Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kohta tämä aloitus poistetaan...
Otsikossa totuus oli hipsuissa ja silti menee täydestäMinä olen maksamassa tämän propaganda-toimittelijan palkkaa, enkä ole samalla linjalla hänen kanssaan. Vaadin toimittelijan erottamista, koska haluan saada puolueetonta uutisointia ja kuulla faktoja.
No onpa pojalla huono huumorintaju kun ei meinaa huumoriksi tunnistaa!??!Satiiri on vaikea laji. Tämän palstan frouville taitaa olla turha yrittää vitsiä vääntää, kun kaikki otetaan kirjaimellisesti. Siis oikeastiko ette tajunneet, että toimittaja heittää läppää???
Minusta tuo oli vain tyhmästi sanottu. Halla-aho on äänestetty edustamaan tiettyjä asioita (mm. maahanmuuttokriittisyys), joten hänellä ei ole ainoastaan oikeus, vaan velvollisuus käydä tuota "uskonsotaa". Hän edustaa äänestäjiään.Satiiri on vaikea laji. Tämän palstan frouville taitaa olla turha yrittää vitsiä vääntää, kun kaikki otetaan kirjaimellisesti. Siis oikeastiko ette tajunneet, että toimittaja heittää läppää???
Pali oot maksanut ämveelle?Onneksi MV-lehdelle ei makseta minkään ideologian julistamisesta.
Satiiri on vaikea laji. Tämän palstan frouville taitaa olla turha yrittää vitsiä vääntää, kun kaikki otetaan kirjaimellisesti. Siis oikeastiko ette tajunneet, että toimittaja heittää läppää???
Vlad Seivästäjä maksaa MV:lle EU:n, Naton ja USA:n vastaisen propagandan tekemisestä.Pali oot maksanut ämveelle?
Suomalaiset veronmaksajat maksavat YLElle suomalaisvastaisesta propagandasta.Vlad Seivästäjä maksaa MV:lle EU:n, Naton ja USA:n vastaisen propagandan tekemisestä.
Pali oot maksanut ämveelle?
Minä olen maksamassa tämän propaganda-toimittelijan palkkaa, enkä ole samalla linjalla hänen kanssaan. Vaadin toimittelijan erottamista, koska haluan saada puolueetonta uutisointia ja kuulla faktoja.
Enpä tiedä yhdenkään toimittajan puoluekantaa. Onko sinulla muuten jo persujen puoluekirja?YLE:lle ei pääse toimittajaksi jos ei omaa punavihreää ideologiaa, vai tiedättekö yhtään persua joka olisi YLE:llä toimittajana?
Sanna Ukkola ainakin on altistunut Persu aisalle.YLE:lle ei pääse toimittajaksi jos ei omaa punavihreää ideologiaa, vai tiedättekö yhtään persua joka olisi YLE:llä toimittajana?