;)

Jotain ihanaa sentään tänään, olin hiihtämässä, 10,4km =) Aivan mahtavaa ja ajattelin et huomenna menisin myös :) kun ei koskaan tiedä kauanko hiihtokelejä riittää.

Palaillaan ehkä huomenissa, mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
Huomenta!
Täälä siis testattu puhdas nega ja vieläpä apteekin herkällä :headwall: Taitaa tuo imetyksen lopetus tehdä tepposensa :( Mut ei menetetä vielä toivoa vaik noista ihme jomotuksista päätellen täti on ovella mut vaan myöhäs :'(
Yritän kyllä mennä vielä tänään ennen töihin menoa karkuun sitä tuonne pururadalle suksien kanssa et toivottavasti onnistuisi ;)
Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
pk:n haaveilija pahoittelut negasta :hug: Mut tiedän kuinka sitä kuitenkin toivo elää niin kauan kunnes täti tulee ja niinhän sen pitää ollakin.

Neeanäiti kiva oli kuulla kuulumisia ja hyvä ettei sen pahemmin käynyt.

rikupi tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja toivotaan että te sen yhteisen lapsukaisen saatte :heart:

Täällä alkaa piinaviikko... viikon päästä menkkoja odottelen alkavaksi ja kovasti taas toivon, että jospa nyt tällä kertaa :whistle:

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Nautitaan ihanista talvipäivistä.
 
Tulin kurkkimaan kuulumisianne, paljon on uusiakin ilmaantunut pinoon, tervetuloa heille kaikille! :heart: :flower: ja paljon plussaonnea teille ihan jokaiselle pinossa olevalle! :heart:

Täällä taustalla olen (toivoen ihmettä.)

Olisin ollut valmis 4:nteen yritykseen 3:n km:n jälkeen, mutta mies ei ole, milläköhän sen pään kääntäisi vielä? :headwall:

Ihanaa Tammikuun loppua kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 


MAANANTAI 26.1.2009


..............................................kp:t
Rikupi......................................15/28
Taikakuu.................................17/27-32
Annemaarit.............................20/24-28
Pinkki69..................................22/26-30
Lumi-Marja .............................22/28
Bluebell...................................22/28-30......yk 30
kikkara....................................24/28-36
amati......................................25/18-28.......yk 3
Destiny...................................27/(25)30......yk 4
Ebony.....................................32/28-30
pikkukakkosen haaveilija .......33/30...........yk 4
AinoEmilia................................46/31-34
touhu tenava..........................47/27-30
Hibiscus...................................?/?







 
Onpas tänne tullut tekstiä sitten viime käynnin, kiva! Työt painaa päälle, joten ihan pikaisesti toivottelen Annemaaritille stressitöntä ja plussarikasta piinaviikkoa ja pikkukakkosen haaveilijalle voimia negauutisen kanssa. Tosin ainahan on olemassa pieni toivo, että nega muuttuu plussaksi, kun vuotoa ei kerran vielä ole.

Kuten tuonne neljännestä lapsesta kuumeilevien ketjuun kirjoitin äsken, niin testasin tänä aamuna (kp 27/n.28) herkällä r-testillä. HYVÄLLÄ TAHDOLLA testissä ehkä jotakin hailakkaa haamujen haamua oli näkyvissä, tai sitten kyseessä oli vain viivanpaikka. Mies ei tosin meinannut aluksi nähdä yhtään mitään...Jos menkat ei ala, täytyy testailla lähipäivinä uudelleen.

Tosin tutut menkkakolotukset on jo täällä, eikä mitään raskausoireita, joten kauhean toiveikas en ole. Ja toki tiedän myös sen, että näillä kiertopäivillä suurin osa raskauksista loppuu alkuunsa. Mutta: jos siellä nyt jotakin on yrittänyt tapahtua, niin olen jo siitä tosi iloinen, vaikka menkat alkaisivatkin. Ainakin se osoittaa, että raskaus on periaatteessa mahdollinen.

Nyt hommiin, täytyy yrittää unohtaa kuumeilu työpäivän ajaksi. Hyvää viikon alkua kaikille!
 
Se tais olla sit se ovari siinä :( Mitään ei tapahtunut vällyjen välissä kun lapset olivat kotona. Eikä tapahtunut kun viime viikolla lapset oli äidillään... Ei auta kuin mennä vaan töihin ja yrittää unohtaa koko juttu hetkeksi. Mies on väsynyt kun auraa ja hiekottaa yöt ja mulla on vuorotyö. En tiedä. Jotenkin tämä on muutenkin vähän enemmän meikäläisen projekti. Taitaa olla turhaa koko homma :'(
 
Rikupi: :hug: toivottavasti saatte tästä yhteisen prjoktin aikaiseksi.

