Yli 180 cm naiset niin minkä kokoisia

  • Viestiketjun aloittaja Eerika
  • Ensimmäinen viesti
Eerika
Vaatteita teillä on numeroina? Painan tällä hetkellä 102 kg, vaatekokoni on huimasti pudonnut kuntoilun ansiosta vaikka painoni ei ole juurikaan laskenut, niin nyt vaatekoko on 44-46 välillä, normi kokoni on suurinpiirtein 40-42
 
Vieras
Mulla kyllä heittää tuo vaatekoko aika paljon vaatemerkin ja -liikkeen mukaan. Jossain on koko 40 ja jossain jopa 46. Painan 90kg.
Housuja on tosi vaikee löytää. Jotenkin tuntuu, et jos pitää olla isot housut niin pituus ei muutu mihinkään mut vyötärö muuttaa. Eli jos löydän sopivan pituiset housut niin lököttää sitten persuuksita ja vyötäröltä.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla kyllä heittää tuo vaatekoko aika paljon vaatemerkin ja -liikkeen mukaan. Jossain on koko 40 ja jossain jopa 46. Painan 90kg.
Housuja on tosi vaikee löytää. Jotenkin tuntuu, et jos pitää olla isot housut niin pituus ei muutu mihinkään mut vyötärö muuttaa. Eli jos löydän sopivan pituiset housut niin lököttää sitten persuuksita ja vyötäröltä.
Sama vika mulla. Mut nyt oon tehnyt niin että kääräsen housun punttia saappaiden päälle, niin ei näy onko lyhyet puntit. Niinhän monet muutkin tekee että capri tyyliset housut saappaiden päällä.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
aika pieniin vaatteisiin mahdutte. Mulla painoa saman verran ko ap:llä, pituutta tosin reilu 5cm vähemmän ja vaatekoko on 50-52
Se on niin ihmisestä kiinni. Mä olen tehnyt elämäntapa remonttia 8 kk, painoin kyllä 8 kk sitten 114 kg, sillon oli vaatekoko 48-50, mutta nyt kroppa kiinteytynyt, pienentynyt, mistä olen helkutin onnellinen että pystyn, pystyin tähän.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla kyllä heittää tuo vaatekoko aika paljon vaatemerkin ja -liikkeen mukaan. Jossain on koko 40 ja jossain jopa 46. Painan 90kg.
Housuja on tosi vaikee löytää. Jotenkin tuntuu, et jos pitää olla isot housut niin pituus ei muutu mihinkään mut vyötärö muuttaa. Eli jos löydän sopivan pituiset housut niin lököttää sitten persuuksita ja vyötäröltä.
Sama vika mulla. Mut nyt oon tehnyt niin että kääräsen housun punttia saappaiden päälle, niin ei näy onko lyhyet puntit. Niinhän monet muutkin tekee että capri tyyliset housut saappaiden päällä.
Mä taas ostan housut joissa on tarpeeks lahkeissa saumaa. Eli ratkon saumat auki kotona ja siistin. Saa lahkeisiin pituutta helposti lisää 5cm.
 

Yhteistyössä