yli 3-kymppiset... !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvv

Vieras
Onko teillä miten paljon jo ryppyjä=) ? Tai uurteita kasvojen ihossa, silmien ympärillä... ? Ikinä en ole ennen käyttäny mitään muuta kun perusvoiteita kasvoissa ja reilu vuosi sitten alkoi kaverit sitä ääneen ihmettelemään. Hankin siis elämäni ekan silmänympärysvoiteen vuosi sitten ja musta tuntuu et se oikeesti toimii!!! Uurteet ois niinku vähentyny... =) mutta auttaako se hetkellisesti vai olenko nyt "voidekierteessä" ?

Silmien alla mulla on pientä ryppyä, mutta mielestäni samassa paikassa oli muutamia jo teininä. Muualla ei ole ainakaan, jos ei naura. En oikeastaan pelkää ryppyjä niinkään, mutta se hirvittää, jos naama alkaa roikkumaan.

Vähäsen on silmien ympärillä, mutta ne on oikeastaan ollut ihan lapsesta saakka, ryppysilmät. Käytän ihan vaan perus-kasvovoidetta, en meikkaa kuin juhliin. Äiti lähenee kuuttakymppiä, eikä juurikaan ole ryppyinen. Mummo ei ollut kamalan ryppyinen edes yli kahdeksankymppisenä. Geneettistä varmaan enimmäkseen, ei kai noihin voi kamalasti vaikuttaa? Elämäntavoilla ehkä enemmän kuin voiteilla, luulisin...

en oo yli 30, mutta mulle on ainakin neuvottu jotain perus silmänympärysvoidetta jo nyt käytettäväksi koska kosteuttaa ihoa paremmin->pysyy pidemmän aikaa sileänä..

aamulla on kiva laittaa kun turvotus häviää nopesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä kiitos:
Mikäs on sitten hyvä ryppyvoide? Olen huomannut, että just silmien ympärille niitä tupaa tulemaan...

Tämä kiinnostaa myös minua. Silmien alle on alkanut tulla urakalla ryppyjä. Olen käyttänyt jo vuosikausia ihan perus silmänympärysvoiteita. Lumenea yms. halpismerkkejä. Pitäisi varmaan siirtyä johonkin tehoseerumeihin.

Alkuperäinen kirjoittaja nelikymppinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä kiitos:
Mikäs on sitten hyvä ryppyvoide? Olen huomannut, että just silmien ympärille niitä tupaa tulemaan...

Tämä kiinnostaa myös minua. Silmien alle on alkanut tulla urakalla ryppyjä. Olen käyttänyt jo vuosikausia ihan perus silmänympärysvoiteita. Lumenea yms. halpismerkkejä. Pitäisi varmaan siirtyä johonkin tehoseerumeihin.

Mie oon 46 eikä ryppyjä ole, hieman kuivuutta nyt talvella. Käytän Diorin voidetta joka ei ole elvyttävä, vaan kosteuttava.

Yhteistyössä