YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Kiitoksia haleista kyllä ne aina hieman lohduttaa kun nainen luultavasti ymmärtää toista naista näissä asioissa parhaiten... Odotellaan tyttären kannsa että päästään aloittamaan uusi elämä ilman kolmatta osapuolta.... Sellaista ei vähiin aikoihin kaivata...Me tytöt pärjätään =)
 
Taas negaaaaa tänään vilja sensitivellä,pöh! Tänään dpo8. Itse asiassa meen tänään lääkäriin ihan toisissa asioissa kun ilmeisesti taas iskenyt poskiontelotulehdus ja se jomottelee jäsenissä vaikka kuumetta ei ole mutta ikävä vaiva kuitenkin että antibiootteja kehiin. Mitään raskaustuntemuksia ei ole ja huimaukset laitan tuon poskiontelotulehduksen syyksi.
 


Keskiviikko 9.12.2009

pimpula74.....................................2/??.....yk 2
Helvi-10 ......................................10/24-26 yk13
Rosmariini -74..............................10/28-31.....yk 17
Mahdotontako..............................11/30 .....yk 4
Lumi-Marja...................................12/27.....yk 38
Erka..............................................23/27-30.....yk 2
onlydream....................................25/23-29.....yk 5
kevät1..........................................25/30.....yk12
Poni06..........................................29/28.....yk 1
happipyppy..................................31/28....yk 2 (24)

Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



 
mahtaakohan, onnea uuteen elämään ja parempi onnellisena tyttäresi kanssa kuin onnettomana miehen kera. Mulla ainakin suhde äitiin muuttui ihan eri tavalla läheiseksi kun vanhemmat erosivat ja muutenkin muistan sen ajan helpotuksen ilmapiirin ja leppoisan yhdessäolon äiteen kanssa. Eroa oli tietty henkisesti tehty pitkään ennen kuin se toteutui ja enhän minä lapsena tiennyt, mitä äidin päässä myellertää, mutta mulle lapsena vanhempien ero oli kuitenkin se hyvä vaihtoehto. Jaksamista joka tapauksessa ja pääseehän sitä takas yhteenkin, jos ei erossa pystykään olemaan!
 


Keskiviikko 9.12.2009

pimpula74.....................................2/??.....yk 2
Helvi-10 ......................................10/24-26 yk13
Rosmariini -74..............................10/28-31.....yk 17
Mahdotontako..............................11/30 .....yk 4
Lumi-Marja...................................12/27.....yk 38
Erka..............................................23/27-30.....yk 2
onlydream....................................25/23-29.....yk 5
kevät1..........................................25/30.....yk12
Poni06..........................................29/28.....yk 1
happipyppy..................................2/28....yk 3 (24)

Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

Päivitin tähän Rosmariini oman kiertopäivän. Muuten sama lista.


 
Pahoittelut happihyppy tätösen saapumisesta.

Ei tuhruttele vielä ja parit testitkin olen tehnyt joista tuloksena pari haamua ja yksi nega, pahoin pelkään kuitenkin että tätönen on myös meille saapunut koska eilen illalla hermoyt kilahti totaalisesti lapsille :ashamed:

Erka pöh pöh,maltas sie sinne dpo 10 niin jospa sieltä sitten rupeaisi väriäkin testeihin tulemaan.Itse sain tän noita herkkiä testeja mut nega niillä, tosin se millä tein oli 25mml vaikka tilasin 10mml mut jostain syystä oli joukossa toi yksi 25mml ja tietysti sillä sit tein.
Toi testien lukema perässä oleva kirjain lyhenne saatta olla väärin,en muista ulkoa kuinka se kirjoitetaan.
 
Joo tilanne on kp 1/28 :'( :headwall: :( . Ihan ajallaan täti saapui kierron pituuteen nähden, mutta oviksesta oli vain 10 pv. Vaikka tunsin oviksen niin selkeenä niin kuitenkaan ei se ollut "normaali, koska luteaali vaihe jäin liian lyhyeksi. Tätä samaa oli, kun kakkosta yritettiin. Silloin imetys myös sekoitti tilannetta. No jospa jo ensi kierrossa, kun en enää imetäkkään. Pettymys on suuri lähinnä sen suhteen ettei meille tule kolmatta elokuista. Tyhmää noin miettiä, mutta minkäs sille mahtaa. Onneksi joulu tulee niin saa muuta miettimistä.

onlydream ja Erka Iso plussamyrsky teille
:whistle: :whistle:

mahtaakohan Onnea teille uuteen elämäntilanteeseen ja jaksuja :hug: :)
 
Erka näin varmaan tulee tehtyä :saint:kn oli päivällä pehmoinen ja aika alhaalla nyt äsken oli noussut ylemmäksi ja kovempi mut tuohon ei taida kannattaa tuudittautua kun tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä :LOL: suojaan asti ei ole tullut mitään eikä pyyhkiessäkään enää, mahdoton on vaan keski kropan kipuilu edestä ja takaa.No toivoa on niin pitkään kun ei sitä puna helmaa näy,kattelin kalenteria ja kesästä lähtien säännöllisesti tuhrut on tullut kp:llä 21-24 ja nyt mennään kuitenkin jo 25!!

