YLEn Sanna Savikko raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On todi terävä ja asiantunteva siitä huolimatta

Ura urkenee ehkä vielä jossain oikeassa mediatalossa
Palstan urpoin viesti. Uskomatonta millaisia ääliöitä tällä palstalla vaikuttaa.
Vauva av antaisi sinulle kylmät kyydit möläytyksestäsi.
Sanna on älykäs toimittaja, mutta hänen hiustyyli öhöm jääköön kirjoittamatta. Ehkä hän on saanut liikaa epäasiallista postia kauneudestaan, ja siksi käyttää outoa hiusväritystä. Totta puhuen minäkin olen aina käyttänyt erilaisia konsteja ollakseni huomaamaton huonolla menestyksellä.
En enää palaa tähän ketjuun, sillä paskasade jatkunee loputtomiin. Palstan Echo kaatanee niskaani viimeisen lokaämpärin.
 
vierailija
Palstan urpoin viesti. Uskomatonta millaisia ääliöitä tällä palstalla vaikuttaa.
Vauva av antaisi sinulle kylmät kyydit möläytyksestäsi.
Sanna on älykäs toimittaja, mutta hänen hiustyyli öhöm jääköön kirjoittamatta. Ehkä hän on saanut liikaa epäasiallista postia kauneudestaan, ja siksi käyttää outoa hiusväritystä. Totta puhuen minäkin olen aina käyttänyt erilaisia konsteja ollakseni huomaamaton huonolla menestyksellä.
En enää palaa tähän ketjuun, sillä paskasade jatkunee loputtomiin. Palstan Echo kaatanee niskaani viimeisen lokaämpärin.
kateellisen vanhan naisen älyvapaa viesti

suutuit siitä kun kaunista naista kehuttiin ihan muista ansioistaan
-sinut pitäisi uittaa sikalan loka-altaassa
ja valehtelet
takuulla olet niin utelias ja luet ketjua edelleenki
 
vierailija
kateellisen vanhan naisen äl/ yvapaa viesti

suutuit siitä kun kaunista naista kehuttiin ihan muista ansioistaan
-sinut pitäisi uittaa sik/ alan loka-altaassa
ja va/ lehte/ let
takuulla olet niin utelias ja luet ketjua edelleenki
 
vierailija
Palstan urpoin viesti. Uskomatonta millaisia ääliöitä tällä palstalla vaikuttaa.
Vauva av antaisi sinulle kylmät kyydit möläytyksestäsi.
Sanna on älykäs toimittaja, mutta hänen hiustyyli öhöm jääköön kirjoittamatta. Ehkä hän on saanut liikaa epäasiallista postia kauneudestaan, ja siksi käyttää outoa hiusväritystä. Totta puhuen minäkin olen aina käyttänyt erilaisia konsteja ollakseni huomaamaton huonolla menestyksellä.
En enää palaa tähän ketjuun, sillä paskasade jatkunee loputtomiin. Palstan Echo kaatanee niskaani viimeisen lokaämpärin.
voiskos yp lähetyttää tuon ylläolevan 😈:n saamaan pikasta hoitoa sarvienvälisiin ongelmiinsa
 
vierailija
En enää palaa tähän ketjuun,
valehtelit TAAS

ja myöskään et puhunut väristä vaan tyylistä

huomaatko jo itse s3kopäisyytesi?
[/QUOTE]
En tee eroa oletko Echo vai Sanna-jankkaaja. Päättäkää keskenänne kumpi teistä on sekompi. Olisiko pariton viikko systeeminä hyvä? Skumppapullojen heittely alkaa käydä kukkarollesi vaikka oletkin Lotto-miljonääri. Sinähän käyt ruokakaupassakin silloin, kun köyhät eivät ole paikalla. Niin olet tällä palstalla infonnut yllättävän selkeästi. Siinä viestissäsi et kalistellut sarviasi ja paiskonut pulloja.
 
vierailija
valehtelit TAAS

ja myöskään et puhunut väristä vaan tyylistä

huomaatko jo itse s3kopäisyytesi?
En tee eroa oletko Echo vai Sanna-jankkaaja. Päättäkää keskenänne kumpi teistä on sekompi. Olisiko pariton viikko systeeminä hyvä? Skumppapullojen heittely alkaa käydä kukkarollesi vaikka oletkin Lotto-miljonääri. Sinähän käyt ruokakaupassakin silloin, kun köyhät eivät ole paikalla. Niin olet tällä palstalla infonnut yllättävän selkeästi. Siinä viestissäsi et kalistellut sarviasi ja paiskonut pulloja.
[/QUOTE]
Sk
it
son
luu
lo
sai
ra
utta
 
vierailija
nätisti näyttää pullottavan puseron alla enämpi ku ennen
Meteorologien työ se vasta kriittistä on.
Uskokaa tai älkää. Tykkäsin enemmän Petteri Löppösesta hieman pullukkana.
Sanoin itsekseni ääneen: No niin Petteri Löppönen. Mitä tänään uutisissa. Kenellekään toiselle toimittajalle en ole mielestäni koskaan aiemmin lässyttänyt.
 

Yhteistyössä