Destinyt:toivottavasti haamuvahvistuu =)

Pikkukakkosenhaaveilija:toivottavasti täti pysynee poissa.

RouvaPikkuMyy:toivottavasti saat miehes pään kääntymään.Jaksuja ja hyviä vointeja sinulle.

Annemaarit plajon plussaonnea tulevaan testiin.

Lumi-Marjalle ja taikakuulle myös.

Täällä ollaan taustalla jännittämässä teidän puolestanne ja jakamassa ilonne ja surunne.

Kiva olisi saada tuonne 35+ odottajiin lisää porukkaa =)

Paljon plussa tuulahdusta täältä teille kaikille :heart:

Omassa olossa tällä hetkellä seesteinen vaiha,pientä väsymystä ja välillä supistelee.

äiti-kengu ja pikku-kengu 18+1(17+4)
 


TIISTAI 27.1.2009


..............................................kp:t
pikkukakkosen haaveilija .......1/29-33........yk 5
AinoEmilia................................15/31-34
Rikupi......................................16/28
Taikakuu.................................18/27-32
Annemaarit.............................21/24-28
Pinkki69..................................23/26-30
Lumi-Marja .............................23/28
Bluebell...................................23/28-30......yk 30
kikkara....................................25/28-36
amati......................................26/18-28.......yk 3
Destiny...................................28/(25)30......yk 4
Ebony.....................................32/28-30
touhu tenava..........................48/27-30
Hibiscus...................................?/?


 
Pikkumyy kiva kuulla sinustakin. Toivottavasti saat miehesi pään kääntymään vielä uuteen yritykseen. Eihän sitä koskaan tiedä...

Destiny kovasti peukuttelen, että tuo viiva tuosta kunnon haamuksi ja plussaksi vahvistuisi! Täällä kovasti uutisia (toivottavasti hyviä sellaisia) odotellaan.

rikupi :hug: Tiedän miten masentavaa on, kun tuntuu että mies ei ole täysillä tossa "lapsenteko" projektissa mukana. Meillä km:n jälkeen pari kiertoa mies valitteli aina väsymystä, kun olisi ovisaika ollut. Tiedän kyllä että todella väsynyt töistä olikin, mutta tuntuihan se silti pahalta. Onneksi meillä tilanne helpotti kun päästiin rankimman työjakson yli. Tsemppiä teillekin, oman haasteen varmasti tuo noi yö/vuorotyöt :ashamed:

Äiti-Kengu kovasti täältä hinku olis tuonne odotuspuolelle :ashamed:
Ihanaa odotusta sinulle!

Eipä täällä kummempia, hirveää oireiden kyttäilyä vaikka joka kerta menkkojen alettua vannon, että se on loppu :headwall: Pakko tännekin listata tämän kierron oireet eli oletetun oviksen jälkeen parin päivän ajan oviskipuja (edellisen kerran -ainakin muistaakseni- oviskipuja ollut useamman päivän vain viimeksi raskautuessani) sekä tavallista kipeemmät ja turvonneemmat rinnat. Eli hyvin voi olla raskausoireita tai yhtä hyvin ei :headwall:
 
Heippa kaikille ja tervetuloa uusille :wave:

Minä täällä taustalla kanssa edelleen luen kuulumisianne ja pitelen peukkuja kaikille :wave: :heart: Kiva kuulla sinusta Lumi-Marja :heart: -ei täältä niin vain pysty irtaantumaan... ( vai mitä Pikkumyy ;) ) Onko Touhutenava ollut yhtään linjoilla ??? Mitäköhän hänelle kuuluupi...? Minulle voi taas päivittää kierron 6 / 28-30 :ashamed: On se niin uskollinen se täti, että muistaa aina säännöliseen tulla,,,-vaikka MINÄ kuinka koettaisin unohtaa sen !!! Niin kun tuossa yhdessä viestissä mainittiin: Toivossa on hyvä elää[/b] :heart: :heart: :heart:
 