Niin ja kovasti paranemisia sinulle :hug:
 
Negaa taas! Voihan rähmä! Viljatesteistä meni viimonen ja huomenna siirryn acon 10:iin . Jonkun viivanpaikan tosin sain tuohon viljasensitiveen testiajan sisällä mut sillä ei liene merkitystä. Nyt mulla siis dpo9.

kevät 71 :hug:
 
Olipas lyhyt vierailu tolla tädillä..kolme päivää, ennen kierukkaa kesti 5-7 pvää. No ehkä se johtuu tosta limakalvon paksuudesta :/

Kiertopäiviä tais olla viimekierrossa 30. joten tänään ois 3/30 :wave:

Koitetaas tytöt tsempata seuraavaan kiertoon :D
 


Torstai 10.12.2009

kevät1..........................................2/25.....yk13
Poni06..........................................2/28.....yk 1
happihyppy..................................3/28....yk 3 (24)
pimpula74.....................................3/30.....yk 2
Helvi-10 ......................................11/24-26 yk13
Rosmariini -74..............................11/28-31.....yk 17
Mahdotontako..............................12/30 .....yk 4
Lumi-Marja...................................13/27.....yk 38
Erka..............................................24/27-30.....yk 2
onlydream....................................26/23-29.....yk 5


Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 
mahtaakohan :hug: Johan se elämä heittelee. Mutta onneksi olet tsemppimielellä. Varmasti te tytöt pärjäätte =)
kevät71 ei olisi yhtään tarvinnut seurata mua... :headwall: Jospa se 13. kerta meille sitten toden sanoisi =)
Kaikille tädin yllättäneille :hug:
erka: Älä nyt hätäile niin kauheasti! Eihän noilla kiertopäivillä voi saada mitään tuloksia! Malttia kehiin!
Omaa napaa: Olen testannut ovista jo 4 päivää ja tuloksena pelkkää negaa. Jospa nyt sitten tulisi normipituinen kierto. Jos huomenna tai ylihuomenna viimeistään ei tule plussaa, niin alan huolestumaan.
 
Aikalailla on jo kuukautisiin viittaavia kouraisuja munasarjojen kohdalla. Viluttaa melkoisesti vaik ei oo kuumetta mut saattaa johtua tästä poskiontelotulehduksesta edelleen vaikka olo onkin jo paljon parempi. Huomenna onkin sitten dpo10 ja testailen aconilla :xmas: .

Hyviä öitä kaikille! |O :xmas:
 
Moro! Tärisevin käsin tässä kirjoittelen....sain haamun )punaisen) aconin herkkään testiin testiajan SISÄLLÄ ja myös vähemmän herkällä (pregent stick) testillä . Mutta siis ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Jos tää olis totta niin se vauva sijoittuis just isännän karhujahtiin eli just silloin kun isäntä sano ettei ainaskaan . Oon kyl hälle sanonu et senkus painut sitte...mää aion saada vauvoja ja ambulanssit ym on keksitty.
 
helvi-10 toivotaan =) erka haamu onnittelut toivottavasti vahvistuu. Meillä isäntä sano kun alotettiin et mieluummin kevätvauva mut eipä tuota voi tilata ja pääseehän sinne synnärille yksinki. En tosin tiiä malttasko tuo jäähä pois kun olis hälle ensimmäinen jos se meille joskus suotas :( Mun "vauva" täyttää huomenna 14 vuotta
 
Helvi, täällä mäkin väijyn ovista ja vielä ei ole testeissä ollut haamuakaan. Vaikka eipä tässä vielä mikään kiire olekaan, mutta kun kierto heittelehtii, täytyypi testailla monena päivänä. Tsemppiä!

Erkan haamusta sen sijaan varovaiset onnittelut - toivotaan, että se siitä vahvistuu :flower:
 
erka varovaiset onnittelut! :flower: Tuohan kuulostaa jo hyvältä!

Juu ei voi vauvan ajankohtaa itse päättää. Ensin ajattelin, että meillä olis ollut vauva jo tänä jouluna. Sitten että alkuvuonna, keväällä, kesällä... ja nyt ollaan jo syksyssä. Kunhan tulisi edes jonain päivänä, ihan sama minä vuodenaikana!

Rosmariini, kiitti tsempeistä ja samat sinne! Ovistesti näytti tänään edelleen negaa. Olen vielä hölmönä testannut CB:llä 3 kertaa parin halpiksen jälkeen. Olisi kannattanut vaan jatkaakin niillä halpiksilla. Mulla alkaa mammaksin testin olla loppu. Osaako joku neuvoa parempia netistä tilattavia?
 
Aikaiset huomenet kaikille ihanille naisille! Tänne ei mitään uutta - ei menkkoja, ei plussia, ei mitään... Taitaa halutkin olla hieman hakusalla :eek: . Ensimmäinen kk (reilu) takana ja pettymys alkaa nostaa päätään, vaikka eihän tässä olla edes alkumetreillä! :ashamed:
Erkalle varovaiset onnittelut!
Nyt vaan lisää näitä ihania uutisia!!!

Janette
 

Yhteistyössä