Täällähän minä :ashamed: joka päivä olen kurkkaamassa käynyt jos uutisia mutta on sit jäänyt kirjautumatta. Kohta taaksejääneillä vapaillani yritin olla mahdollisimman paljon ulkona kun tuo pihakin vaatii kuopsutusta ym. sekä lisäksi olen kärsinyt karmeesta flunssasta :snotty: johon liittynyt vielä kiusallisempi yskä et useampi yö mennyt yskiessä. Vieläkään en ihan kondiksessa ole mut ainakin parempaan suuntaan ollaan menossa
Pikkuneitimme tuntuu oppivan uusia sanoja jatkuvasti ja muutamana päivänä yrittänyt niistä saada lauseitakin :heart: Maanantaina istutettiin orvokkeja amppeleihin kun hoki että kukka, kukka ja olisi kyllä kovasti itsekkin niitä yrittänyt istuttaa
Ulkona viihtyy tosi paljon, hiekkalaatikko yksi lemppareista ja eilen tuli kuvioihin sit isosiskojen vanha leikkimökki missä piti jo yrittää kokkailla. Jotenkin tuntuu et neitin kanssa pääsee nyt aikasta helpolla, ikää siis 1v7kk vaikka näyttää kyllä oman tahtonsakkin mutta kun pyytää hakemaan jotain tai viemään jonkin tavaran jonnekkin niin asiat hoituu, ainakin toistaiseksi
Lisäksi iskä on nyt sit tosi tärkee, eilen isi sai pestä hampaat, iskän kans mentiin nukkumaan ja lukemaan iltasatua ja tänään sit koko päivä odotettiin et isi tuli töistä kotiin, useesti piti käydä katsomassa et joko iskä tuli kotiin kun sisällä oltiin ja paisteltiin munkkeja ja tehtiin Vappua =)
Täällä ei sen kummempia, tätyli kurvaa paikalle viikon pääst viimeistään mutta ensikuussa ja kesäkuussa ei ehdikkän tuota vauvaprojekti miettimään kun silloin pitää miettiä ja valmistella keskimmäisen neitimme rippijuhlia, het Vapun jälkeen alettava laittamaan kutsuja menemään ym. et ehkä silloin voi olla paremmat mahiksetkin kun ajatukset muualla =)
Pepite pahoittelut tätylin saapumisesta :hug: Olen käynyt lukasemassa tuolta viikkoketjustane kuulumisesi. Toivottavasti tässä kierrossa tärppää.
Toivottelen kaikille Oikein Ihanaa Vappua :wave: Itse valitettavasti vietän sen täystyöllistettynä :ashamed: et jääpi lapsukaiseni ja muiden orketerilaisten yhteinen soittoesityskin kuulematta
Huomenna iltaan ja iltahan voipi venyä aikasta myöhään, riippuen miten ehdin saamaan kk vaihteen työt ja Vappuaamuna klo 7 viimeistään oltava laskemassa varastot jne. jos meinaa saada inventaarion tehtyä ja koneelle :/ Mutta eipä tämä ole niitä ainoita ammatteja joissa joutuu tämänkin töissä olemaan et se siitä
OIKEIN MUKAVAA VAPPUA KAIKILLE :wave: