J
Juntti
Vieras
Olen tajunnut tässä vähälle aikaa, että olen täysi dorka yleistietämykseltäni. Perukoulun olen käynyt, vuoden lukiota ja sitten oman (kaupan) alan koulutuksen. Ikinä ei ole koulu kiinnostanut esim maantieto, biologia jne kuhan kokeista läpi pääsi niin hyvä. Maailman menosta en tiedä mitään, luen aina pelktä paikallisuutiset ja nekin sillä tavalla, että en muista hetken päästä oliko kyse mistä paikkakunnasta jos jotakin sattunut jossain. Onko muita samanlaisia, tai sellaisia jotka ennen olleet tietämättömiä ja sitten petranneet?
Mies käy tällä hetkellä lähihoitaja-koulua, en ilkeä sanoa etten tosiaan tajua mitään suonista ja taudeista kun puhuu niistä. Maantiedosta ei hajuakaan, missä mikäkin maa sijaitsee tai mikä on minäkin pääkaupunki, suomen sisälläkin sijainnit on hukassa. Samoin esim sokeritauti, ei hajuakaan mistä elimestä se johtuu ettei pelaa normaalisti, historia ym, olen ihan pihalla onko suomessa sodittu ja milloin kenen kanssa. Ahistaa, pitäisikö lähteä iltalukioon vai mistähän aloittaisi
Mies käy tällä hetkellä lähihoitaja-koulua, en ilkeä sanoa etten tosiaan tajua mitään suonista ja taudeista kun puhuu niistä. Maantiedosta ei hajuakaan, missä mikäkin maa sijaitsee tai mikä on minäkin pääkaupunki, suomen sisälläkin sijainnit on hukassa. Samoin esim sokeritauti, ei hajuakaan mistä elimestä se johtuu ettei pelaa normaalisti, historia ym, olen ihan pihalla onko suomessa sodittu ja milloin kenen kanssa. Ahistaa, pitäisikö lähteä iltalukioon vai mistähän aloittaisi