.............sattui>minua on näköjään kaipailtu (ebony) ja vieläpä tänään :whistle: :D
Joten juu täällä ollaan edelleen vaikka en kyllä ole kovin paljon kuulumisianne ennättänyt lueskella, on meinaan tuo opiskelu vienyt aika paljon aikaa, kun melkein viimeisiä viedään ja muuttokin tehtiin just jouluna jne.jne........
Oho juu olishan tuota kertoiltavaa vaan siihen ei taitas sivut riittää ja sormenpäät taitasvat olla kirjoittamisesta rakoilla. joten antaa olla romaanin kirjoituksen. :LOL: :headwall: :headwall: :LOL:

Täällä ei vaavin teko näytä mitenkään edistyvän, kun on nuo kammaripuuhat hyvin hyvin pienelle säästöliekille vajonneet. :( :( :( :headwall: :headwall: En tiedä kuka pihtaa vai mikä kummajainen lie on kammariimme majoittunut. :/ :headwall:
Joten en ole jaksanut kiertoakaan sen kummemmin laskeskella ja tästä johtuen kp on nyt hukassa. Niin et pikkukakkosen haaveilija viosit vaik laittaa mulle tuohon "juoksevaan" päivittelyyn laittaa ?/26-30 kun on tuo pituuskin heitellyt milloin mihinkin suuntaan. :headwall: :$

-touhis-

++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 


KESKIVIIKKO 28.1.2009


..............................................kp:t
PK- haaveilija= Äiti vm70 .......2/29-33........yk 5
Ebony.....................................6/28-30
AinoEmilia................................16/31-34
Rikupi......................................17/28
Taikakuu.................................19/27-32
Annemaarit.............................22/24-28
Pinkki69..................................24/26-30
Lumi-Marja .............................24/28
Bluebell...................................24/28-30......yk 30
kikkara....................................26/28-36
amati......................................27/18-28.......yk 3
Destiny...................................29/(25)30......yk 4
touhu tenava.......................... ?/27-30
Hibiscus...................................?/?




 
Huomenta!
Täti kun tulee niin sit ensimmäisen tuhrupyyhkäisyn jälkeen aukee hanat :ashamed: Mutta eilen koko päivän pelkkää tuhrua pelkästään vessa käynneillä ja kyllä mä sielä ravasinkin :eek: Nyt aamulla pelkkää tuhrua vaikka tunne et nyt valuis mut ei vain vieläkään siteeseen asti tule, mä olen tosi ihmeissäni, siis kroppa seonnut täysin tuosta imetyksen lopetuksesta :| Kokoajan vain odottaa koska se hana aukeis kunnolla eikä tällaista epämääräistä :/ Paleltaa, kuvottaa, lämmöt 37 Anteeksi tämä vuodatus :x Mä se sit aina vaan jaksan valittaa :ashamed: koittakaa jaksaa ;)

Palailen myöhemmin koska nyt likat odottaa kouluun pääsyä ja meillä pikkuneidin kanssa jumppa ja kahvila =)
 
pikkukakkosen haaveilija, tuollainen tuhruttelu on kyllä syvältä! Mulla on sitä aina joskus ja jouluna, ei onneksi joka kierrossa. Pahimmillaan sitä on ollut melkein viikon ennen menkkoja. Lääkäri kyllä vakuutti että se on ihan ok eikä este raskautumiselle.

ON: menkkoja ei ole kuulunut, outo olo on voimistunut, samoin haamu raskaustestissä, kun eilen testasin. Haamu se on kuitenkin yhä, joten varsinaista selkeää plussaa en ole vielä saanut. Testaan taas parin päivän kuluttua. Mutta kyllä se antaa toivoa kaikille muillekin, jos tällainen kroonikko-kääkkä raskautuu näin nopeasti (yk 4 vasta menossa). Omat fiilikset vaihtelee kovasti, pääsääntöisesti on toiveikas ja onnellinen olo, mut välillä iskee paniikki. Jos neljäs lapsi on tulossa, niin aika moni asia menee uusiksi, ehkä ihan asunnosta lähtien, johon me ei kaikki taideta millään mahtua. Ja reumapolille pitäisi soittaa, sitten kun asia varmistuu, ja miettiä lääkitys uusiksi. Ja toi mun kirja pitäisi kirjoittaa loppuun asap...Raskaana olosta en ole koskaan pitänyt, se on mulle ollut aina tosi vaikeaa kuukausia kestävän totaalisen huonon olon vuoksi. Mutta kärsittävähän se on, kun vielä ei tätä hommaa voi tolle ukolle siirtää tai muutenkaan millään muulla tavoin kuin tällä perinteisellä hoitaa. Ikävä kyllä!

Plussaonnea kaikille!
 

Yhteistyössä